סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לילה אחד מוטרף...

תעשה לי מה שאתה רוצה

אזהרה: בלוג זה מכיל תכנים המיועדים לבני 18 ומעלה.
© כל הזכויות לתכנים אשר הוצגו בבלוג זה על ידי יוצרו, לרבות כל הזכויות החוקיות אשר שמורות כקנין רוחני, זכויות יוצרים והפצה וכל קנין אחר- כל אלה הינם בבחינת בבעלותו של בעל הבלוג. התכנים המוצגים והן התגובות הינם בבחינת לשימוש הקורא בצורה אישית, ואין לעשות שום שימוש שחורג מכך, לרבות שימושים מסחריים, הדפסה ושיכפול ו/או כל פירסום, כל זאת ללא קבלת הסכמת בעל הבלוג מראש ובכתב. השימוש בבלוג הינו באחריות הקורא בלבד ואין לראות בכתוב בשום צורה ואופן המלצה לאורח חיים ופעולה.
לפני 10 שנים. 9 באוגוסט 2013 בשעה 22:03

ראיתי אותה בפעם הראשונה בהפגנה למען זכויות בעלי חיים. אחר כך התחברנו בפייסבוק. אתם יודעים, הדרך הרגילה. הצעת חברות, לייקים, צ'אטים ודייט. ונילי לחלוטין. הדייט הראשון עבר בשלום. הגענו לדייט השני. כנראה שגם הוא עבר בשלום כי הגענו בסופו אלי הביתה.  

עד אז לא חשבתי על כלום. מה יש לי לחשוב. לוחמת למען זכויות בעלי חיים, עצמאית, דעתנית. שום רמז. מצד שני כל הנשלטות שהכרתי היו כאלה בדיוק.

הזיון התחיל כמו שזיונים ראשונים מתחילים לעיתים. בנימוס מסוים... מסיונרי עם וריאציות. ואז היא התהפכה ונשכבה על הבטן. זה בא לי טוב. תפסתי לה את העורף. בהתחלה חלש ולאט לאט יותר חזק. היא התחילה להיאנח מהנאה. נכנסתי לה לכוס והתחלתי לזיין אותה. התחלתי להרגיש משהו. נתתי לה מכה בתחת. היא כמובן נאנחה שוב ואז המשכתי כבר יותר חזק...

אחרי הזיון לא היינו צריכים לדבר הרבה. כמה מילים הספיקו. היא שפחה ואני האדון שלה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י