צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סה"כ צעצוע.

זה באמת כזה קשה. כזה פאקינג קשה. למצוא צעצוע? יש כל כך הרבה, יש כל כך הרבה שוני.. ואולי בגלל זה, קשה.

אז אולי יש אחד שבאמת נושם את זה כמוני..? חי את זה, באמת. מתמכר לזה. לא יכול בלי זה..? הכלבלב בבדיקה הוא טיפש, אולי מכוער, חסר ניסיון, חסר ניצוץ.. הוא בדר"כ או צעיר מידי (26) או יותר מידי מבוגר לי (50).. הוא מחפש את המין, הוא לא מבין מהי אפלטוניה או מה הקשר שלה למנטאלי. אולי הוא רק חלק מזוג, הוא שולט מלמטה, הוא מנסה למצוא את עצמו, משקר.. יש כל כך הרבה. כל כך פאקינג הרבה. ועם כל אלו, אולי מצאתי לי אחד איכותי???

זה סותר כל הגיון בריא. זה מתיש. זה מאכזב. זה הכל וזה כלום. אני עדיין מאמינה.
לפני שנתיים. 7 במאי 2022 בשעה 12:49

אתמול אספתי לי מהכלוב צעצוע חדש לבדיקה.  סדרת חינוך, קצת ניקיונות, שיחת היכרות וגבולות, תוכס' מדמם,  מסאג חצי קלאצ, ניקיון רגליים, ליקוק ריצפה, ויצאנו לדנגן. אני חושבת שהגיע אליי לבית סביב 14:00 ככה.. הוא נשאר תחת משמרתי עד עלות הבוקר. בהחלט מספיק זמן כדי להבין מי אני ואיך יש להתנהג.

 

הוא ממש לא בקטע של מזוכיסם(😒), אפילו קצת בכייני (ברח ממני בריצה והתחננויות מספר פעמים 🤣), הוא צעיר ומרוויח מעט, כך שגם לא יכול לאפשר לי להתפנק ולקבל את מה שמגיע לי (פקינג מלאתי לעצמי מיכל דלק!!!!!!!!) הוא לא הצליח לזכור את השם שלו, גם אחרי שנכתב על זרועו באותיות ענק בפרמננט שחור. הוא כל הזמן בחן גבולות וניסה להשיג את שרצוי לו מבלי להתחנן לרשות.

הוא טען שהיה בקשרי שליטה בעבר אבל הוא לא מחונך בשיט ( גבול דק בין הומר לחוצפה שהפך לחבל גס ומרגיז בהמשך הערב), יש מצב שהוא שקרן, הבהרתי שאיתי לא נוגעים בכימיקלים והוא עשה טעות (אני יודעת הכל קטני).. והכי גרוע. הוא עצלן. עכשיו. אני טיפוס סבלני. אני מחנכת. אני קשובה, אני מקלה על ההסתגלות .. מתחשבת. עד גבול מסויים ביץ.

 התעוררתי בבוקר והכלים היו בכיור.הוא ניסה להפיל את זה על דאלי, החתלתולון החדש, הוא ניסה לבכות ולתרץ ופאקינג מרח את הזמן (איכסססססה!)

 

קיצקוץ. מפה לשם.. שתה שחור בחד פעמית לדרך ופספס אותי. כל טוב dojiboy. תמחק את המספר ואל תפנה יותר. 

שלמות וכוח​(שולטת) - חחחחחח
לפני שנתיים
Aציבעוני​(אחר) - לא כל הנוצץ זהב הוא
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י