לפני 8 שנים. יום ראשון, 22 באפריל 2018 בשעה 16:35
ככל שחולף הזמן,
מתחזקת אמונתי,
שאני אדם ככל בני האדם.
טוב, מקסימום אדם ככל בני האדם.
נטייתי לשלוט לא הופכת אותי לשום דבר אחר.
זה לא חדש.
זה פשוט.
אין לי שום כיף
מלתקוע בך סיגריה בוערת
בשום נקב.
אין לי שום רצון
לחרוט את גופך.
אני סתם גבר שמחפש אותך
שתתמסרי לי,
אם אהיה ראוי.
אה. ותראו מה כתוב בכניסה לבלוג

