צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חייה של כלבה

הבלוג בא לתאר לטוב ולרע את החוויות שאני חווה בתור נשלטת , למעשה הוא מתאר את חיי , הבלוג הוא אמיתי למעט פוסטים שאני כותבת מראש שהם מהדמיון , בקיצור הדרך לגיהנום ממשיכה להיות קצרה .
לפני שנתיים. 4 באוקטובר 2021 בשעה 23:48

אז הפעם אני החלטתי שאני לא מוכנה לוותר , הבית הזה מחציתו שלי , ואני לא מוכנה ששום גבר לא יגור איתנו , פתאום ירד לי לגמרי ממנה , אם אלו התוכניות שלה והיא כבר כנראה הרבה זמן חושבת על כך ועוד באחת התקופות הקשות בחיי - אז כנראה שאין לנו יותר עתיד יחד .

פתאום אני מרגישה שאני כבר לא מרגישה כלפיה כלום , היא חצתה את הרובריקון . 

אמרתי לה שהיא מוזמנת לקנות ממני את המחצית שלי בדירה או לחילופין שנמכור אותה ואז נתחלק חצי חצי .

מתי היא הספיקה להכיר את הגבר הזה , אולי זה אותו הגבר מהראיון עבודה שהיא שלחה אותי אליו , זה שאמר לי שהוא רוצה שאהיה גם הכלבה שלו , ואתחיל למצוץ לו , שזה יהיה חלק מהתפקיד שלי בעבודה .

אם אני עושה חשבון נפש , ובוחנת את מערכת היחסים שלנו בזכוכית מגדלת , אני רואה שכל התקופה האחרונה של לפחות 4-5 שנים האחרונות משהו חורק במערכת היחסים ביננו .

נכון שאני נשלטת שלה , טוטאלית בלי גבולות , נותנת לה לעשות לי דברים שאצל נשלטים אחרים זה גבול , לאכול צואה לדוגמא , נכון שאני נהינת מההשפלה המטורפת הזו , אבל היא מאכילה אותי והיא עוד אומרת לי שאני לא נורמאלית , שתינו לא נורמאליות אם כבר , כל הגב שלי עם צלקות מההצלפות המטורפות שלה , זה נורמאלי ? 

השאלה מה יהיה איתי ביום שאחרי , אולי אחזור לגור עם אמא שלי , אעזור לה בתקופה שאחרי אבא שלי , היא כל הזמן בוכה עליו , רואה אותו בכל פינה בבית , כל ספריית הקודש שלו עם מאות הספרים שבה , היא מסתכלת עליהם ומתחילה לבכות , כל השנים שהיה לומד תורה ,ושוקד על כל סוגיה בגמרא .

באמת הגיע הזמן לשינוי בחיים שלי , מקווה שהשינוי יהיה חיובי , שלא אפול לידי אנשים נצלניים שינצלו את החולשה שלי לשליטה , אולי אעבור לפולין קצת , בכל זאת אני אזרחית ותושבת המדינה הזו .

הדבר הכי חשוב עכשיו הוא להיפרד ממנה והפעם לעולמים , להפריד את הרכוש המשותף שלנו , ולחלק אותו , אסור לי יותר לתת לה להשפיל אותי , היא יודעת שמספיק מילה אחת שלה ואני זוחלת ומנשקת את רגליה.

יש לה עלי שליטה מלאה , אני כמו בובה ביד היוצר , זה האופי שלי , להיות כנועה , אבל איתה היא יודעת ומכירה אותי כל כך טוב שהיא במילה אחת מכניעה אותי . הבעיה איך אני לא מאפשרת לה את זה , אם אעזוב אז יכנס לדירה גבר שלא אוכל להוציא אותו ממנה .

אני חושבת שהפעם זה יהיה מסובך כי בכל זאת כמה שאני לפעמים מרגישה חזקה מולה אני כקליפת השום , לא סתם היא מרחיבה אותי כל כך , היא רוצה שלא אהיה יכולה להרגיש גברים בתוכי , מה היא לא הכניסה לתוכי ? גם גבר עם איבר אימתני כנראה אני בקושי ארגיש .

אין לי מזל עם בנות זוג כל אחת יותר מרשעת מהשניה , כל חיי היו לי 2 בנות זוג וארבעה גברים לערב אחד שאנסו אותי - סיכום חיי כל חיי הבוגרים למעשה הייתי נשלטת על ידי נשים מטורפות במיוחד הראשונה שלי , אני לא מכירה צורת חיים וזוגיות אחרת -להיות כלבה ואסלה לזה הורגלתי ב-17 שנים האחרונות , לבטח גם הבאה שלי תשלוט בי , ואם לא אהיה עם בת זוג קבועה אני יכולה להידרדר לידי כך שאהיה נשלטת על ידי כל אחת שתעבור לידי ותזהה את החולשה הזאת שלי.

trysexsual - אני חושש שאת מאוד מנוצלת , זה נשמע קשר מאוד לא בריא . לא משנה מה עושים צריך לעשות באהבה ותמיכה ולפי דברייך זוגתך כבר לא שם . תמצאי כוחות וצאי משם
לפני שנתיים
יונית הכלבה​(נשלטת){משוייכת} - אני לא מנוצלת , מה שהיא מעוללת לי בגבול השליטה זה בהסכמתי , אולי כבר אין אהבה ובאמת זה הזמן לפרק את הקשר הזה .
לפני שנתיים
כומז - לפנות לטיפול
את חייבת עזרה מקצועית
חייבת!!!
אל תישארי לבד

