לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

XPRMENTAL

החיים כפילם נואר.
הִגִּיעַ הַזְּמַן לִשְׁחֹט אֶת הָעֵגֶל לִסְעוּדָה וּלְחַזֵּק אֶת יִשְׁרֵי הַדֶּרֶךְ בְּחֶבֶל הַתִּירָס.
לפני 9 שנים. 6 ביולי 2014 בשעה 15:57

 

גופה רעד כשהסרתי מעליו את פרטי הלבוש הרטובים. בחוץ ירד גשם זלעפות, פה בפנים חום התנור התחרה בחמימות שיצר הרעד בגופה.

שלולית מים נקוותה במקום בו עמדה כשפתחתי לה את הדלת. טיפות מים ליוו את כניסתה פנימה. היא הביטה בשובל המים שהשאירה בכניסה לדירתי, עיניה הציצו בי במבט מפוחד - ממתינה לגערה.

עם זה אתמודד אחר כך, חשבתי - ונטלתי אותה והולכתי אותה את האמבטיה, בה הסרתי את פרטי לבושה הרטובים. היא ישבה, ערומה ומפוחדת באמבטיה, מנסה ללא הצלחה להסתיר חלקים מגופה.

מעט ימינה, מעט שמאלה - והנה, המים בטמפרטורה הנכונה. הרטבתי מעט את כף ידה, ללמדה שהמים נעימים הם. וכך לאט לאט, חיממתי את גופה בזרם המים החמימים. גופה התרכך אל חמימות המים ונפתח מעט, מתגמש, מתמתח ומתכווץ להכנס כולו תחת זרם המים החמים. התזתי מעט סבון על כתפיה וביד חזקה ניקיתי את תלאות היום מגווה, ממשש את עגבותיה, מקציף את שדיה וידי ממשיכה לטייל, לנקות, ללוש ולבחון את כל גופה.

גופה נכנע למגע ידי, והתרכך ככל שידי המשיכה ללטף ולנקות. באופן דומה, טופל שיערה השופע - ונשטף במים זכים. הוריתי לה לקום, לצאת מהאמבט - והיא נענתה. נטלתי מגבת חמימה בידי וניגבתי את פניה, את עיניה. לאחר מכן הקדשתי מספר רגעים לכל איבר בגופה, מספיג כל טיפה של מים אל תוך המגבת משאיר אותה יבשה, רעננה וחמימה.

היא סיפרה שאינה זוכרת איך הרמתי אותה בזרועותי, הנחתי אותה במיטה וכיסיתי אותה - מסלק כדרך אגב חלומות רעים מעליה בלחש. עיניה כמו נעצמו מאליהן, מבקשות את הנחמה שבשינה.

לפני ששמיכה חמה הושמה עליה, נאזקה רגלה השמאלית את המיטה, את המפתח שמרתי על שרשרת סביב צווארי.

כשתקום, תאלץ למצא נחמה בזרועותי המבקשות להכאיב - או שתוותר אזוקה.

החלטה שלה.

...

אממ.. כנראה שלא.

 

תמר - מקסים :)
לפני 9 שנים
סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י