לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חייה של כלבה

הבלוג בא לתאר לטוב ולרע את החוויות שאני חווה בתור נשלטת , למעשה הוא מתאר את חיי , הבלוג הוא אמיתי למעט פוסטים שאני כותבת מראש שהם מהדמיון , בקיצור הדרך לגיהנום ממשיכה להיות קצרה .
לפני 5 שנים. 23 בדצמבר 2018 בשעה 15:36

הבת זוג הראשונה שלי , תמיד תהיה איתי בתוך ראשי וכנראה תישאר איתי לעולם עמוק עמוק בתוך הנשמה.

לאחר הסטירה הראשונה שבאה אלי בהפתעה והסטירות שבאו אחריה כשגרה אשר הבהירו לי שאני לא ברשות עצמי יותר

היא התחילה בתהליך של נישול שיטתי מכל מה שהיה לי , מעצמי ומכל דבר שהגדיר אותי כבן אדם שהיה לפני שהכרתי אותה

הדבר הראשון היה שהיא החליטה שבגדים צנועים כמו בגדים של בחורה חרדית לא מקובלים עליה יותר והכריחה אותי לקנות בגדים יותר חשופים, עם מחשופים מכנסיים קצרות חצאיות מיני וכך נישלה אותי מהלבוש שהכרתי מיום היוולדי - בהתחלה זה היה החלק שהיה יותר קשה עבורי

הדבר הבא היה שהיא אמרה לי שבבית הזה כלומר בדירה ששכרתי יחד איתה רק אחת הולכת לבושה ועל שתי רגליה, כך שאני מצאתי את עצמי רוב הזמן עירומה ועל ארבע כמו כלבה - דבר שנישל אותי מהאנושיות שבי

ואז הגיע הנושא הכלכלי כאשר היא לקחה את השליטה על חשבון הבנק שלי כך שאפילו לא היתה לי גישה אליו ,הייתי תלויה בה כלכלית באופן מוחלט ,היתה נותנת לי כמה שקלים ביום לסנדוויץ ולאוטובוס ועם זה הייתי צריכה להסתדר במהלך היום וזה איפשר לה שליטה מלאה בהתנהלות היומית שלי. 

הדבר הבא היה שהיא ביקשה את כל התעודות שלי כדוגמא דרכון ותעודת זהות, כל דבר המעיד על קיומי בעולם , כך שלא אוכל להציג את עצמי מול איזה רשות או חברה או כל מי שרצה הזדהות עם תעודה כמו לדוגמא בנקים.

הדבר המשפיל שהשפיל אותי היה שהייתי צריכה להציג את עצמי עירומה עם רגליים פתוחות לרווחה לפני כל מי שהיא החליטה שראוי שאציג את עצמי לפניו - חברות שלה , גברים שבאו אלינו הביתה. פשוט מבחינתה זה היה כמו בדיחה אבל מבחינתי זה פשוט הפשטה עצמית טוטאלית

באותה צורה היא ציפתה שאחכה לה כשהיא היתה מגיעה הביתה , בשלב מסויים גם נשללה ממני אפילו הזכות להכנס לדירה כשהיא עדיין לא הגיעה הביתה והייתי צריכה לחכות אמנם לבושה אבל בחדר המדרגות.

לבסוף היא אסרה עלי לפנות אליה בדיבור אלא לענות רק עם שואלים אות וגם אז אסור היה לי להסתכל עליה בפנים אלא לדבר אל כפות רגליה או ישבנה.

בכלל היא אמרה שאני צריכה להעריץ את הישבן שלה בצורה מוחלטת ,לבסוף גם הייתי האסלה שלה ,ולהינות מהארוחות שהוא הישבן שלה מספק לי.

היא אמרה שזה העתיד שלי להיות צמודה לישבן שלה ולספק לו את כל צרכיו.

הישבן שלה היה הדבר היחיד שלמענו אני למעשה הייתי קיימת מבחינתה - פשוט ללקק וללקק ולאכול .

איבדתי את בגדי , את זהותי , את חשבון הבנק שלי , את הזכות ללכת כמו בני אדם , הצגתי את עצמי עירומה עם רגליים פתוחות לכל מי שעבר בדירה , אבל מבחינתה זכיתי להעריץ יישבן מדהים שהיה למעשה כל עולמי - וזה הזיכרון שלי ממנה והוא בעיקר כל השעות של לשוני עמוק בתוך הישבן שלה , כמו כן לא אשכח לעולם את כל שאר ההתעללויות שהיא העבירה אותי ב-3 השנים שהיינו יחד ונגמרו באונס קבוצתי  שהיא אירגנה לי .

 

 

 

 

סבלני44 - האמת...ממש עצוב לי לומר-שזה נשמע רע...ולא כלכך ברור למה זה נגמר?
לפני 5 שנים
אפילה​(נשלטת){דוכסית} - זה נשמע נורא... במיוחד שזה חרוט ככה למרות שהגעת למקום אחר וטוב בשבילך היום. יש דברים שקשה לשכוח אבל חשוב ללמוד מהם אז תודה על השיתוף ❤
לפני 5 שנים
דחפונית​(נשלטת) - נשמעת בחורה פסיכוטית ופסיכופתית ונפלת קורבן לטירוף שנשמע כמו כת.
לפני 5 שנים
שליטה חזקה - כל הכבוד על היכולת להוציא ולכתוב זאת, נשמע חולני ומנצל, מקווה שתתגברי על החוויות הקשות ותצליחי לתת אמון, יש גם אנשים טובים בעולם. חיבוק.
לפני 5 שנים
מינטאורוס - עצוב. מקווה לעתיד טוב יותר עבורך
לפני 5 שנים
מינטאורוס - אז למה את נשארת שם ?
לפני 5 שנים
עינבי - כואב וקשה. שולחת לך חיבוק.
לפני 5 שנים
עלוב החיים - נשמע כמו בדסמ אמיתי, ולא משחק כמו אצל רוב האנשים פה. יישר כוח
לפני 4 שנים
הטייגרר שלך - וואוו את אוליי כלבה הפנטזיות שלך בחיי המין אבל התעלס את מלכה אמיתית שאין לה שום מיתחרים!!!!
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י