סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חייה של כלבה

הבלוג בא לתאר לטוב ולרע את החוויות שאני חווה בתור נשלטת , למעשה הוא מתאר את חיי , הבלוג הוא אמיתי למעט פוסטים שאני כותבת מראש שהם מהדמיון , בקיצור הדרך לגיהנום ממשיכה להיות קצרה .
לפני שנה. 21 בדצמבר 2022 בשעה 2:25

אז יפעת התקשרה אלי ואומרת שזה לא בסדר שנעלמתי להם סתם כך , אמרתי לה שאני לא רוצה יותר קשר איתה , היא אמרה שאחרי 12 שנה יחד זה לא לעניין כך לעזוב , בלי לומר שלום , היא רוצה שאגיע אלהם לדירה מחר בבוקר ושהם מצטערים שנפגעתי מהם , אמרתי לה שאני איתה סיימתי ושהיא יודעת מה עברתי עם גברים ומבחינתי מה שהיה זה אותו הדבר שקרה אז, הבהרתי  לה שאיתה לבד לא היתה לי בעיה לעבור הכל אפילו התגעגעתי לזה להשפלות ולכאב  , אבל ברגע שהחבר שלה נכנס לתמונה זה כבר משהו אחר זו השפלה ברמה אחרת ואני עלולה עוד להתמכר גם לזה ואני ממש חייבת להתרחק מזה. באתי אליה כי חשבתי על הקטנה שהיא צריכה עזרה להיות איתה בשניידר מתי שתצטרך להגיע לשם , במצב הזה אני חייבת להתרחק מהם . אהבתי אותה , היתה אהבת נעורי , השולטת שלי שנים רבות עם עליות וירידות , לפעמים היתה מביאה חברות להשפיל אותי אבל גברים תמיד היו מחוץ לתחום , ועכשיו רק הזין שלו נמצא בראש שלי ואני לא מצליחה להוציא אותו מהראש.

לפני שנה. 20 בדצמבר 2022 בשעה 12:32

הם יצאו למסעדה , אני בדרך הביתה .

לפני שנה. 20 בדצמבר 2022 בשעה 10:33

בבוקר יפעת עשתה לי סשן הצלפות , היא ידעה שהחבר שלה צריך בקרוב לחזור והיא רצתה שהוא יראה ויצפה בי מוצלפת, כשיחזור לאחר משמרת הלילה שלו , הייתי קשורה בידיים וברגליים למתקן קשירה , עירומה מפוסקת , כואבת , מידי פעם היתה דוחפת אלי דילדו ענק ,סופרת את מספר ההצלפות עד שהיה נופל , וכך חוזר על עצמו , היא גם החדירה אותו לישבן שלי וגם כאן היתה סופרת את מספר ההצלפות עד שהדילדו היה נופל מהישבן שלי . וכך זה נמשך , עד שהחבר הגיע , הוא נתן לה נשיקה והכניס 2 אצבעות לתוך הפוט שלי , ואני אומרת לעצמי , איזה חוצפן מי הרשה לו , כנראה שיפעת הרשתה לו . הוא נעמד מולי והוציא את הזין מול הפה שלי וציווה עלי למצוץ אותו , אני מנענעת את הראש ואומרת "לא" וחוטפת סטירה בפנים ממנו והצלפות חזקות בישבן , וכך עוד כמה פעמים , בשלב מסוים נשברתי ואמרתי לו שאני אמצוץ לו , ואז הוא אומר לי שאני צריכה להתחנן לפניו בכדי שהוא ירשה לי למצוץ לו ,ואני בוכה ומתחננת בבקשה תרשה לי למצוץ לך את הזין , תן לי את הכבוד הגדול למצוץ לך את הזין , בבקשה , והוא ציווה עלי לפתוח את הפה ולהתחיל למצוץ , ומצצתי לו , בינתים יפעת דוחפת לי את הדילדו לחורים שלי, והוא שואל אותי מה את , לא הבנתי והוא אומר שמהיום אני הזונה שלו , שאל אותי אם אני אוהבת למצוץ לו להיות מוצצת הזין הרשמית שלו , ואני עונה לו כן אדוני , מה את הוא שואל ואני עונה הזונה שלך מוצצת הזין הרשמית שלך . ואז הוא אומר שאני גם בולעת הזרע שלו וגם האסלה שלו לשתן ,  לאחר מכן גמר לי בתוך הפה ומצווה לבלוע כל טיפת זרע, לאחר מכן אחרי כמה דקות הוא ציווה עלי לפתוח את הפה ולשתות את השתן שלו , ושניהם צוחקים איזה כלבה זונה אני . שנה וחצי הייתי בלי סשנים בלי סקס ויפעת סיפרה לי על הילדה ועל החבר שלה ושאלה  האם אסכים לעזור לה , אני אמרתי בשמחה למה לא , היא הזכירה שהיא מתגעגעת לסקס ביננו וגם אני התגעגעתי לזה , אם פעם רק היא שלטה בי היום כמו שזה הולך להיות הוא גם ישלוט בי והוא אמר שהוא מתכנן להביא חברים שלו שיעשו בי בכשלהם, אני חייבת לעזוב כמה שיותר מהר ושבהזדמנות הראשונה אני אסתלק מהמקום הארור הזה. ובסך הכל באתי מטוב ליבי לעזור עם הילדה .

