שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אי(נ)שם

לפני שנה. 18 ביוני 2022 בשעה 16:26

אמרתי לו שעד יום ההולדת שלו נכין אותו כדי שמתנה ליום הולדת הוא יקבל זיון עם סטרפאון עם דילדו בגודל זין. 

פעם לא יכולתי לחשוב על להחדיר לגבר משהו לתחת. ניסיתי ועצם החוויה של הגבר שמולי במקום פגיע, פשוט הרתיעה אותי מזה לגמרי. היה מי ששינה לי את זה, אבל לא אכנס לזה כאן.

התכרבלנו כמעט שעה לפני ואז, ממש 7 דק' לפני שכבר היינו צריכים לזוז, הכל נדלק. נדלק מהר. סיפרתי לו שראיתי בחנות את הסטרפאון העתידי שלו/י. מצאתי את עצמי מתחרמנת מהרעיון של הסטרפאון כל כך תוך כדי שהוא מזיין אותי, שיתפתי אותו בדברים והאומללות שלו רק הדליקה אותי עוד. אורגזמה ועוד אורגזמה והרגשתי כמה אני רטובה גם מהביוץ וגם מכל העניין. 

אמרתי לו שיכניס את הבאטפלאג הקטן. עד לפני פחות מחודש הוא לא הצליח לגמור עם פלאג. גם לא עם הקטנצ'יק הזה. ואז, לפני שבועיים או שלושה, כשהייתי עם הפלאג הרוטט בתוכי והיה לו צר ומטריף, הוא גמר למרות הפלאג בתוכו. אמרתי לו שאני רוצה שיגמור עם הפלאג והזכרתי לו שכבר הצליח פעם אחת. דיברתי אליו המון. הגיע לקצה ועצר את עצמו. כבר מאוחר והוא היה צריך לזוז, אבל לא היה אכפת לו. לא זוכרת איך הגענו לזה שהוא נשכב על הגב, אולי תכננו לעצור שם? 

שאל אם אני יכולה לשבת לו על הפנים. עניתי שלא. אחרי עוד רגע מחשבה התיישבתי עליו. הוא התכוון עם התחת. זה מטריף אותו. במקום זה הוא קיבל את הכוס, רטוב לגמרי מהזיון של עד לפני כמה שניות. ממשיכה לדבר איתו על האנאלי, מסתכלת עליו מלמעלה והוא, מדי פעם מסתכל לי בעיניים כאילו מחפש לראות איזשהו הומור או חוסר רצינות בהבטחות שלי להתעללות עתידית. ואני מסתכלת עליו משועשעת וברצינות תהומית והוא גומר. כמה דק' אחרי שכבר היה צריך לצאת מהבית. 

רק כשהגעתי לרכב נזכרתי שהפלאג היה בתוכו וחייכתי לעצמי. פעם שנייה שהצליח. והפעם בלי שום כלי עזר שיטריף אותו חוץ מהמוח. מצד שני, המוח הוא הכלי עזר הכי חזק שיש. 

mmoottyy​(נשלט) - מדהים
לפני שנה
קרמבווניל​(נשלט) - הוא מפסיד 😌
לפני שנה
יואב 31​(אחר) - נהנה לקרוא אותך
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י