לפני 11 שנים. יום ראשון, 6 בדצמבר 2015 בשעה 9:05
ככל שאני חושב על כך
יותר מוצאת חן בעיני ההגדרה
שנתתי לעצמי -
נוגש עבדים ליברלי.
יש מישהי שמחפשת אחד כזה?
שנוגש ליברלי ינגוש
וינגוס בה?
ככל שאני חושב על כך
יותר מוצאת חן בעיני ההגדרה
שנתתי לעצמי -
נוגש עבדים ליברלי.
יש מישהי שמחפשת אחד כזה?
שנוגש ליברלי ינגוש
וינגוס בה?