לפני שנה. 20 בדצמבר 2022 בשעה 1:43

לצערי לא הסתדר עם האברך שרציתי להינשא לו , הוא לא בא בטוב לאמא שלי , בינתיים חזרתי ליפעת , הקטנה שלנו כבר בת 10 וכרגע היא בבירור ובדיקה האם המחלה האונקולוגית שהיא סבלה ממנה חזרה לסבב שלישי , מקווים שלא , והדבר שהיא כרגע סובלת ממנו הוא שפיר.

בינתיים , עברתי לגור עם יפעת בחיפה בדירה שלה , הכניסה שלי לדירה שלה היתה כמו כלבה עירומה  עם קולר על צווארי , ומובלת על ידי יפעת לסיבוב בדירה , כמובן שהקטנה לא היתה בדירה , לאחר מכן היא עשתה לי סשן הרחבות לחורים שלי , ווואו כמה שהתגעגעתי לזה , שנה וחצי בלי שום סשן , סוף סוף חזרתי למקומי הטבעי . 

מתברר שיש ליפעת חבר שגר איתה בדירה , והיא מצפה שאני גם אשרת אותו . 

אמרתי לה שגברים לא חלק מחיי אלא רק כחלק מחיי נישואין, היא גיחכה ואמרה עוד נראה .

באתי לעזור לה עם הקטנה כי אני כל כך אוהבת אותה ודואגת לה , בדרך אני גם אחזור להיות הכלבה של יפעת , אבל גבר שמצפה שכל היום אני אמצוץ לו זה לא נראה לי , למרות שכל כך התגעגעתי לחיי הכלבה שלי .

לפני שנה. 4 בנובמבר 2022 בשעה 3:39

שנה וחצי שלא כתבתי כלום לבלוג , שנה וחצי שכמעט ולא נכנסתי לאתר הזה ולצאט , כמעט ולא מכירה פה אף אחד , כנראה הכינויים השתנו , ואני נשארתי ואשאר לעד עם אותו הכינוי "יונית הכלבה" למרות שבשנה וחצי האחרונות עשיתי מהפך בחיי , אני כבר לא הכלבה של יפעת , נפרדנו , היא ואפרת עברו לגור בחיפה ושומרות על קשר , אני עדיין גרה בזכרון יעקב , יצאתי סוף סוף עם גברים חרדים לפגישות היכרות , ואפילו עם אחד זה התקדם ואנחנו מיועדים לחתום על וורט , הוא אלמן   אברך , ויש לו ילדה קטנה , מתוקה . הוא לא מכיר את ההיסטוריה שלי , אני גם לא אספר לו , מצד שני עד לפני חצי שנה התכנון היה לחזור ולגור בפולין , הייתי לא מזמן בפולין והיה נפלא . ועכשיו אני ככל הנראה אתחתן , אני גם מתגעגעת ליפעת הרבה שנים היינו ביחד , מצד אחד היא היתה אהבת חיי אבל השנים הללו היו הרסניות מבחינתי , לאיזה תחתית היא לא הורידה אותי , אני גם מתגעגעת לימים שהייתי הכלבה שלה , כנראה זה צורך פנימי שנמצא בתוכי למרות שנשבעתי לעצמי שאני לא אגיע לזה שוב , אז מקווה שבפעם הבאה שאכתוב כאן אהיה כבר נשואה . אם זה לא יקרה אז כנראה אעבור לפולין .

