בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלוג חדש

טוב אחרי כל כך הרבה זמן שקראתי פה איןספור בלוגים אולי הגיע תורי במילה הכתובה?
לפני 7 שנים. 8 בינואר 2017 בשעה 13:37

בנות הכלוב היקרות, הנחמדות, יפות, אהובות ועוד שלל תארים רק בשביל להעלות לכן עוד טיפה את האגו.

ועכשיו ברצינות, זה לא פוסט של עצבים או שנאה או מישהי שפגעה בי וכו' וכו'.

סתם מתעניין מאיפה האגו הכל כך גבוהה שלכן? (שלא תבינו אותי לא נכון, כל בנאדם צריך אגו ובטחון עצמי אבל פרופורציות) 

האם זה בגלל מאות החרמנים ששולחים לכן הודעות זימה מטרידות למיניהן רק בגלל שרשום "נקבה" ? זו הסיבה שלא תתייחסו ברצינות גם לאותם גברים  אחרים, "נורמלים" שהמטרה שלהם זה לאו דווקא לזיין לסמן ולעבור הלאה?

שוב, לא פוסט מעצבים פשוט 99% מהבנות פה (אני מדבר על הצעירות בעיקר) ציניות, עצבניות עם אגו בשמיים. (לאו דווקא כלפיי אני כמעט ולא מנסה להתחיל פה בעיקר מסיבה זאת).

 

רק מתעניין בעומק של המין היפה וטו לא (:

 

