צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סה"כ צעצוע.

זה באמת כזה קשה. כזה פאקינג קשה. למצוא צעצוע? יש כל כך הרבה, יש כל כך הרבה שוני.. ואולי בגלל זה, קשה.

אז אולי יש אחד שבאמת נושם את זה כמוני..? חי את זה, באמת. מתמכר לזה. לא יכול בלי זה..? הכלבלב בבדיקה הוא טיפש, אולי מכוער, חסר ניסיון, חסר ניצוץ.. הוא בדר"כ או צעיר מידי (26) או יותר מידי מבוגר לי (50).. הוא מחפש את המין, הוא לא מבין מהי אפלטוניה או מה הקשר שלה למנטאלי. אולי הוא רק חלק מזוג, הוא שולט מלמטה, הוא מנסה למצוא את עצמו, משקר.. יש כל כך הרבה. כל כך פאקינג הרבה. ועם כל אלו, אולי מצאתי לי אחד איכותי???

זה סותר כל הגיון בריא. זה מתיש. זה מאכזב. זה הכל וזה כלום. אני עדיין מאמינה.
לפני שנה. 2 ביולי 2022 בשעה 8:23

שוחחנו מעט, עשה רושם של בעל ניסיון ורצון, בעיקר בתחום ה CBT.

 

הוא זרק את הזבל, נשאר בתחתונים, ארגן את הדברים שלו בפינה (היה צריך שלושה דיוקים כדי להצליח) סיפר על בעיה רפואית והתיישב בעמדת מוצא.

 

הוא הגיע עם שקית של כל טוב, חבלי קשירה, מצבטים, מכשירי חישמול, אזיקים, מחבטים ועוד.. לאט לאט דיללנו את המארז לדברים פרקטים שעשו לי חשק.

 

חלק לא עבדו או היו עדינים מידיי, חלק היו קשורים לאנאלי למרות שהובהר שעד לגט לא אחדור ולא אתקרב לאזור.. ועדיין, לא כעסתי. היו יותר מידי פיתויים בסביבה. הוא נראה ממש רגוע, אפילו מעט אפטי, קיבל תדרוך ברור והתחלנו.

 

חלק מהדברים נוסו עליי קודם כשהוא עם גבו אליי, חלק בוטלו או הוחלפו דיי במידיות.

.

 

לא ראיתי את חגורת הצניעות, עדיין.. מתחת לתחתונים והכל, אבל שנינו ידענו שהיא שם. המצבטים והוואקום לפטמות היו עדינים מידיי והוחלפו באטבי כביסה קשים. אחד על כל אשך, אחד על כל פיטמה ואחד על כל שריר חיבור בין הצוואר לכתף.

 

הבאתי כוס מים קרים עם קש והתחלנו..

.

 

העטיפה הייתה מכאנית מעט, לא כמו שהורגלתי אבל עדיין, נעימה. כשהגענו לפנים הייתי צריכה להאט את הסיבובים שלו שוב ושוב כדי שלא יחנוק את עצמו, קרעתי פתחים יפים למעבר נשימה.

 

הפסקנו מעט עד שהסחרחורת עברה. 

 

בשלב מסויים נראה שהבין וביקש להפסיק. הבהרתי כי יאלץ ללכת. הוסכם. קרעתי פתחים בחלל החזה והידיים והנחתי אותו להשתחרר ולאן עליו לזרוק את הניילון שבוזבז.

 

הוא שאל שוב אם ללכת, התלבש.

 

מניחה שגם הוריד את הכלובון, אסף את חפציו ויצא.

 

השאיר אחריו את הניילון והבושם.

 

ריח נפלא..

מקווה שאתה בטוב קטני. תאותת ששרדת את הלילה.

 

#מומיפיקציה_לא_לכל_אחד.

One moment​(שולטת) - היה אמור ללכת כי עצר את הסשן? את רצינית??? היה עדיף שיסבול ויתעלף?
לפני שנה
One moment​(שולטת) - ואגב לא סובבים את הנשלט, מסובבים את הניילון סביבו או מסתובבים סביבו.
לוקחים ניילון מספיק גדול, תעשייתי שיהיה קל יותר. וכן יכולים להיות בעיות שונות כמו מכת חום כי בן אדם מזיעה בזה נורא או יש סיכוי שגם קלאוסטרופוביה.
לפני שנה
שלמות וכוח​(שולטת) - אפשר כך ואפשר כך. חלק אני סובבתי וחלק הוא. כל עוד שומרים על ויטליות, בודקים טמפרטורת גוף ותגובות הגיוניות.. השמיים הם הגבול. כששני הצדדים מעוניינים בזה.
לפני שנה
שלמות וכוח​(שולטת) - ממש לא, הוא היה חיוני לחלוטין.
אני הכי מגוננת שיש.
.

הוא היה צריך ללכת כי לשם כך הוא הגיע ותודרך.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י