בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לילה אחד מוטרף...

תעשה לי מה שאתה רוצה

אזהרה: בלוג זה מכיל תכנים המיועדים לבני 18 ומעלה.
© כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות יוצרים והפצה וכל קנין אחר- כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג. התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב. השימוש בבלוג הינו באחריות הקורא בלבד ואין לראות בכתוב בשום צורה ואופן המלצה לאורח חיים ופעולה.
לפני 7 שנים. 17 באוקטובר 2016 בשעה 19:08

לפני 7 שנים. 18 בספטמבר 2016 בשעה 14:34

הכרתי אותה במועדון לפני חצי שנה. שמתי עליה עין בשניה הראשונה שראיתי אותה.

הצעת חברות בפייס, צ'אט, ווטסאפ והשאר היסטוריה...

כבר חמישה חודשים שאנחנו הולכים וחוזרים

לא היה רגע אחד של שקט. ריבים מטורפים, שנאה, אהבה, זיונים, מסיבות, הרבה מוזיקה, הרבה אלכוהול... 

סופי שבוע שלמים סגורים בחדר עם אלכוהול, מוזיקה וזיונים

כביכול סקס ונילי אבל לא ממש. עשיתי פחות או יותר מה שרציתי במגבלות של סקס עם ונילית.

מעולם לא אמרה לא למשהו. עשתה כמו ילדה טובה כל מה שאמרתי.

בשלב מסוים דיברנו על שליטה. זרקה משהו על אלמנטים של שליטה בקשר קודם אבל לא לקחתי את זה ברצינות.

לפני מספר שבועות ניתקתי מגע. ביקשתי קצת ספייס והיא נתנה לי אותו

 

היום אחרי דין ודברים קיבלתי את הטקסט הבא:

 

"אולי אתה לא מבין שקשה לי עם אינטימיות ושאני צריכה שיגידו לי מה לעשות כי אחרת אני לא מתקרבת... אמרתי לך שאני טיפוס נשלט במערכות יחסים. אני לא אגש אם לא תגיד לי לגשת אני לא אבקש שתבוא אם לא תגיד לי שאתה בא ... מוזר שדווקא אתה שכן ידעת הכל לא הצלחת לראות שזה מה שאני עושה מחכה לפקודה מחכה שתגיד מה עכשיו ..  אבל אמרת בסוף.. אמרת עכשיו אני הולך"                        
"אני פשוט רוצה שלא בקטע מעושה אלא בקטע הכי טבעי תודיע שאתה בא תודיע מה עושים תשב מיד לידי תיגע בי מיד..  ישבת על הספה... אני לא אקום בלי שתגיד לי..  אני לא אזום מבלי שתרצה אני לא אזמין אותך אליי מבלי שתגיד שאתה רוצה"

 

זו פעם ראשונה שהיא אומרת את הדברים האלה בצורה הזו.

לא זוכר שזה קרה לי בעבר. גם במפגשים כביכול ונילים, הבנתי אחרי לילה אחד אם היא נשלטת או לא
אולי איבדתי את הריכוז לרגע? את יכולת האבחנה?

או שהיא הבינה פתאום עם מי יש לה עסק והיא תגיד הכל כדי להחזיר אותי?

לפני 7 שנים. 13 בספטמבר 2016 בשעה 9:33

עם כל אהבתי

לשליטה המנטלית

להצלפות

לספנקים

לקשירות מכל הסוגים

לחדירות לכל מקום

ועוד כיד הדמיון הטובה עליכן

....

סטירה היא הדבר המדוייק ביותר

לפני 7 שנים. 9 באוגוסט 2016 בשעה 18:54

כמעט כל אשה ניתן להפוך לנשלטת ברמה כזו או אחרת. כמעט...

אני בספק אם ניתן להפוך כל גבר לשולט.  

אתן בטח יודעות

לפני 9 שנים. 28 באוגוסט 2014 בשעה 22:57

לא אוהב שאת הולכת עם מכנסיים. אין לי ככה גישה ישירה לכוס שלך.

אני בא מעולם המחשבים. בעולם המחשבים זה נקרא אקסס. Access .  אני רוצה פול אקסס לכוס ולתחת שלך כל הזמן. עם הרשאות של אדמיניסטראטור.   

לא מבין את הדוסיות שהולכות עם חצאיות כדי לא לגרות את הגברים. אני מת על דוסיות.

ממש הייתי רוצה לזיין פעם דוסית. להוריד לה את התחתונים ולזיין אותה. שתשאר עם השמלה. פנטזיה לא ממומשת...לא נורא, צריך להשאיר משהו לא ממומש.

אני אוהב גישה קלה לתחת ולכוס שלך. לא בא לי להתאמץ. רוצה את זה מיידי. פשוט. זה מחרמן אותי. המיידיות הזאת.

בכלל עדיף מבחינתי שתלכי עם שמלה ובלי תחתונים כל זמן שאת איתי. 

 

לפני 9 שנים. 26 באוגוסט 2014 בשעה 20:53

אני כבר לא צריך להיות אבל תמיד אני מופתע מחדש.

