לפני 3 שנים. יום שישי, 16 ביוני 2023 בשעה 14:22
התלבטתי על מה לכתוב.
על מה אני מרגיש?
אני הרי חסר לב,
ולכן לא מרגיש.
רק אמור להרגיש.
על מה אני לא מרגיש?
אותו דבר רק הפוך.
פוליטיקה, מצב חברתי, כלכלה בקיצור מצב המדינה?
אני דביל אז דעתי לא נחשבת.
אז כתבתי על התלבטות.
בזה אני טוב.