 

לפני שנתיים. 6 באוקטובר 2021 בשעה 15:46

היא חזרה הביתה בסביבות 16:30 החזרתי אותה מהרכבת , הקטנה תחזור יותר מאוחר היא אצל חברה מהכיתה שלה עושות שעורים ומשחקות .כשהגענו הביתה אמרתי לה שאני רוצה לעשות ניסוי קטן , שאני רוצה להעניק לה משהו יקר שלי והיא צריכה להתפשט , היא התפשטה עירומה כביום היוולדה , אמרתי לה שתשב לפניי על הרצפה , ואז אמרתי לה שאני רוצה להעניק לה את קולר הכלבה שלי , היא אמרה שהיא לא מאמינה שאני עושה לה את זה , ענדתי לה את הקולר על צווארה , חיברתי אליו את הרצועה ואמרתי לה שתלך על ארבע אחריי. אחרי 2 סיבובים על ארבע שהלכה אחריי היא ישבה מולי , עיניה דמעו , הפלקתי לה סטירת לחי לפנים כמו שמעולם לא הפלקתי למישהו , היא בכתה .ואז אמרתי לה שאני לא רוצה שהיא תהיה הכלבה שלי , את אמא לילדה שלנו שאנחנו מגדלות יחד , אני אוהבת אותך ולא מסוגלת להיות רעה אלייך , לפחות הראתי  לה דוגמית קטנה של מה שאני עברתי ב-12 שנים האחרונות בתור הנשלטת שלה. והגיע הזמן לחיים נורמאליים , מאושרים, בלי שליטה , ואם נרצה שליטה אז נראה מה נעשה .אמרתי לה שאני אוהבת אותה וחיבקתי אותה.הייתי חייבת לעשות את זה , חשבתי באמת שהיא תתחיל להיות הנשלטת שלי לתקופה הקרובה אבל אני לא כזו , אני לא יכולה להרע לה , אני לא כזו . לא מעוניינת לגרום לה שהיא תרד מאיגרא רמא לבירא עמיקתא , היא אישה טובה שאני באמת אוהבת אותה , לפחות היא למדה לקח .

לפני שנתיים. 6 באוקטובר 2021 בשעה 0:47

היא הגיעה יחסית מאוחר הביתה , היתה אצל ההורים שלה יחד עם הקטנה שלנו .

כשהקטנה שלנו הלכה לישון אמרתי לה שאנחנו צריכות לדבר.

אמרתי לה שאני על הקצה , על הקצה לפני שאני גומרת את מערכת היחסים ביננו ועוזבת .

היא שאלה למה ? אמרתי לה שהיא הגזימה , והיא שאלה במה היא הגזימה : בהצלפות בהשפלות ? אמרתי לה כשהיא מדברת על גבר שיבוא לגור איתנו , לי אין מקום כאן , הראתי לה את המזוודה שארזתי עם כל הבגדים שלי לפני שאני עוזבת .

היא היתה המומה ממני , התחילה לבכות , לא ציפתה לזה , היא אמרה שהיא לא התכוונה באמת שגבר יבוא לגור כאן . אמרה שהיא אוהבת אותי , בנינו קן קטן משלנו והיא לא חשבה שאני אגיב כך על סתם אמירה  שהיא אמרה .

אמרה והזכירה לי שלעולם השליטה  אני הכנסתי אותה , ושאני זו שרוצה להישלט ואני זו שזקוקה לזה , שהיא הגיעה אלי תמימה בנושא הזה אחרי המלכה הקודמת שלי שארגנה לי את האונס , ושהיא זו שעמדה לצידי ועזרה לי להתאושש .

אמרתי לה שהכל נכון , אמרתי לה שהיום אני חזקה יותר , נפרדתי מאבא שלי לעולמים , אני יכולה להיפרד מכל אחת , וגם ממנה .

שאלתי אותה מה היה הסיפור על הגבר , היא אמרה שסתם רצתה להפחיד אותי , היא בכלל לסבית , מה לה ולגברים ? 

אמרתי לה מעמדת עוצמה , שזו הפעם האחרונה שהיא עושה את זה , שום גבר לא יכנס לבית הזה , לא בצחוק ולא ברצינות , אצלי גברים הם מחוץ לתחום ובטוח לא בבית שלי .

היא ענתה שזה ברור מבחינתה , היא ביקשה סליחה ושזה לא יחזור על עצמו , היא אמרה שאני יכולה להיות שולטת דיי טובה , ואני ככל הנראה יכולה להיות מלכה טובה ממנה . אמרתי לה שאולי יום אחד אקח את ההמלצה שלה ואולי איישם אותה .

התחבקנו , ניגבתי לה את הדמעות , אמרתי לה שאני אוהבת אותה , והיא החזירה לי את אותה אמירה שהיא אוהבת אותי. והיא כבר לא מעוניינת ביחסי השליטה הללו שנחזור להיות כמו שהיינו פעם תמימות ואוהבות.

