ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חייה של כלבה

הבלוג בא לתאר לטוב ולרע את החוויות שאני חווה בתור נשלטת , למעשה הוא מתאר את חיי , הבלוג הוא אמיתי למעט פוסטים שאני כותבת מראש שהם מהדמיון , בקיצור הדרך לגיהנום ממשיכה להיות קצרה .
לפני שנתיים. 4 באוקטובר 2021 בשעה 2:54

אז השלושים עברו להן והיא כיבדה אותי ולא הראתה קמצוץ של שליטה ביננו , למרות שאמרה שלאחר השלושים נחזור חזרה למסלול הנכון מבחינתה . 

ובאמת רק השלושים עברו ולא עברו להן 24 שעות , מצאתי את עצמי קשורה לאסלה עם ראשי בתוך האסלה ,והיא מצליפה בי כמו מטורפת , פה ושם גם מורידה את המים באסלה , כאבי תופת , כל הגב שלי מלא סימנים. לאחר מכן היא הכריחה אותי לנשק את הרצפה שהיא דורכת עליה כאשר היא מושכת את הרצועה שמחוברת לקולר שעל צווארי .

היא קנתה במהלך ה-30 דילדו ענק ורחב ואותו היא דחפה לתוכי , לפות שלי הוא נכנס דיי בקלות למרות שקצת כאב , אבל לישבן שלי הוא נכנס אבל מאוד כאב וקצת ירד לי דם , אבל לאחר מספר חדירות הוא כבר טייל בי חופשי , אני כל כך אוהבת להיות מורחבת והיא כל כך אוהבת להרחיב אותי . 

היא אמרה שבחיים שלה היא לא תכניס איברים גדולים כאלו אליה , על עצמה היא שומרת טוב טוב , היא אמרה שאיברים כאלו מיועדים לזונות כמוני .

לאחר מכן היא החליטה שהגיע הזמן שאחזור להיות לה לאסלה וכרגיל היא עשתה את צרכיה בתוך הפה שלי ,ואמרה שתשתמש בפה שלי לעיתים יותר קרובות .

אני כרגיל אכלתי ושתיתי בשקיקה את כל מה שיצא ממנה , האמת שמאוד התגעגעתי .

ואז היא הטילה פצצה , בעוד אני אוכלת את הצואה שלה , היא אמרה שהיא הכירה גבר חמוד , ושהיא רוצה שהוא יבוא ויגור איתנו בדירה , ואני אשרת גם אותו .

אחרי שבלעתי את כל הצואה והפה שלי התפנה לדיבור , שאלתי אותה שאם הוא יגור איתנו באיזה חדר הוא יישן , היא אמרה שאיתה בחדר במקומי , ואז שאלתי אותה והיכן אני אישן , היא אמרה בחדר הקטן .

אמרתי לה שהדירה הזו היא שלי בדיוק כמו שהיא שלה ואני לא רוצה שום גבר בבית הזה ( איזה אומץ היה לי להגיד לה את זה אחרי שאכלתי את הצואה שלה ואני עדיין מלוכלכת בה ) .

והיא אמרה תראי איך את נראית כרגע אכלת צואה זה נראה לך נורמאלי ? אני רוצה גבר בחיי כך היא אמרה , אם את רוצה להישאר תישארי בתור כלבה ותצטרכי לשרת אותנו כלומר גם אותו.

אמרתי לה שאחשוב על כך. אני מכירה את יכולת העמידה שלי בדברים וככל הנראה אשאב למשולש הזה .

לגבי אבא שלי , אחרי שבכיתי בבית העלמין , אפילו לא יכולתי להגיד מילה בטקס , כי אצל חרדים נשים לא צריכות להגיד כלום , ולי היה הרבה מה להגיד , כי אני חוויתי את השעות והחודשים האחרונים של אבא שלי , לא אף אחד מהאחים שלי שרק דיברו ולא עשו מאומה .

Xbani​(אחר) - צר לשמוע על אביך בתוך כל המעגל הזה.


מתי יהיה כאן תמונה לתפארת מדינת ישראל ?
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י