צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סה"כ צעצוע.

זה באמת כזה קשה. כזה פאקינג קשה. למצוא צעצוע? יש כל כך הרבה, יש כל כך הרבה שוני.. ואולי בגלל זה, קשה.

אז אולי יש אחד שבאמת נושם את זה כמוני..? חי את זה, באמת. מתמכר לזה. לא יכול בלי זה..? הכלבלב בבדיקה הוא טיפש, אולי מכוער, חסר ניסיון, חסר ניצוץ.. הוא בדר"כ או צעיר מידי (26) או יותר מידי מבוגר לי (50).. הוא מחפש את המין, הוא לא מבין מהי אפלטוניה או מה הקשר שלה למנטאלי. אולי הוא רק חלק מזוג, הוא שולט מלמטה, הוא מנסה למצוא את עצמו, משקר.. יש כל כך הרבה. כל כך פאקינג הרבה. ועם כל אלו, אולי מצאתי לי אחד איכותי???

זה סותר כל הגיון בריא. זה מתיש. זה מאכזב. זה הכל וזה כלום. אני עדיין מאמינה.
לפני 10 שנים. 22 במאי 2014 בשעה 22:32

כן,כן, זה מופנה בדיוק אליך. אידיוט.

אל גוש הפסולת העלוב והדחוי שאתה. חתיכת טינופת מסריחה ומרקיבה.

אידיוט.

 

בדר''כ כשמשהו בסגנון הזה קורה אני פשוט מתעלמת. בוחרת שלא להכניס זילות ותועבה למיקרוקוסמוס המטופח והנעים שלי. בורות, כיעור, רוע. אם אני יכולה להגן ולגונן מבלי להר וס את עצמי זה יקרה. תמיד אחפש את הטוב וההגון. אני לא האנושית היחידה. אפילו. לא  אלפית מאחוז האנושיים. אז איך זה הגיוני?

 

שמישהו יסביר לי למה!!!

{אפילו לא באמת משנה לי מאיזו נישה תגיעה לה הלוגיקה המיוחלת והחמקמקה הזו.. (למרות שמן הסתם בפן התיאולוגי זה יהיה הכי קל..)}

 

רק שמישהו יסביר.  

לכל דבר בעולם יש סיבה. צורך. מהות. התכווננות. וכו' וכו' וכו'

 

מה הסיבה. הצורך. המהות. ההתכווננות. התוכלת... ביצורי ביבים מטונפים שכאלו? למה אנשים לא קמים בבוקר ומחפשים את הטוב? את היפה? את השיפור שהם אמורים להביא לתוך המארג הקסום הזה?? ''היום בו נולדת הוא היום בו החליט הקב''ה שהעולם אינו יכול להתקיים בלעדיך'' (רבי נחמן מברסלב) תיהיה בן אדם. דבר ראשון. תחשוב מה היית מרגיש אם מישהו היה מנסה להעביר את הגועל נפש הזה על אחותך. על אמא שלך. על סבתוש היקרה שלך. על חברה קרובה או כל סמנטיקה אחרת שתצליח לגרום להגיונות אנושיים ובסיסיים לחלחל לנפש העקומה והמטונפת הזו. 

 

מי יודע. אולי תצליח להשתנות. מקווה עבורך. טינופת.

Citizen​(שולט) - אני גם מקווה שהוא ישתנה
וגם את תסתכלי על הטוב
ואל תקחי אישית תחליקי ותתקדמי
שבת שלום !
לפני 10 שנים
robotz - זה הצל שלך
כל מה שאת רואה בחוץ קיים בתוכך
אבל את משליכה אותו על החוץ
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י