הרי כבר למדתי עם הזמן שהרבה פעמים דווקא הנשים הכי חזקות ואסרטיביות הן נשלטות.

אולי הצורך הזה לשחרר אחריות בניגוד לחיי היומיום שלהן.

הכרנו ברשת החברתית. אישה חכמה בצורה יוצאת דופן. עורכת דין, מתבטאת באופן מדוייק בכל נושא.

עור שחום וגוף מושלם. תחרותית בכל תחום שנוגעת בו.

אבל... הפנטזיה האולטימטיבית שלה היא אונס, העזה יום אחד לומר לי.

עד היום לא העזה לומר את זה לאף אחד ואולי גם לא לעצמה.

אותו לילה וגם לילות רבים אחר כך נגמרו באונס בלי שאף אחד יתלונן במשטרה.

זה כבר נגמר לפני יותר משנה ורק משפט אחד אני זוכר בברור. אתה לא אוהב אותי יותר - אתה לא נותן לי סטירות...

 

 

לפני 9 שנים. 4 ביולי 2014 בשעה 1:51

כבר 8 חודשים אנחנו מזדיינים. סטוץ שנמשך...

מדי פעם. כשיוצא

כביכול סקס ונילי. אבל רק כביכול. הרבה אלמנטים של שליטה.

ככה אני בנוי. גם הסקס שהוא בכיכול ונילי תמיד יהיו בו אלמנטים של שליטה

היא עושה כל מה שאני אומר. אף פעם לא אמרה לא על משהו

אין לה שום דרישות

כשדיברתי איתה על זה היא אמרה "אני ילדה טובה"

הגיע הזמן לבדוק את הגבולות...

 

לפני 9 שנים. 27 ביוני 2014 בשעה 10:09

בלילה אחד מוטרף הכל התפוצץ. אי אפשר היה להחזיק יותר. גם לא רציתי להחזיק. עשר שנים החזקתי.

היינו בחדר השינה. הילדים כבר ישנו. סגרתי את הדלת. יעל (שם בדוי) , אמרתי, אני לא רוצה להיות איתך יותר. אני רוצה להתגרש.

היא היתה בשוק. לא ראתה את זה קורה. לא חשבה שזה משהו שיכול לקרות לה. הסתכלה עלי ולא יכלה לדבר. השבועיים האחרונים היו רעים מאוד. חשבה שזה יעבור. כמו תמיד. היא תלך לקניון ותקנה לי מתנה. איזה אפטרשייב. ואז הכל יהיה בסדר.

עשר שנים של נישואין. היו עליות וירידות. כבר בדייט השני זרקה לי משהו על קשירות, אבל המציאות נראתה קצת אחרת. הזיונים היו ברמה סבירה. אבל זיונים וזהו. היו תקופות שפתאום בא לה שאני אקשור אותה. אבל זה עבר מהר מאוד.

אשה לא פשוטה יעל. אינטליגנטית מאוד. פמיניסטית. קרייריסטית. אסרטיבית.  אף אחד לא ידפוק אותה. חייבת לעמוד על המשמר. לא לצאת פריירית. פולניה משהו... אבל הכל כלפי חוץ. בפנים  נמצאת ילדה קטנה וחסרת ביטחון שצריכה כל הזמן לדעת שאוהבים אותה.

לא אשה יפה. אבל מטופחת. משקיעה בעצמה. בטן שטוחה לגמרי,  גם אחרי שתי לידות. מותניים צרים ותחת מושלם. בולט. עגול. יפה. נראה לי שבגלל זה התחתנתי איתה בסופו של דבר. בגלל התחת הזה. אני גבר של ישבנים. כשאני מסתכל על אשה אני בוחן קודם כל את התחת. ולמרות התחת המושלם הזה היא לא אוהבת אנאלי. איזה בזבוז. לפחות היא אוהבת דוגי. היינו מזדיינים שנים רק בדוגי.

בשנים האחרונות התרחקנו. כל אחד לעצמו. לא היו ריבים. להפך. הסתדרנו מעולה. כמו שותפים. לא היה שום מגע בינינו ביומיום. סקס מתוזמן. יום שישי באחת עשרה וחצי בלילה.. דוגי כמובן. אם הייתי מחכה קצת כבר היה מאוחר מדי. נרדמה. עשיתי לא מעט ניסיונות. דיברתי על זה מספר פעמים. לא עזר כלום. היא לא היתה בעניין. באותם שנים היו לי כמה סטוצים מהצד. בדיעבד הסתבר שגם לה.

בגדתי בך יותר מפעם אחת אמרתי לה באותו לילה בחדר השינה. אל תדאג, היא ענתה, גם אני בגדתי בך. מצוין עניתי, אז אנחנו שווים. ואני לא אוהב אותך יותר. ואני רוצה להתגרש.

