צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סה"כ צעצוע.

זה באמת כזה קשה. כזה פאקינג קשה. למצוא צעצוע? יש כל כך הרבה, יש כל כך הרבה שוני.. ואולי בגלל זה, קשה.

אז אולי יש אחד שבאמת נושם את זה כמוני..? חי את זה, באמת. מתמכר לזה. לא יכול בלי זה..? הכלבלב בבדיקה הוא טיפש, אולי מכוער, חסר ניסיון, חסר ניצוץ.. הוא בדר"כ או צעיר מידי (26) או יותר מידי מבוגר לי (50).. הוא מחפש את המין, הוא לא מבין מהי אפלטוניה או מה הקשר שלה למנטאלי. אולי הוא רק חלק מזוג, הוא שולט מלמטה, הוא מנסה למצוא את עצמו, משקר.. יש כל כך הרבה. כל כך פאקינג הרבה. ועם כל אלו, אולי מצאתי לי אחד איכותי???

זה סותר כל הגיון בריא. זה מתיש. זה מאכזב. זה הכל וזה כלום. אני עדיין מאמינה.
לפני 11 חודשים. 1 ביולי 2023 בשעה 0:37

הזהרה!!!!!!

פילוסופיה של 3 לפנות בוקר :

 

כולנו סוחבים איתנו איזשהו שק. ארסנל החוויות שעיצבו אותנו לכדי מי שאנחנו כיום.. חלקו של השק חיובי, חלקו של השק שלילי (גם על זה אפשר להתווכח, תורת המוסר וזה), אבל כולנו סוחבים ומתעצבים על פיו או כנגדו.

 

  אומנם.....  תלס אהובי (!!)  קבע 'הכל מים' .

אבל הבסיס ישנו. אני לא אכנס עכשיו ל...מה מעצב אותי לעצמי?? אילו פרטים ניתן להשמיט כדי שאשאר אני ??(אילו לא??)... אבל כן, בגדול ..מסכימה. אנחנו, כסך החוויות, ההגיונות, הלמידה וההבנה משתנים (פיזיולוגית, רגשית, נפשית, קוגנטיבית וכו) בכל רגע נתון. אבל היי (!) אני אני. הכל מים אבל.... היי...

 

 

נחזור לשק.  אני, סוחבת אמתחתי באופן גאה. מנסה להודות לאבא על כל שיעור וחוויה (גם כשממש קשה) ולהפיק את המירב..... מודה, ישנם דברים מסויימים שנתקעו לי בלב, נתקעו בראש, בגרון... דברים שלא הצלחתי לשחרר (!) שכן, בוודאות עיצבו אותי לידיי... מי ומה ואיך שאני ..אבל הם לא באמת מוכלים אצלי. לא פתורים. היום אחד הדברים האלו נפתר.

 

כל ילדיי נולדו בלידות קייסרי חירום. כולם איבדו את כלל סימני החיים ונלחמו להגיע. כולם, תודה לאל, הצליחו להוולד וחיים היום בבריאות ואושר. באחת מהלידות בני נחנק למוות, הוא היה סגול, חסר דופק ואוויר ונלקח לחדר אחר. בכיתי, צרחתי, נקשרתי והוחזקתי (גם ככה מהחזה ומטה הייתי מורדמת אבל היי, אמא לביאה)... הרגשתי סבל שלא ניתן לתאר. ברור לי שהוא נלקח כדי שיוכלו להחיות אותו. ברור לי שנהלים נכתבים בדם. ברור לי שזה היה הדבר הנכון לעשות... ועדיין, תמיד החלק היחסי הזה בשק שלי.. הכביד. למה לא נתנו לי לראות, למה לא יכולתי להיות נוכחת. אני אמא שלו!!! למה?????

עד לרגע הצפיה בסרטון (מצ"ב קישור בתחתית הפוסט). עכשיו הכל ברור לי.

תודה ❤

 

שק קטן, שק, שק, שק...

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.

https://fb.watch/lv9HPDIg4F/?mibextid=NnVzG8&startTimeMs=10936

Masterpiece1​(נשלט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 11 חודשים
פסיכולו - זה סרטון מדהים ולא קל לצפיה.
לפני 11 חודשים
שלמות וכוח​(שולטת) - מסכימה איתך לחלוטין. מפתיע? אבל עד כמה הראות שלך התמלאו בחזרה ברגע שידעת שהסוף טוב? ....

..גם אם הרצת קדימה פסיכו 😉
לפני 11 חודשים
פסיכולו - מודה שניסיתי להריץ קדימה ואז הוא התחיל מההתחלה אז נשארתי איתו. בכל רגע בהחייאה, גם של מבוגר יש את האופיציה לעזוב ולהשאיר את הגוף הזה חסר חיים. הנשימה הראשונה והבכי בסוף הם נס. ממש נס שהמילים קצרות מלתאר.
לפני 11 חודשים
Daave​(נשלט) - סרטון מרגש עד דמעות ולא קל לצפיה גם אני כמעט עברתי חוויה דומה עם הבן שלי כמה שאת מדהימה ,ואת באמת אמא לביאה שנלחמת על גוריה מאחל לך כל טוב ושרק יהיה לך טוב כי את ראויה לכל הטוב שיש.
לפני 11 חודשים
Honeyfinger​(אחרת) - פעם אחת בחיים בורכתי באפשרות להחזיר נשימה לגוף אדם
רכבתי על ה"היי" המון זמן....
לפני 11 חודשים
שלמות וכוח​(שולטת) - מדהים בעיניי, גם המקרה וגם הכרת התודה ❤
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י