ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עכשיו על ארבע

דברים שקרו, דברים שהייתי רוצה שיקרו
לפני 9 שנים. 16 באוגוסט 2014 בשעה 8:57

היא נעמדת, ואני קושר את הידיים שלה מאחורי הגב. ואז נצמד אליה, ואנחנו מתנשקים. הידיים שלי מטיילות, חופנות את התחת שאני כל כך אוהב, מלטפות מתניים, מועכות שדיים. אני מסמן לה להתכופף, וכורע מאחוריה, בודק עם אצבע עד כמה היא רטובה בשבילי, מלקק אותה. היא טעימה, והיא לגמרי לרשותי. 

אני מוביל אותה למיטה. מחבר לרגליים שלה את המפסק, ואז מלביש את כיסוי העיניים. "אוי מתוקה, את צעצוע מצוין". היא לא אומרת כלום. רק מתנשמת. 

ואני משחק בה. אני מלטף, נהנה ממגע העור שלה. מלקק אותה, מנשק, חופן. צובט את הפטמות שלה, מצליף עם הקרופ על הירכיים הפנימיות. מדי פעם הופך אותה על הצד לספנקינג. ואז מרים את הראש שלה, ומגיש לה את הזין שלי למציצה. היא עומדת בהכל בגבורה, ורק כשאני חודר אליה מדי פעם ומזיין אותה קצת היא מאבדת שליטה. מתחננת שאתן לה לגמור, שאתן שאשחרר אותה. היא יודעת שזה לא יקרה כל כך מהר, היא יודעת שתחטוף על התחנונים האלה. אני נשלף ממנה ואחרי שהיא מסיימת למחות היא סופרת עשרים הצלפות בכל פעם, כמו ילדה טובה.

אני נותן לה שוב למצוץ לי. ואז מסתובב, מושך בשיער שלה, והלשון שלה נשלפת מייד, צייתנית, מלקקת את התחת שלי, כמו שאני אוהב. 

ועכשיו אני כבר חרמן מדי. אני מסובב אותה על הבטן, מרגיש את ההתרגשות שלה. "תפסקי את התחת חמודה שלי". הידיים האזוקות שלה נשלחות למטה, מפסקות את פלחי הישבן. אני יורק אל החור האחורי המתוק שלה, זה מדליק אותה, אני יודע. ואז אני חודר לתחת שלה, לאט, עד הסוף. היא גונחת. "הכלבה שלי רוצה לגמור?" "כן, בבקשה, כן". אני משחרר את האזיקים, והיד שלה טסה אל בין הרגליים שלה. אני רוכב על התחת שלה אני שאני מרגיש אותה מתחילה להתכווץ ושומע אותה צועקת, וגומר בעצמי, עמוק בתוכה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י