לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרגמנטים

עד כמה שניתן, כן, עד כמה שניתן..
לפני 11 שנים. 8 במאי 2012 בשעה 20:51

המנהלים הגדולים יגידו לכם שניהול הוא מן ההכרח ואין בלתו - כך יגידו לכם המנהלים הגדולים,שהרי ללא מנהלים הייתה אנדרמלוסיה, ובני האדם הרי צריכים שינהלו אותם ואנחנו, המנהלים, מיום שנולדנו ייעודנו הוא לנהל.
את מי עליכם לנהל? תשאלו
את אלו שדרושים ניהול כמובן, יענו מייד המנהלים הגדולים, קרי אלו שלא נולדו על מנת לנהל ולכן אינם יודעים לנהל את מי שדרוש לו ניהול, ולכן מן הנדרש הוא שמישהו ינהל אותם. אלו למעשה כל שאר בני התמותה שאינם מנהלים ולא נולדו ככאלה ולכן אותם צריכים המנהלים לנהל, שהרי אין מצפים מהם שיידעו כיצד להתנהל, במידה ולא יהיה מנהל מעליהם אשר ינהל אותם שהרי מנהלים הם מן ההכרח, שהרי בלעדיהם לא יהיה מי שינהל את אלו הראשונים אותם הזכרנו הרגע, אלו הדרושים ניהול.
והאם תמיד היה זה כך? תשאלו
והמנהלים הגדולים מייד יחייכו כאילו עצם שאילת השאלה מיותרת, שהרי התשובה כה ברורה מאליה. הם יהנהנו ויגידו בביטחון מלא שמשחר ההיסטוריה תמיד היה צורך במנהלים שינהלו, שהרי זה ברור כשמש ואם הם לא היו בנמצא אז כאמור, האנדרמולסיה הייתה פושה בכל, שכן ניהול הוא הכרחי, הכרחי ולא ניתן להתקיים בלעדיו.
אך אל תחשבו שהמנהלים הגדולים סבורים הם שאינם יכולים לשגות מידי פעם בעניינים הכרוכים בניהול. כן, גם הם יכולים לעשות טעויות בניהולם של אלו אותם הם מנהלים באופן כזה השואף שלא יטעו אלו האחרונים הדרושים ניהול.
לשם כך מחזיקים הם, המנהלים הגדולים, יועצים, יועצים שתפקידם לייעץ למנהלים בעניינים הדרושים ייעוץ, יועצים שייעצו להם במקרה הצורך כיצד לנהל את אלו שצריכים ניהול. ייאמר לזכותם של המנהלים הגדולים שאלו אינם רואים זאת כפיחות בכבודם, קרי העובדה שישנו מישהו המייעץ להם כיצד לנהל את אלו אותם הם מנהלים ותמיד ישמחו לשמוע עיצה טובה.
אך לא רק זאת, כי מעבר לאותם יועצים בוודאי תופתעו לשמוע שגם המנהלים עצמם דרושים ניהול על מנת לנהל את אלו הדרושים ניהול, ולמעשה, מוזר ככל שזה יישמע, מעל כל מנהל גדול יימצא מנהל גדול ממנו שהאחרון מנהל את הראשון באופן שיאפשר לו לנהל את אלו אותם הוא צריך לנהל, שסביר מאוד להניח, שגם אלו האחרונים, מנהלים כאלה המנהלים את אלו המנהלים אחרים לנהל.
ולכן ניתן לומר שגם כל המנהלים עצמם מנוהלים הם ומעל כל מנהל יימצא מנהל גדול ממנו, אולם שוב נאמר בזכותו של כל מנהל גדול שהוא יקבל עובדה זאת בהכנעה, ולא יראה בכך, פיחות בכבודו, בעצם העובדה שיש מישהו המנהל אותו, כי יודע הוא כי גם המנהל הגדול מכולם, גם הוא בסופו של דבר צריך ניהול, ומעליו, הרי זה מתבקש, ימצא מנהל גדול ממנו אשר ינהל אותו לנהל..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י