שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

anyway the wind blows

לפני 11 שנים. 19 ביולי 2012 בשעה 17:36

גן שעשועים נטוש בלילה. אני על הנדנדה כמו שקבענו. לבושה בשימלה ילדותית כמו שאתה אוהב, כמו שאתה כל כך אוהב.

אתה תיגש ותנדנד אותי קצת...ואז ותתן לי בובת ברבי מתנה(בלונדינית). תגיד שראית אותה בחנות וקנית אותה לילדה הכי יפה בעיר. וזו אני כמובן. (אשמח לשלוח תמונה) ותבקש ממני לבוא לחפש איתך את הכלב שלך סנופי שהלך לאיבוד.

אני אגיד לך שאסור לי לדבר אם זרים. אז אתה תציג את עצמך בשימך האמיתי...(מה שלא תעשה עד אותו רגע שניפגש). אני אלך איתך יד ביד(במיוחד שנחצה כבישים) ובאמת ננסה למצוא את סנופי. ונטייל ביחד בתל אביב. נטייל ליד הים וגם נשאל אנשים אם ראו כלב לבן קטן אם נקודות חומות.( זה חשוב לי לשאול אותם באמת...לא יודעת למה.)

אחר כך אתה תציע לקנות לי גלידה...אתה תרשה לי לבחור איזה טעמים שארצה וכמה שארצה.

ואז, אני אבין פתאום שאני לא יודעת איפה אני, איבדתי את חוש הכיוון ואני לא יודעת איך לחזור הביתה- אני אלחץ ואפחד...יכול להיות שאבכה.

אתה תתיישב אל ספסל ותגיד לי לבוא לשבת על הירך שלך כי אתה רוצה לגלות לי סוד!
אני אתיישב ואתה תקרב את הפה שלך אל האוזן שלי ותלחש:
"אני אבא שלך" (טם!!! טם!!!! טם!!!!!!!).

מסתבר שאמא שיקרה לי שאמרה שהוא עזב.. אני אתרגש, ואחבק אותך...ואספר שתמיד ידעתי שאתה תחזור ולעולם לא היית נוטש אותי כי אני יודעת שאתה אוהב אותי.

אתה תגיד שאתה מאוד אוהב אותי, וכל הזמן שמרת עלי ואתה יודע כמה אני תלמידה טובה וחכמה. אני אספר לך על בית ספר ועל הציונים שלי ועל ילדות שאני שונאת וילד אחד שאני אוהבת.

אתה תיקח אותי אליך הביתה, תגיד שזה בסדר- כי אתה אבא שלי, ואתה אוהב אותי, ואתה רוצה לשמור עלי ולפנק אותי.

אצלך בבית, אתה תכין לי ארוחת ערב- פנקייקים בצורות- איזה צורות שאבקש -אתה תעשה לי. אתה גם תכין לי שוקו קר עם מרשמלו וקש.

אז אתה תגיד לי שחייבים להתקלח לפני שהולכים לישון ותתחיל למלא את האמבטיה (חשוב שיהיה ברווזון גומי) אתה תפרום את הצמות שלי ותתחיל להוריד לי את הבגדים.
אני יעמוד שם ערומה, אתה תבדוק שהמים לא חמים מידי ותגיד לי להיכנס.

אתה תקלח אותי. בכל המקומות שחשוב לקלח. תחפוף לי את השיער ונעשה צורות מצחיקות בשיער שלי עם הקצף של השמפו.

ואז אתה תגיד שגם אבא מלוכלך וצריך להתקלח-ותוריד את הבגדים שלך.

הזין הקטן והעלוב שלך יצחיק אותי, אני אתקשה שלא לעשות פיפי באמבטיה מרוב צחוק. הוא כל כך קטן וגם כל כך מכוער, ופתאום זה ברור למה אתה צריך ילדה קטנה...אחרת לא תרגיש כלום.

אתה תבקש ממני לא לצחוק, ומאיים עלי שאקבל מכות בטוסיק, אבל אני לא מפחדת, אני לא ילדה קטנה כמו שאתה אוהב, יה חתיכת חרא- אני אישה.

אני נעמדת ותופסת אותך בביצים, אני יותר גבוהה ממך, הייתי כל הזמן אבל הדחקנו את זה בשביל המשחק המגעיל שלך (אני כל הזמן זכרתי) . אתה מבין פתאום שעומדת מולך אישה...לא ילדה...ואתה כמובן תשתין על עצמך מרוב פחד....שהרי אין דבר המפחיד אותך יותר מנשים.

אתה בוכה מתחנן שאני אחזור להיות ילדה קטנה, ילדה טובה של אבא, מתחנן שאפסיק, אני יורקת לך ישר לפרצוף ובועטת אותך למטה.

ואז אני אגיד: אתה לא אבא שלי אתה הזונה שלי!

דוחפת את הראש שלך לאמבטיה ומחכה עד שנייה אחת לפני שיהיה מאוחר מידי כדי להעלות אותך למעלה- לנשום אוויר. משתנק ומופחד, המים שנכנסו לך קנה הנשימה, מכאיבים, אתה מנסה להוציא אותם נזלת ממלאת את הפנים המכוערות שלך.

אני מדליקה סיגריה ופתאום מחליטה שלא בא לי-אז אני מכבה אותה בפופיק שלך...זה מצחיק אותי...הריח...גם נשרפו לך כמה שערות. מהכאב אתה קופץ אחורה ומחליק על הריצפה הרטובה.....יצור מרושל ופתטי.

