סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סטודנט שולט

סיפורי פנטזיה, מציאות, שילוב וסיפורים קינקים.
הכתוב כאן הוא מציאות או פרי הדמיון, או שילוב ביניהם
קריאה מהנה :-)

אשמח לתגובות :-)


נ.ב
יודע שיש שגיאות כתיב וטעויות הגהה לא קטנות. זאת בעיה אצלי כשאני כותב מהר במחשב. עמכן הסליחה :-)
לפני 11 שנים. 20 באוקטובר 2012 בשעה 11:19

השעה הייתה 10 בבוקר, שיחת טלפון שלישית איתה תוך יומיים. משוחחים דקות ארוכות-קצת על העבודה, קצת על הלימודים, קצת על החיים ואז אני שואל: "יכולה להיפגש היום?", היא לא מהססת וישר אומרת כן. אנחנו מדברים שוב על גבולות שלי ושלה ומסכמים על מילת ביטחון וקול שיעשה כמילת ביטחון במידה ולא תוכל להגיד אותה בגלל גאג בפיה.

בדיוק בשעה 9 בערב, אוסף אותה כמו שקבענו מביתה ונוסעים לבית קפה קרוב, המתח המיני מורגש מההתחלה, אבל אף אחד לא אומר כלום בקשר לזה, מגיעים למסעדה, מזמינים,אוכלים ושותים. פתאום בלי קשר לכלום אני אומר לה :" גשי לשירותים ותורידי את התחתונים שלך ואת החזיה- תשארי בלי".  היא מופתעת בהתחלה אבל מבצעת. חוזרת מהשירותים עם חיוך נבוך ואומרת: "אני בלי", אני משיב לה: "מרגע זה את פונה אלי כ"אדוני".   אנחנו מזמינים חשבון ונכנסים לרכב,ומתכוונים לנסוע לביתה שריק מאדם. מגיעים לביתה איך שהדלת נפתחת אני אומר לה : "תתפשטי ותרדי על ארבע, כמו כלבה אמיתית", לא עוברים 10 שניות והיא על ארבע. אני בוחן את גופה מכל הכיוונים, מעביר אצבע מהצוואר לאורך אמצע הגוף לכיון פלג גופה התחתון. באמצע האצבע עוברת בין החזה הכל כך סימטרי שלה נוגע בפטמות הזקורות שלה שממשיכות להזדקר ככל שעובר הזמן.           ממשיך לרדת אם האצבע למטה, ושם מרגיש את הרטיבות שלה.- רטיבות שלא הייתה מביישת נהר זורם בשוויץ. עכשיו עובר עם האצבע מצווארה לאורך הגב עד הטוסיק המהמם שלה,מגיע עם האצבע עד הכניסה האחורית ואז מפסיק. 2 שניות אחרי זה הצלפה חזקה נוחתת על ישבנה הימני ועוד אחת מיד אחרי זה על ישבנה השמאלי- כך משהו כמו 5 דקות זה הצלפות ללא הפסקה- פעם על השמאלי ופעם על הימני. כל שעובר הזמן הם נעשות חזקות יותר וישבן שלה נעשה אדום ומגרה יותר. היא עדיין על ארבע, בתנוחת דוגי, אני שם לה את הגאג האדום והגדול שלה בפה ומהדק חזק,קושר לה את הידיים עם אזיקים,רגלים עם האזיקים  ואומר לה: "נתחיל מטיפול אחורי בך". משמן קצת את ישבנה ומכניס אצבע בפתאומיות, היא מנסה לצעק ולא יכולה.

מכניס עוד אצבעות, משחק בישבנה עם 2 אצבעות במשך כמה דקות. ואז בלי הודעה מוקדמת לוקח את הפלאג הבינוני השחור החדש שלה ודוחף לה אותו, היא מנסה לצעוק ולא יכולה, מנסה לזוז אבל אאני נותן לה ספנק חזק בישבן- ואומר לה: "כלבונת שהפלאג לא יצא, אחרת תקבלי את הפלאג הגדול שלך(שהוא בכלל עדיין בתוך האריזה לא נפתח מעלם)".

מכניס את הזין שלי לתוך הכוס שלה ומתחיל לזיין. הרטיבות ממשיכה כאילו אין מחר-עכשיו הרטיבות שלה לא מזכירה לי נהר אלא נהרות. מוציא ת הזין שלי מהכוס, משחרר את הגאג, ואז במכה שולף את הפלאג מתוכה- היא צורחת-צרחה של עונג,אושר וחרמנות. מתחיל לזיין את הטוסיק שלה, שעכשיו מוכן עבורי. הצעקות והגניחות ממישכות., ובמקביל הספנקים על ישבנה. היא כל כך חרמנית שאפילו אין צורך לגרות עוד את הדגדגן, ואכן הגמירה שלה לא מאחרת לבוא- כן כן תוך כדי האנאלי. אני מרגיש שאני בעצמי עומד לגמור, שולף את הקונדום ניגש לפיה ואומר- "תמצצי כלבה", היא מוצצת כמו שפחה מיוחמת. אני גומר בפיה כמו שהיא אוהבת. (אז נכון, הגבול שלה כיום זה לבלוע אבל אולי זה ישתנה בעתיד). משחרר אותה מהאזיקים, הופך אותה על הגב- ומפעיל את היברטור שלה על הדגדגן- אני רוצה שהיא תגמור גמירה שניה ושלישית (שממש לא מאחרות לבוא).

אני אומר לה: "היה לי כיף כלבונת, אני צריך ללכת, לילה טוב". היא נשארת שם על הריצפה עם כל המיצים שלה, עם חיוך על פניה ואומרת :" לילה טוב אדוני".

**הסיפור פרי דימיון


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י