שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 9 בינואר 2014 בשעה 23:19

חם במיטה לצדו. הוא מחמם את כל האזור. הוא בצד שלו ואני בשלי. הוא ישן עמוק עמוק ואני מקשיבה למכוניות בחוץ ולצוואר התפוס ולנשימות הפתאומיות שלו ולתנועות שלו והוא נצמד אליי, מתוך שינה, ומתרחק. והראש קצת סחרחר מהיין ומנסה לשים בצד מחשבות. וההתלבטות אם לחבק אותו נמשכת. אני כן אוהבת אותו. אבל מה בעצם? מה אני אוהבת?          ודיברתי איתו. ואמרתי. ודיברתי על האם אנחנו מתאימים בכלל. ודיברתי על הפסקה. והייתי כנה ואני גאה בי. ויש עצבות באוויר ויש כלום גדול. ויש יתרון באדישות. תמיד חשבתי שיש בזה רק צדדים שליליים אבל ההתנתקות הזו לאו דווקא שלילית. ולא בכיתי. לא בכיתי הרבה זמן. ירדו כמה דמעות אצל הפסיכו אבל לפני זה כלום ומאז כלום. אין בי דמעות. מה יש?

הוא​(שולט) - אולי שוה ניתוק של שבוע או כמה ימים של חו"ל או ריחוק גאוגרפי אחר להיות עם עצמך להרגע ולגבש תובנות החלטות
לפני 10 שנים
Platinum​(שולט) - את כותבת מקסים. נראה שיש התלבטות פנימית גדולה בינך לבין עצמך לגבייך לפני ההתלבטות לגביו.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י