אתה על הריצפה מושפל, מנשק את כפות רגלי מתחנן שלא אפגע בך ויודע שאין טעם לנסות להילחם בי כי אתה כל כך חלש וכל כך עלוב. וכל שאתה מסוגל להתמודד איתו זה ילדות קטנות..מה הסיכוי שלך מול אישה?

אין שום צורך לקשור אותך, אין לך אומץ לנסות אפילו לברוח...אני מסמנת לך עם האצבע להסתובב...חיוך מקסים מרוח על פני היפות...אתה מתחנן שלא...בוכה...מבקש שאלך שאצא מדירתך...אין סיכוי!
מסמנת לך עם האצבע פעם שנייה ואחרונה להסתובב..אתה יודע שלהיות עם הגב אלי לא יכול לבשר טובות. אבל במבט מושפל אתה עושה את זה...מסתכל אחורה כאילו מנסה לשמור...כאילו שיש לך מה לעשות בדבר מה שהולך לקרות.

אני מחדירה יד של בובת הברבי לתחת המסריח שלך...אתה מתחנן שאפסיק שכואב לך... אני מחדירה את הרגל של הברבי...אתה צורח...הזין הקטן שלך התכווץ אפילו עוד יותר...נראה כאילו אתה משהו בין תינוק לתינוקת...אני מכניסה את כל הברבי לתחת שלך- בכוח! ואז דוחפת לך אותה לפה שלך שתלקק את הצואה של עצמך. שתטעם כמה שאתה מגעיל. ואז דוחפת אותה שוב לתחת שלך ומשאירה אותה שם.
אתה מרגיש את כפות רגליה של הברבי עמוק בתוך הגוף שלך והראש שלה מציץ מחור התחת שלך ...לא רק אתה גם הברבי לא נראית מרוצה מהמצב הזה...והיא נעלמת לה לאט לאט פנימה מההתכוצויות של הפחד שלך.
ואני כל כל מצטערת שלא צילמתי את זה...אבל למה לא בעצם? אני דורשת ממך להוציא אותה ולדחוף אותה שוב פנימה לעצמך...הפעם אני מצלמת ומראה לך איך היא נעלמת לך בעכוז. אני נקרעת מצחוק ונורא מתלהבת אבל נראה שאתה פחות.

אני מלבישה אותך בטוטו ורוד שמצאתי בארון הפדופילי שלך, ודורשת שתרקוד מולי- בחינניות. למרות שיש לך בובה בתחת אתה נורא מנסה לרצות אותי- יודע כמה יכאב לך אם לא.

אני עוברת לשלב הבא- אני מוציאה מהארון שלך את כל הצעצועים שיש לך לילדות שאתה משדל לבוא אליך הביתה ומדביקה אותם אם סופר גלו לגוף שלך. אני מוצאת נצנצים ופייטים ומקשטת את הבולבולון שלך.

כל הזמן הזה אתה מפרגן לי, כמה שאני ילדה יצירתית, כמה שאני מוכשרת. מבטיח שתשמור אותם שם כי זו יצירת אומנות אמיתית! אני מוצאת שם גם צבעים, אני מציירת אליך, כותבת בגדול ובאותיות דפוס – אני פדופיל מנוול! אתה אומר לי שאני מציירת יפה ואיזה ילדה חכמה אני שאני יודעת מה זה פדופיל איך לכתוב את זה ואיך להתמודד איתו יפה יפה.

זהו בינתיים...אני צריכה לעבוד על הפרטים הקטנים...

נראה לך שתרצה להיפגש?
יכול להיות ממש כיף, נכון אבא'לה?

באהבה ילדה חמודה שלך
פליאדה

(מקווה שזה יעזור לך להפסיק לפנטז על ילדות-אני יודעת שזה לא
ובעיקר מקווה- שאין לך כאלו. )


***************************************************************
כך כתבתי לכבוד שלושה הצעות שקיבלתי לשחק אבא וילדה.
https://www.youtube.com/watch?v=rY0WxgSXdEE

Aציבעוני​(אחר) - שיהיה
לפני 11 שנים
Aציבעוני​(אחר) - למרות שזה קצת מסובך
לפני 11 שנים
פליאדה​(שולטת) - מה מסובך?
לפני 11 שנים
nis​(נשלט) - לא מסובך, מתוסבך בקטע טוב.
לפני 11 שנים
פליאדה​(שולטת) - כן אסיס...באמת? זה מה שלקחת איתך כמוסר השכל ?
לפני 11 שנים
פייר פאזוליני​(נשלט) לא הבנתי - על איזה רקע קבלת הצעת אבא-ילדה? על רקע היותך שולטת?
מתוך סקרנות אינטלקטואלית. את עומדת לבקר בצ'אט בשבוע הקרוב? :)
לפני 11 שנים
פליאדה​(שולטת) - ושוב אני כותבת וכל אחד קורא מה שבא לו.

איזה סיפור אמיתי? נראה לכם? איכס לא מתקרבת ליצורים מגעילים כאלה.

חבל שלא קוראים עד הסוף ומבינים את ההקשר.

נועד לגדולה אתה חמוד- אמן שתמצא אישה עצומה להעריץ ולענג.

ג'ורג'י- בדיוק כך..

נ
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י