בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומני מרלין

לא נרדמת בלילה. הגוף כואב. הגוף רוצה שיגאלו אותו מהכאב. שיקשרו אותו חזק ברצועות עור לקיר, למיטה, לתקרה. שישרטו אותו חזק. שינשכו את הבשר. שיירד דם מהנשיכות. שיצבטו חזק את הפטמות. שיחזקו את הקשר של רצועות העור. שיכאב יותר. הגוף צריך מענה לייסוריו. שהרצועות יכאיבו ויכאבו ויקרעו את הבשר וירגיעו את התשוקה הבוערת בתוכו. שימשכו חזק בשיער. שידיים ייגעו בו ויעברו על העור המשתוקק למגע זר, למגע לא מוכר.
הידיים יתנפלו על הגוף. לא יתנו לו מנוח. אווי כמה הגוף רוצה שיחדרו אליו. שייכנסו אליו. להרגיש זין עמוק עמוק וחזק חזק. שיזיינו את הגוף כמו שצריך. שידפקו אותו חזק וישרטו את הגב תוך כדי. העונג והכאב ישתלבו זה בזה.
לפני 10 שנים. 16 בינואר 2014 בשעה 22:50

עוד פוסט רגשי במיוחד - ידעתי שיהיה קשה. חשבתי וחשבתי ודמיינתי תרחישים וחפרתי לעצמי וכאבתי ובכיתי וכעסתי ועצבתי ועדיין עכשיו אני קצת בהלם. כי אי אפשר באמת להתכונן לזה. ועצוב לי מאוד. ואני מנסה לומר לעצמי שזו ההחלטה הנכונה לעשות ושהוא לא מתאים לי ושהוא לא מספק את הצרכים שלי ושהוא רוצה דברים שאני לא ושכל הכבוד לי אבל המחשבות הרעות קלות יותר ומסלקות את השאר מהדרך. ודאגתי מאוד השבוע מה יהיה איתי. איך אסתדר. וישבתי לידו על הספה וראיתי אותו מחפש במרץ דירה. ויוצא בבוקר לעבוד בלי חיבוק. בלי נשיקה. ואמרתי לעצמי שאני בודדה כבר הרבה זמן פשוט עכשיו זה ממש מורגש וזה פיזי. 

והעיניים שלי עייפות ושורפות. אני מרגישה שאני מפצה על תקופת האדישות שהייתי בה מרוב שאני בוכה בקלות. במיוחד שאני מספרת. וגם היום בדרך הבייתה לבד באוטו סוף סוף הרגשתי לעצמי לבכות בקול ולהתפרק. ואני עייפה נפשית והגוף כואב ומותש. ולא בא לי יותר מדי בעצם כלום. 

 

Citizen​(שולט) - כמה שזה קשה
בעצם ההחלטה את עושה דבר חשוב לשניכם
בהצלחה
וחיבוק חם ואוהב מכל הלב !!!
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י