רד, 

Callisto - לא יודעת לגבי האחרות. ובצורה מעניינת גם כמעט (לשמחתי) לא מקבלת הודעות. לא רואה עצמי כבעלת אגו מטורף אבל כן יודעת את ערכי ולא עונה להודעות שאני כן מקבלת מאחר שזה כתוב בגבולות שלי, ומי שלא מכבד את הגבולות שלי כבר בהודעה הראשונה, לא מכבד אותי.
לפני 7 שנים
Mr Normal Guy​(נשלט) - לא אמרתי לך להתפשר או להוריד מערכך חלילה, דיברתי על אותן בנות שעפות על עצמן ועוקצות וציניות גם כשלא מדובר בסוטה שרושם הודעות מטרידות
לפני 7 שנים
Callisto - גם לי זה לא ברור. עדיף פשוט להתעלם וזהו
לפני 7 שנים
Dark Muse - אני לא בטוחה שזה אגו .. בעיקר מסננות כי יש פה הרבה בעייתיים.. ולפעמים בגלל זה מפספסות גם את אלה שיכלה להיות הזדמנות טובה ואמיתית איתם..
ובוא נודה על האמת אם לך היה מבחר שלם תהלוכה בלתי פוסקת של נשים .. היה לך קל לבחור ?
זה לא פשוט .. צריך בעיקר סבלנות..
בהצלחה .. :)
לפני 7 שנים
Mr Normal Guy​(נשלט) - לאו דווקא דיברתי על עצמי, והאמת אם המצב היה הפוך אני לא חושב שהיו מסננים או מתנהגים מגעיל.. כנראה היו בוגדים או משהו (לא שזה יותר טוב פשוט גברים חושבים מהז חחחח)
עדיין לא חושב שזאת סיבה להתנהג כביצ'ית ציניקנית גם לאלה שלא מדברים כמו סוטים וגם אם אינן מעוניינות בבחור אפשר להגיד לא תודה עם סמיילי אפשר לעשות העתק הדבק וככה לא להתעייף מהכמות)
לפני 7 שנים
Dark Muse - אני משתדלת לעשות את זה לא תמיד .. מודה... אבל לפעמים גם כשאת אומרת לא תודה ..הם נדבקים וממשיכים עם שאלות.. בעקרון אין שחור ולבן אין נכון לא נכון .. אני לא מאמינה שכל אלה שלא עונות הן ביצ'יות .. אולי פשוט נמאס להן. לא באמת יכולה להגיד לך מה עובר להן בראש...
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - אני לא מעוניינת בנשים, אני לא יוצרת איתן אינטרקציות לצורך הכרויות ולכן הניסיון שלך איתן לוודאי רב יותר משלי. מה שאני כן יכולה להגיד, זה שמכל הפעמים שנשים פנו אלי זה תמיד היה בנימוס. לעומת גברים.
אז אני לא מבינה למה גברים חושבים שאנחנו סנוביות בגלל שיש מלא גברים שפונים אלינו, כי אפשר לחשוב שפונים אלינו כאלו "אוצרות". ואני לא אומרת את זה מתוך בררנות והתנשאות אלא מתוך חשש אמיתי לביטחון אישי! כי גבר שמציף לך את האינבוקס עם הסרט פורנו שהוא חיי בו, עם תמונות של הזין שלו או כותב לך הודעה נורמלית ואם לא ענית עליה ישר או ב"כן" אז מתחיל לקלל אותך, זה לא מישהו שכדאי להיות איתו בקשר! אז אנחנו ממש לא חושבות שיש לנו "מבחר שמחכה לנו".
הסיבה שנשים פיתחו ציניות זה כי כל גבר שני פה מתפרץ עם הפנטזיות שהוא חי בהם בלי טאקט או שומר על טאקט בשביל למכור חרטות כדי להוציא ממנה סקס או סשן. יש פה כל כך הרבה כאלו עד שלפעמים קשה להבדיל בין מי שבא בכוונה טובה לבין מה שמחזה אליו. יש פה הרבה שלא מקבלים "לא" עד שאשכרה מפחיד לענות כי זה הולך להיות הימור אם את הולכת לקבל עכשיו טון של חרא.
בדיוק עכשיו אני יצאתי ממצב שמאוד פגע בי רגשית שבו מישהו שאמרתי לו "לא" חד משמעי (כי "לא תודה" עם סמיילי ממש לא עבד) התחיל להטריד אותי (ולהטריד זאת מילה יפה למה שהוא עשה, איומים כאלו אני לא קיבלתי בכל 21 שנות חיי!!!) כאן באינבוקס, בצ'אט וכשחסמתי אותו מכאן הגיע לווסטצאפ וכשחסמתי אותו משם הגיע לי לסמסים והייתי צריכה לקנות אפליקציה בשביל לחסום אותו. כשרק סיננתי אותו והייתי נחמדה בין לבין הוא לפחות כתב באופן חביב יותר, אפילו שידעתי שאלו חרטות.
והוא ממש לא מקרה יחיד, עכשיו קם אידיוט נוסף שחסמתי ואתמול ראיתי שבצ'אט הוא פתח חדר עם הכינוי שלי, כי הוא ידע שהקוראים של הבלוג שלי יתקבצו שם וגרם להם לשלוח לי הודעות כי הוא הציג את עצמו כמסכן ואותי כאיזו כלבה שמסננת אותו. אז הייתי צריכה להסביר לכל אחד בנפרד שהסיבה שהוא חסום זה כי ביום שידיד שלי התאבד הוא החליט להשליך עליי את התסכולים שלו, והוא יודע את זה ועל הזין שלו שזה זיכרון כואב לי כי מה שחשוב לו זה לפגוע בי. ככה שגם כפתור "התעלם" ממש לא עוזר ברגע שנוצרה לך אינטרקציה איתם והם ינסו להשיג אותך בתחבולות מאוד מגעילות.
ברגע שאתה תהיה אישה, בייחוד צעירה שבעיניי גברים רבים היא "טרף קל", אתה תבין את החשש הזה מלהגיד "לא" שמוביל לאותו סינון בתקווה שהצד השני יבין את הרמז או את הציניות שאנחנו מפתחות כשעל כל גבר "נורמלי" יש איזה עשרה דפוקים בראש שמתנסחים באותה צורה בנאלית כמוהו, אז ישר עולה לו חשד שהוא כמותם.
תחשוב על זה ככה- אתה נמצא מול הצ'אט, מישהו כותב לך "אהבתי את הפרופיל, אפשר לשאול אותך משהו?" אתה עונה כן, מקבל הטרדה מינית, לא נעים, אבל אוקיי... אתה חוסם. אחר כך עוד מישהו כותב לך "אהבתי את הפרופיל, אפשר לשאול אותך משהו?" ושוב אותו סיפור חוזר. האם בפעם השלישית שזה יקרה אתה תגיב באותו רוגע? אולי. אבל כשאתה אישה בכלוב זאת לא רק פעם שלישית, רביעית או אפילו עשירית ובהחלט ניתן להגיע למספר שעובר את ה-20 וזה רק באותו יום ספציפי.
אז מה כן גורם למישהי לענות? במקרה שלי זאת מקוריות כי אני רואה שהאדם השקיע ושאני לא עד אחת ברשימת המוטרדות שלו, ושאני רואה שבפנייה שלו אין רק נתונים יבשים אלא גם התחשבות שגורמת לי לחשוב שהוא יקבל סירוב באופן בוגר, ככה שלתת לו צ'אנס לא יהיה כמו לשחק ברולטה רוסית עבורי.
לפני 7 שנים
Mr Normal Guy​(נשלט) - קודם כל, מזעזע לשמוע שזה מגיע למצבים כאלה.. ידעתי שיש עקשנים חרמנים שאין הלהם גבולות אבל לא עד כדי כך.
כל התגובות שלכן גרמו לי טיפה להבין יותר מה הולך פה (לפחות אני שמח שהתנהל פה דיון, נקווה שבכל פוסט שלי יהיו דיונים כאלה חחח).
אני אישית בחיים לא התנהגתי לאישה בצורה מזלזלת או מאיימת (גם לא לגבר, כלב או חייזר) וכנראה שבגלל זה רשמתי את מה שרשמתי כי באמת שבנות ה20 פה מתנהגות כאילו השמש זורחת מהתחת שלהן וכאילו הן לא באתר מאותה סיבה כמוני בדיוק וזה מגיע לקטעים שמדברות לא יפה (לבחורה באמת לא מתאים לדבר לא יפה.. לא נשי) שוב קצת הכללתי בכל זאת אולי קיימות עוד בנות כמוך (arch) שלמרות הגיל אני עוקב אחרייך כבר זמן מה ואת מדהימה ואמיתית.

לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י