את חייבת עזרה
גם נפשי תוגם מקצועית של עורך דין בענייני הבית

יקרה
את אשה במערכת יחסים מתעללת
פני לויצו /נעמת
יעזרו לך שם

אם תרצי את יכולה לפנות אלי ואעזור לך

לפני שנתיים
יונית הכלבה​(נשלטת){משוייכת} - בעניין הבית אני מגובה בחוזה אצל עורך דין שתהיה חלוקה שווה של הרכוש המשותף במקרה של פרידה , היא לא מתעללת , אלו סשנים כמו שכל אחת אחרת עוברת כאן , לא מעוניינת לערב שום גוף ממשלתי או ציבורי , אני לא מרגישה מאויימת .
לפני שנתיים
סותה​(אחר) - יש הבדל בין יחסי שליטה לבין רשע. ואת חווה רשע שלא מגיע לאיש
לפני שנתיים
יונית הכלבה​(נשלטת){משוייכת} - היא אולי רעה קצת אבל יחסית לראשונה שלי היא מלאך , היא בסך הכל בחורה טובה לפעמים היא מגזימה , וזורקת רעיונות שברוב המקרים לא עומד מאחוריהם דבר , בטוח שהיא רשעית . אנחנו עוד מעט 12 שנה יחד , חילוקי דעות בין בנות זוג תמיד יש .
לפני שנתיים
במבי שלה​(נשלטת) - תשני גישה. תעמיד על שלך. השינוי שלך בחיים זה השינוי שמתחולל בפנים קודם כל. והוא לא סתם זה בא להראות לך משהו שהגיע הזמן שתבחרי את , את מערכת היחסים. לפי איך שאת רוצה, אם זה גבר או אישה באיזו צורה של השפלות . הגוף שלך הוא מקדש תשמרי עליו.
תתחברי לעצמך, לאמת שלך. מבלי לרצות כל הזמן. תהי את זה המון בשביל שיאהבו אותך.
בהצלחה!
לפני שנתיים
יונית הכלבה​(נשלטת){משוייכת} - הפעם אני משנה גישה כלפיה , לא תמיד מה שהיא זורקת לחלל האוויר היא מתכוונת ברצינות , לפעמים זה רק מחשבות שהיא רוצה לראות איך אני מגיבה , בטוח שאני לא אסכים לזה שזה יקרה.
לפני שנתיים
במבי שלה​(נשלטת) - בדרך הנכונה 💕
לפני שנתיים
המשדרג - חזקי ואמצי............ וברחי מהר ממנה
לפני שנתיים
יונית הכלבה​(נשלטת){משוייכת} - אני אבדוק האם כוונותיה אמיתיות , במידה וכן החבילה תתפרק , וככל הנראה אחזור לגור בפולין .
לפני שנתיים
הזוחל שלך​(נשלט) - יונית צריך להפריד כוחות . למכור את הדירה ולפנות לדרך חדשה. היא הורסת אותך . את תהיי שפחת הבית . זה התכנון של בת זוגך .
לפני שנתיים
יונית הכלבה​(נשלטת){משוייכת} - אני לא אהיה שפחת הבית , יש לנו קשר שליטה כבר 12 שנה , עם מורדות ועליות , לא תמיד מה שהיא מוציאה מהפה שלה באמת היא מתכוונת לכך , לפני שנפרק את החבילה נראה עד כמה היא רצינית , במידה וכן אז החבילה תתפרק וכל אחת תלך לדרכה .
לפני שנתיים
master MZ​(שולט) - יונית היקרה כמו שכולם כתבו את לא יכולה להישאר במערכת היחסים הזאת , זה בסדר להיות נשלטת אבל זה חייב להיות עם כבוד ושמירת ערכים , כאן היא עברה כל ערך מוסרי
את חייבת חייבת לעזוב אותה , זה כבר פגיעה בגוף ובנפש , וללכת לעזרה לייעוץ מקצועי
אומנם אני גבר ואני קראתי את הבלוג שלך , אבל לכל עזרה במשהו שאוכל לעזור לך את מוזמנת ליצור קשר , בשבילך תמיד
לפני שנתיים
יונית הכלבה​(נשלטת){משוייכת} - במידה וכוונותיה אמיתיות אז החבילה תתפרק מבחינתי , לגבי הרכוש אני מגובה בהסכם ביננו שהרכוש המשותף ימכר ויחולק ביננו .
לפני שנתיים
master MZ​(שולט) - זה לא משנה אם ההחלטה שלה אמיתית ואם היא תביא את הגבר הזה , או לא תכניס את הגבר הזה לבית , את חייבת לצאת מישם זה לא בריא זה פוגע בבריאות הנפש שלך ופוגע בך פיזית , יש קווים אדומים שלא חוצים וזה לא משנה גם אם זה שליטה מלאה וטוטאלית, והיא עברה אותו כבר מזמן מזמן
לפני שנתיים
יונית הכלבה​(נשלטת){משוייכת} - אתה צודק שזה מה שמתבקש , עדיין אני לא רוצה לזרוק מערכת יחסים של 12 שנה בגלל אמירה שאולי נאמרה בבדיחותא , אם היא אמרה את האמירה הזו ברצינות אז באמת הגיע הזמן להיפרד .
לפני שנתיים
חמוד עם עמוד - תראי זה פשוט עניין של הפעם את צריכה לעמוד על שלך. אל תתני לה לשלוט על ההחלטות שלך כי יש פעמים שצריך להתעמת ואסור לך להיכנע.

אגב אם באמת אכלת צואה אני ממש ממליץ שלא תעשי את זה שוב, אני מבין שזה בגדר הסשן ומן הסתם יש הסכמה אבל לאכול צורה זה ממש סיכון לבריאות שלך כי יש בצורה מלא חיידקים שפולטים מהגוף, אז אל תסכני את הבריאות שלך בשביל סשן.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י