זה היה גדול עליה בעשר מספרים. פתאום היא נשברה. האשה החזקה והבטוחה בעצמה נעלמה ברגע אחד. ונשארה הילדה הקטנה והמפוחדת. פרצה בבכי. החלה לשרוט את עצמה. נשכבה על הרצפה. הרגשתי שהיא לא נושמת כמו שצריך. ניסיתי להרגיע אותה. לחבק. לא זוכר את כל מה שאמרתי באותם רגעים. התחננתי שתרגע כי הילדים בחדר הסמוך. חששתי מאוד שיראו את אמא שלהם במצב כזה. בסוף אמרתי לה: אני פה. אני לא הולך. אני פה אני לא הולך. כמו מנטרה. לאט לאט נרגעה. הבאתי לה מים. מזל שהילדים ישנו חזק באותו לילה.

אחרי חצי שעה כבר הצלחנו לדבר בשקט. שיחה אמיתית, פתוחה. כזאת שהיתה צריכה להתקיים לפני כמה שנים... דיברנו על הרבה דברים אבל גם על סקס. יעל, אמרתי, הסקס שאני אוהב הוא מאוד שונה ממה שיש לנו. אני רוצה שתהיי הזונה שלי. השפחה. כנועה טוטאלית. שתעשי כל מה שאני אומר. לא רוצה בכלל לחשוב עליך. לא מעניין אותי אם גמרת או לא ואם את בכלל נהנת. רוצה להיות מרוכז בעצמי כרגע. לא רוצה יותר לבקש. רוצה לקחת.

היא לא אמרה כלום. הסתכלה עלי והקשיבה. שכבנו אחד ליד השניה. הרגשתי איך המילים שלי מחלחלות לתוכה. היו כמה דקות של שקט. השעה כבר שתיים בלילה.  פתאום היא התיישבה במיטה והסתכלה לי בעיניים. תגיד לי מה לעשות היא אמרה. הישרתי אליה מבט בחזרה ולא אמרתי כלום. לקח לי כמה שניות להכנס לתפקיד. תתפשטי חתיכת זונה עלובה אמרתי בשקט, עדיין מסתכל לה בעיניים. עופי מהמיטה ותרדי על הברכיים. ידיים מאחורי הגב. חצי דקה והידיים שלה קשורות חזק. התקרבתי אליה. והסתכלתי עליה מקרוב. תפסתי לה את השיער ודפקתי לה צרפתית. התנשקנו ככה חצי דקה בערך. היא על הבירכיים עם ידיים קשורות מאחור. בפיסוק, פקדתי. קרבתי את היד לכוס שלה. הכנסתי אצבע. היא היתה רטובה לגמרי. היא נהנת מזה השרמוטה הזאת חשבתי לעצמי. הכנסתי עוד אצבע. עברתי לדגדגן. היא התחילה להוציא קולות. הוצאתי את היד וקרבתי אותה לפה שלה. נגעתי בשפתיים. היא לא הבינה את הרמז. תלקקי לעצמך את הכוס יא חתיכת מפגרת אמרתי. למה את חושבת שהאצבעות שלי ליד לפה שלך? היא פתחה את הפה והתחילה ללקק.  

הרגשתי שהזין שלי עומד כמו שלא עמד כבר מזמן. הורדתי את המכנסיים והתחתונים. ונעמדתי מולה. התקרבתי, אספתי את השיער שלה ותפסתי אותו חזק. הכנסתי את הזין שלי לפה שלה. שלום כיתה א'. היום נלמד משהו חדש לגמרי. איך מוצצים וגם בולעים הכל... 

לפני 10 שנים. 9 באוגוסט 2013 בשעה 22:03

ראיתי אותה בפעם הראשונה בהפגנה למען זכויות בעלי חיים. אחר כך התחברנו בפייסבוק. אתם יודעים, הדרך הרגילה. הצעת חברות, לייקים, צ'אטים ודייט. ונילי לחלוטין. הדייט הראשון עבר בשלום. הגענו לדייט השני. כנראה שגם הוא עבר בשלום כי הגענו בסופו אלי הביתה.  

עד אז לא חשבתי על כלום. מה יש לי לחשוב. לוחמת למען זכויות בעלי חיים, עצמאית, דעתנית. שום רמז. מצד שני כל הנשלטות שהכרתי היו כאלה בדיוק.

הזיון התחיל כמו שזיונים ראשונים מתחילים לעיתים. בנימוס מסוים... מסיונרי עם וריאציות. ואז היא התהפכה ונשכבה על הבטן. זה בא לי טוב. תפסתי לה את העורף. בהתחלה חלש ולאט לאט יותר חזק. היא התחילה להיאנח מהנאה. נכנסתי לה לכוס והתחלתי לזיין אותה. התחלתי להרגיש משהו. נתתי לה מכה בתחת. היא כמובן נאנחה שוב ואז המשכתי כבר יותר חזק...

אחרי הזיון לא היינו צריכים לדבר הרבה. כמה מילים הספיקו. היא שפחה ואני האדון שלה.

לפני 10 שנים. 13 במאי 2013 בשעה 18:03

היא קנתה לי שוט חדש.

זה מתנה לבית החדש היא אמרה.

איך זה קשור לבית החדש? לא קשור. אל תהיו קטנוניים.

 

נרמזתי...

השילוב של קשירה, אנאלי והצלפות מביא אותי לגמירה ברמות אחרות.