בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

סתם כל מיני שטויות שיש בראש

אהבה אמיתית היא לצעוד יחד

אל עבר האופק בלי כל פחד.

לטפס על הרים, לעבור גאיות,

אמיצים ככל שאפשר להיות.

לעבור מכשולים וקשיים מכל צד

והלאה ללכת, יד ביד.

לטבוע בדמעות, ליפול לעומקים,

ואחד את השני למשוך ולהקים.

למעוד- ולתמוך, לאחוז, לחבק,

לדעת להעריך, וגם לחזק.

העיקר להמשיך ולא להיות לבד,

כי שניים שאוהבים-הם שניים שהם אחד..
לפני 19 שנים. יום שישי, 6 באפריל 2007 בשעה 13:20

בדואי קנה מקרר ושם אצלו באוהל. יום אחד הגיע אליו אורח. הבדואי שיכן אותו אחר כבוד באוהל הראשי.

בלילה נגשה אל הבדואי אחת משלוש נשותיו ורצתה סקס. אמר לה הבדואי"יש לנו אורח, לא נעים שישמע" . אמרה והתעקשה שרוצה סקס. אמר לה הדבואי " לכי ,תפתחי את המקרר ומהאור שלו תוכלי לראות אם האורח ישן או לא" .

עשתה כך וחזרה ואמרה לבעלה כי האורח ישן. אוקי, אמר הבעל ועשו סקס. אחרי כשעה הגיעה האישה השניה . גם אותה שלח הבדואי לבקדוק אם האורח ישן וזאת לאור המקרר. כנל האישה השלישית.

בבוקר שאל הבדואי את האורח" איך ישנת? " . אמר לו " ישנתי מצויין. חוץ מזה שהייתי נורא צמא כי חם "

שאל הבדואי " הרי יש לי מקרר ובו משקאות קרים. למה לא הרוות את צצמאונך? "

ענה האורח" רציתי, אבל ראיתי שכל מי שפותח את המקרר, דופקים אותו..."

\

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י