שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שם זמני

בהתהוות. עושה ענין .בונה בנין.
לפני 7 שנים. 2 בדצמבר 2016 בשעה 1:19

אני יכול ליהנות מהזרימה, אדוות הרוח. הגשם שעדיין לא הגיע למרות שאנחנו כבר עמוק אחרי החגים, והם בכלל איחרו השנה. בית מלון פשוט, סדנה עם הגורו המהולל שעוזר למחפשים ולמחפשות למצוא את האושר. אם היו שואלים אותי, הייתי כבר אומר להם שהאושר נמצא בתוכם, כמובן.

המחפשות נראות נפלא. באות לחמשוש פשוט. גם אני אבוא לסדנה הבאה. למצוא את האושר שלי באחת. אחת, כדי שאוכל לדפוק אותה, לזיין אותה, לקרוע לה את הצורה.אחת שתתחנן: "דורי - תזיין אותי. זיין אותי חזק!!!זיין אותי חזק----כי ככה אני אוהבת". כשהיא תמצוץ לי את הזין, עמוק עד הגרון, היא תיאנח בהנאה. כשהיא תעבור ממציצה רטובה ועמוקה, לעשות לי ביד, היא תירק לי על הזין ותגיד: "הזין שלך יפה לי. הזין שלך עבה. אני מתה שתמלא אותי, מתה שתדחוף לי אותו עמוק לכוס".כשאמצוץ לה את השדיים, את הפיטמות, היא תגרגר בצמרמורות. תיקח את הזין שלי בין השדיים שלה,ותאונן אותו בתוכם, כשהיא מרטיבה את הכותרת ברוק טעים ולשון.

הריח שלה נעים. הכוס שלה טעים. הכוס שלה חלק. איני יודע האם היא עדיין על עקבים, או שאולי הורידה את העקבים והיא נהנית לאונן אותי בכפות רגליה, משוחות בלק כהה, כמובן. באמתתהיתי בשביל מה היא באה לסדנת האושר על עקבים. אני במקומה הייתי מגיע עם נעלי נאות, או מקסימום משקיע בבירקנשטוק. אני צובט לה בפיטמות וזה מרטיב אותה. האצבעות שלי מנגנות לה בכוס, מפעילות את מתג הייחום שלה. "תזיין אותי, דורי, תזיין אותי כבר, כי אני צמאה לזין שלך, אליך. כל כך צמאה". אני מושך אותה. מושך את עצמי. אני יודע שהציפרלקס ייתן לי דקות ארוכות של השהייה. אני יכול לשחק בה ולהשתעשע, כי הגמירה ממני והלאה. היא ממשיכה לטוס. הצביטות שלי בפיטמות שלה רק גורמות לה להתנשף יותר ויותר. אני כ"כ רעב, כמעט שבא לי לסגור את השיניים על הפיטמות הקטנות והנוקשות שלה. אני עוצר את עצמי. אני נזהר. אני יודע שיש בי תאוות בשר. אני חייב לשמור על הגבולות. של עצמי בעיקר. אני מלקק לה את האוזניים ולוחש לה: "מותק, אני כל כך אוהב לדפוק אותך. נעים לי כל כך לדפוק אותך. עמוק וחזק . רוצה עוד?". אני יודע את התשובה. "בוא כבר, תן לי כבר את הזין שלך. תן לי כבר אותו, יה קמצן, תן לי אותו". ואני נותן לה אותו. אבל לא בכוס, שאני מקווה שיהיה צר כמו גופה, לא בכוס שם היא כל כך רוצה, אלא בידיים, בשדיים,   בפה. האצבעות שלי בפה שלה. היא מוצצת אותן כמו סוכריה. היא מאוננת את עצמה סביב הרגל שלי. מחדירה את האצבעות שלה, שנפגשות עם האצבעות שלי בכוס הרטוב שלה. היא מוציאה את האצבעות הממש רטובות שלה, ומורחת לי את הפה במיצים המתוקים והטעימים שלה, מסמנת אותי בריחות שבה. "בוא דורי, דיברנו מספיק,שיחקנו מספיק, זיין אותי. בבקשה". אני כל כך אוהב את זה כשהיא מתחננת שאזיין אותה. ואני הולך ומשתכנע. מחדיר את הכיפה, כמנה ראשונה, הולך ומטריף אותה, הולך ומסעיר אותה.ואז במהלך אחד מהיר, אני עמוק בתוכה חזק ועמוק ועוד יותר חזק ועוד יותר עמוק.הלשון שלי עמוק בתוך הפה שלה.

