סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גישושים באפלה

או- מה אני עושה פה?
לפני 11 שנים. 17 בספטמבר 2012 בשעה 16:49

 

תפילין / יונה וולך   תבוא אליי   אל תיתן לי לעשות כלום   אתה תעשה בשבילי   כל דבר תעשה בשבילי   כל דבר שרק אתחיל לעשות   תעשה אתה במקומי   אני אניח תפילין   אתפלל   הנח אתה גם את התפילין עבורי   כרוך אותם על ידיי   שחק אותם בי   העבר אותם מעדנות על גופי   חכך אותם בי היטב   בכל מקום גרה אותי   עלף אותי בתחושות   העבר אותם על הדגדגן שלי   קשור בהם את מותניי   כדי שאגמור מהר   שחק אותם בי   קשור את ידי ורגליי   עשה בי מעשים   למרות רצוני   הפוך אותי על בטני   ושים את התפילין בפי רסן מושכות   רכב עליי אני סוסה   משוך את ראשי לאחור   עד שאצווח מכאב   ואתה מעונג   אחר כך אני אעביר אותם על גופך   בכוונה שאינה מוסתרת בפנים   הו עד מה תהיינה אכזריות פני   אעביר אותם לאט על גופך   לאט לאט לאט   סביב צווארך אעביר אותם   אסובב אותם כמה פעמים סביב צווארך, מצד אחד   ומהצד השני אקשור אותם למשהו יציב   במיוחד כבד מאוד אולי מסתובב   אמשוך ואמשוך   עד שתצא נשמתך   עד שאחנוק אותך   לגמרי בתפילין   המתמשכים לאורך הבמה   ובין הקהל המוכה תדהמה.
לפני 11 שנים. 12 בספטמבר 2012 בשעה 6:19

התגרשתי לפני כמעט שנתיים... אחרי שבמשך 10 שנים לא ידעתי משהו אחר מלבד מערכות יחסים. לא ידעתי מי היא האני הלא זוגית. שכחתי איך היא אני שהיא לא חצי ממשהו.

אני לא אשקר. אני אוהבת להיות שלם לבדי. אני לומדת על עצמי ומוצאת את השלווה בלהיות אנוכית.

אבל משהו חסר לי, חסר לי משהו... אני שלם, בלי שלם לאהוב, להתמסר אליו.

אז נכון, אני יותר בררנית, יותר פחדנית, יותר דעתנית. ואולי אני בונה לעצמי אותו בראש והוא בכלל לא מציאותי.

הגבר הדומיננטי הזה שהוא גם רך ורגיש. אולי הוא פה? ואולי אני מטומטמת שאני בכלל מקווה להכיר פה מישהו שיענה על הרצון הזה שלי לאהוב ולהיות נאהבת.

יש לי תחושה שיש כאן בחורים שיכולים לעניין אותי מבחינה אינטלקטואלית, אבל פה זה הקן לכל אלה שהסתבכו בתוך עצמם ...ואלי גם אני מסובכת בתוך עצמי.

אבל יש לי מה לתת, אני נורמאלית :), עובדת קשה, רצינית, משכילה, שאפתנית, בעלת יכולות ריגשיות גבוהות. ואני גם לא מכוערת. אני בסה"כ רוצה מערכת יחסים של אהבה עם טוויסט כי אני מאמינה שככה היא תשרוד יותר זמן אצלי, האהבה.

דווקא במקום הכל כך מיני הזה, מקום שבו הסקס הוא כרטיס הביקור, מקום שבו בחורה יכולה לקרוא לעצמה סינדרום הנאנסת רק כדי לעורר דיון. אני מוצאת את עצמי נרגעת, מניחה את הסקס בצד ומתרכזת בשאר. הסקס פה הוא מובן מאליו. פה, הלבידו החזק שלי הוא מובן וברור. אז אולי זה המקום להתעסק בכל השאר?!

בגלל זה אני פה. אז איפה אתה? הנורמאלי עם הטוויסט? אולי הטוויסט שלך ישלים את שלי. ואולי הם יצרו הרמוניה ביחד? אבל בשאר הזמן... אולי תהיה נורמאלי ביחד איתי?

 

לפני 11 שנים. 7 בספטמבר 2012 בשעה 12:21

לפני 11 שנים. 6 בספטמבר 2012 בשעה 11:12

האמת היא שאני לא מוצאת זמן לשבת ולכתוב כאן... למרות שאני מאוד רוצה. יש לי המון מה להגיד.

אני חושבת שהכי חשוב לי לכתוב את הסיבה לכך שהכינוי שלי הוא "סינדרום הנאנסת" ומה זה אומר בדיוק. פונים אליי לפחות 10 גברים ביום שחושבים שאני מעוניינת להיאנס.

זו ממש לא הכוונה. השם הזה הוא שם נרדף שנתתי ל'נשלטת' או 'סאבית' לפני שידעתי שאלה קיימים בכלל. אף פעם לא עשיתי סשן, אבל היה לי סקס של כמה שעות טובות בהן עשיתי רק מה שאמרו לי. לא היה לי שולט מעולם אבל היה לי גבר שהתנהג אליי כמו כלבה במיטה... השאירו לי סימנים,חנקו אותי, קשרו אותי. אבל מעולם לא ידעתי שיש אתר שלם של אנשים שעושים סשנים ומתחלקים לתפקידים ברורים עם גבולות ידועים מראש.

בכל מקרה אני סינדרום הנאנסת- מעולם לא חלמתי שיאנסו אותי ואני גם לא חולמת על זה עכשיו

אני נשלטת. פשוט ולעניין

רק נתתי לזה את השם שלי :)