כבר שנים לא ראיתי אותה כך , ממש התפרקה לי בין הידיים , אני חושבת שאנחנו באמת צריכות לחזור לחיים נורמאליים בלי שליטה וזו באמת ההזדמנות לכך , הראתי לה שאני מסוגלת ליותר מלהיות רק הכלבה שלה . ואני בטוחה שהיא ידעה את זה כבר הרבה זמן.

אז מה אתם אומרים האם הגיע הזמן שאני אקח את השליטה בבית הזה או שאמשיך להיות הכלבה שלה שככל הנראה זה מה שיהיה .

אז לבית הזה שום גבר לא יכנס וזה סופי . 

 

לפני שנתיים. 4 באוקטובר 2021 בשעה 23:48

אז הפעם אני החלטתי שאני לא מוכנה לוותר , הבית הזה מחציתו שלי , ואני לא מוכנה ששום גבר לא יגור איתנו , פתאום ירד לי לגמרי ממנה , אם אלו התוכניות שלה והיא כבר כנראה הרבה זמן חושבת על כך ועוד באחת התקופות הקשות בחיי - אז כנראה שאין לנו יותר עתיד יחד .

פתאום אני מרגישה שאני כבר לא מרגישה כלפיה כלום , היא חצתה את הרובריקון . 

אמרתי לה שהיא מוזמנת לקנות ממני את המחצית שלי בדירה או לחילופין שנמכור אותה ואז נתחלק חצי חצי .

מתי היא הספיקה להכיר את הגבר הזה , אולי זה אותו הגבר מהראיון עבודה שהיא שלחה אותי אליו , זה שאמר לי שהוא רוצה שאהיה גם הכלבה שלו , ואתחיל למצוץ לו , שזה יהיה חלק מהתפקיד שלי בעבודה .

אם אני עושה חשבון נפש , ובוחנת את מערכת היחסים שלנו בזכוכית מגדלת , אני רואה שכל התקופה האחרונה של לפחות 4-5 שנים האחרונות משהו חורק במערכת היחסים ביננו .

נכון שאני נשלטת שלה , טוטאלית בלי גבולות , נותנת לה לעשות לי דברים שאצל נשלטים אחרים זה גבול , לאכול צואה לדוגמא , נכון שאני נהינת מההשפלה המטורפת הזו , אבל היא מאכילה אותי והיא עוד אומרת לי שאני לא נורמאלית , שתינו לא נורמאליות אם כבר , כל הגב שלי עם צלקות מההצלפות המטורפות שלה , זה נורמאלי ? 

השאלה מה יהיה איתי ביום שאחרי , אולי אחזור לגור עם אמא שלי , אעזור לה בתקופה שאחרי אבא שלי , היא כל הזמן בוכה עליו , רואה אותו בכל פינה בבית , כל ספריית הקודש שלו עם מאות הספרים שבה , היא מסתכלת עליהם ומתחילה לבכות , כל השנים שהיה לומד תורה ,ושוקד על כל סוגיה בגמרא .

באמת הגיע הזמן לשינוי בחיים שלי , מקווה שהשינוי יהיה חיובי , שלא אפול לידי אנשים נצלניים שינצלו את החולשה שלי לשליטה , אולי אעבור לפולין קצת , בכל זאת אני אזרחית ותושבת המדינה הזו .

הדבר הכי חשוב עכשיו הוא להיפרד ממנה והפעם לעולמים , להפריד את הרכוש המשותף שלנו , ולחלק אותו , אסור לי יותר לתת לה להשפיל אותי , היא יודעת שמספיק מילה אחת שלה ואני זוחלת ומנשקת את רגליה.

יש לה עלי שליטה מלאה , אני כמו בובה ביד היוצר , זה האופי שלי , להיות כנועה , אבל איתה היא יודעת ומכירה אותי כל כך טוב שהיא במילה אחת מכניעה אותי . הבעיה איך אני לא מאפשרת לה את זה , אם אעזוב אז יכנס לדירה גבר שלא אוכל להוציא אותו ממנה .

אני חושבת שהפעם זה יהיה מסובך כי בכל זאת כמה שאני לפעמים מרגישה חזקה מולה אני כקליפת השום , לא סתם היא מרחיבה אותי כל כך , היא רוצה שלא אהיה יכולה להרגיש גברים בתוכי , מה היא לא הכניסה לתוכי ? גם גבר עם איבר אימתני כנראה אני בקושי ארגיש .

