אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני ואני.

לא נעה היכן שהרוח נושבת
לפני 4 שנים. 25 בינואר 2020 בשעה 6:39

כול פעם מחדש נזרקת לאוויר העולם השאלה - למה בכלוב הכל עוסק בסקס? שליטה היא לא סקס! איפה העומק והמשמעות שכולם מחפשים?

הכלוב מוצף בשולטים שהם בעלי עסק או במינימום מנהלים בכירים עם דומיננטיות מתפרצת שכל מילה שלהם מתחילה בראש וזולגת בצורה מזוקקת אל תוך גופה של הנשלטת ומייצרת את ההוויה המושלמת. ניתן לראות את זה בעיניים שכל נשלטת שניה שמתכופפת משתלשל לה מהתחת בגאווה ניק בפונט נבחר ובניחוח אישי שמסמל את עוצמתו של השולט.

ועדין כמו אש בשדה קוצים ניתן לשמוע בכל רגע נשלטות עוצמתיות שיודעות מה הן צריכות, ונכון עבורן, שנחנו בראיית רנטגן שחודרת את הדבשת של עצמן ומזהה כל פגם בסובבים אותן זועקות אל השמים "אין פה אף אחד רציני".

הבעיה היא לא במחסור במיוחדים ומיוחדות כמו שחלק נוטים לחשוב הם כאן סביבנו כל הזמן, הבעיה היא באנשים הפשוטים - הם מקור הבעיה!
בגלל שיש כל כך הרבה מיוחדים ומיוחדות כמו פרדוקס עצוב כולם נראים ונשמעים אותו הדבר קצת כמו אלו עם העניים המלוכסנות הם סינים? יפנים? לאדם מערבי הכל נראה אותו הדבר רק שרואים פורנו מגלים שיש בניהם הבדל.
ואז פתאום האנשים הפשוטים נראים מיוחדים רחמנא ליצלן.

הסוד הוא לייבא אנשים פשוטים לכלוב זו מתמטיקה פשוטה.
מביאים אנשים פשוטים בכמות מספקת שהבנאלי יהפוך למיוחד שוב, ואף אחד לא צריך להשתנות כל אחד ואחת נותר ספון באמת האבסולוטית שלו למה הכל חרא בגלל אחרים,  אז לפחות האמת הופכת לייחודית מחדש ולא סתם. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י