אין לי מזל עם בנות זוג כל אחת יותר מרשעת מהשניה , כל חיי היו לי 2 בנות זוג וארבעה גברים לערב אחד שאנסו אותי - סיכום חיי כל חיי הבוגרים למעשה הייתי נשלטת על ידי נשים מטורפות במיוחד הראשונה שלי , אני לא מכירה צורת חיים וזוגיות אחרת -להיות כלבה ואסלה לזה הורגלתי ב-17 שנים האחרונות , לבטח גם הבאה שלי תשלוט בי , ואם לא אהיה עם בת זוג קבועה אני יכולה להידרדר לידי כך שאהיה נשלטת על ידי כל אחת שתעבור לידי ותזהה את החולשה הזאת שלי.

לפני שנתיים. 4 באוקטובר 2021 בשעה 2:54

אז השלושים עברו להן והיא כיבדה אותי ולא הראתה קמצוץ של שליטה ביננו , למרות שאמרה שלאחר השלושים נחזור חזרה למסלול הנכון מבחינתה . 

ובאמת רק השלושים עברו ולא עברו להן 24 שעות , מצאתי את עצמי קשורה לאסלה עם ראשי בתוך האסלה ,והיא מצליפה בי כמו מטורפת , פה ושם גם מורידה את המים באסלה , כאבי תופת , כל הגב שלי מלא סימנים. לאחר מכן היא הכריחה אותי לנשק את הרצפה שהיא דורכת עליה כאשר היא מושכת את הרצועה שמחוברת לקולר שעל צווארי .

היא קנתה במהלך ה-30 דילדו ענק ורחב ואותו היא דחפה לתוכי , לפות שלי הוא נכנס דיי בקלות למרות שקצת כאב , אבל לישבן שלי הוא נכנס אבל מאוד כאב וקצת ירד לי דם , אבל לאחר מספר חדירות הוא כבר טייל בי חופשי , אני כל כך אוהבת להיות מורחבת והיא כל כך אוהבת להרחיב אותי . 

היא אמרה שבחיים שלה היא לא תכניס איברים גדולים כאלו אליה , על עצמה היא שומרת טוב טוב , היא אמרה שאיברים כאלו מיועדים לזונות כמוני .

לאחר מכן היא החליטה שהגיע הזמן שאחזור להיות לה לאסלה וכרגיל היא עשתה את צרכיה בתוך הפה שלי ,ואמרה שתשתמש בפה שלי לעיתים יותר קרובות .

אני כרגיל אכלתי ושתיתי בשקיקה את כל מה שיצא ממנה , האמת שמאוד התגעגעתי .

ואז היא הטילה פצצה , בעוד אני אוכלת את הצואה שלה , היא אמרה שהיא הכירה גבר חמוד , ושהיא רוצה שהוא יבוא ויגור איתנו בדירה , ואני אשרת גם אותו .

אחרי שבלעתי את כל הצואה והפה שלי התפנה לדיבור , שאלתי אותה שאם הוא יגור איתנו באיזה חדר הוא יישן , היא אמרה שאיתה בחדר במקומי , ואז שאלתי אותה והיכן אני אישן , היא אמרה בחדר הקטן .

אמרתי לה שהדירה הזו היא שלי בדיוק כמו שהיא שלה ואני לא רוצה שום גבר בבית הזה ( איזה אומץ היה לי להגיד לה את זה אחרי שאכלתי את הצואה שלה ואני עדיין מלוכלכת בה ) .

והיא אמרה תראי איך את נראית כרגע אכלת צואה זה נראה לך נורמאלי ? אני רוצה גבר בחיי כך היא אמרה , אם את רוצה להישאר תישארי בתור כלבה ותצטרכי לשרת אותנו כלומר גם אותו.

אמרתי לה שאחשוב על כך. אני מכירה את יכולת העמידה שלי בדברים וככל הנראה אשאב למשולש הזה .

לגבי אבא שלי , אחרי שבכיתי בבית העלמין , אפילו לא יכולתי להגיד מילה בטקס , כי אצל חרדים נשים לא צריכות להגיד כלום , ולי היה הרבה מה להגיד , כי אני חוויתי את השעות והחודשים האחרונים של אבא שלי , לא אף אחד מהאחים שלי שרק דיברו ולא עשו מאומה .

לפני שנתיים. 5 בספטמבר 2021 בשעה 8:45

אבא שלי סבל מאוד בימי חייו האחרונים אבל הוא נלחם במחלה עד הרגע האחרון , לצערי הוא נפטר ביום שישי האחרון ונקבר כקבורת צדיקים כפסע מכניסת השבת , אוהבת אותך מאוד אבא היקר,  תהא נשמתו צרורה בצרור החיים , ברוך דיין האמת.