אני אוכל לה את השפתיים עם השיניים שלי.תופס לה את הלשון עם השיניים.אני חייב להישמר, שלא אשאיר בין שיניי את הרקמות הרוטטות שלה. אני מזיין לה את הפה עם האצבעות ועם הפה חסר המנוחה שלי. הזין שלי הולם בתוכה כמו בוכנה, כמו קורנס. עמוק חזק, היא מתנשפת. עמוק חזק היא מכווצת. אני מאזין לשינויים העדינים בקולות שהיא מפיקה מגרונה. הויברציות שלה משתנות כשהיא ממשיכה ומטפסת במסע אל האורגזמה שלה. אני אוהב את החיבור איתה. אני אוהב את מה שקורה כרגע, ביננו במיטה. מיסיונרית, עאלק, קוראים לזה, אבל זה עמוק, רועש, גועש, רטוב, דביק, מעורבב, סוער.

האגן שלי חובט בה. הפה שלי נוגס בה. האצבעות שלי בתוך שלה, הקולות שלה ממלאים כל פינה בחדר. אני מקשיב, מחכה. שומע אותה ממשיכה. עולה בטונים. שואל את עצמי, כמה זמן זה עוד ייקח לה, עד שתגיע לשיאה ותתפרק לי בידיים. הנשימות שלה מואצות. ההתייפחויות מתגברות. אני בודק האם אינה בוכה, האם היא ממשיכה איתי בריקוד , האם הכאבים שאני מכאיב לה, אינם עוברים את קו הגבול שלה. אני שואל את עצמי, האם אני באמת מרגיש , או שרק מדמיין, את ההתכווצויות של הכוס שלה סביב הזין הנחמד שלי  שטוחן ובוטש אותה חזק ועמוק. האם היא באמת יודעת לכווץ את הכוס סביבי, או שזה רק נדמה לי, ונדמה לי שלא. היא באמת יודעת להתלפף תחתיי, סביבי.

"אני רוצה מאחורה" , היא מייבבת, "בבקשה, מאחורה". אני מעביר אותה לעמידת כלבה. תחת כלפי מעלה. ישבן מפואר מזדקר מולי, מתרומם אל התיקרה. אני אוהב לראות אותה פעורה, אוהב להרגיש  אותה חשופה, שני חורים מולי, של הנוזלים ושל הקולחין, הורוד והחום-ורוד. האם "מאחורה",זה מאחורה בשבילה? אני נהנה ללקק. לטבול את הלשון, להסניף אותה, לפשק אותה בשתי ידיי. להרגיש את הישבן האגסי שלה נדחק אל לשוני, אל אצבעותיי. אני נזהר. איני מכיר אותה מספיק, כדי לדעת האם יש אור ירוק גם לחור הסגור יותר. אני מלקק לה את הנקב. את המשעול בין הנקביים. אני יודע ששם זה המקום הרגיש שלי. אני מלקק גם את הנקב הקטן. "תזיין אותי כבר".עם בוהן בכוס,לשון בחור הקטנטן, אני שומע את קולה נשבר, היא רועדת וצועקת: "אני גומרת".

Mission accomplished.

אני גם אגיע. יבוא המשך.

 

 

 

Sea Song Lyrics
 
 
image Play "Sea Song"
 

SUBMIT CORRECTIONS CANCEL

You look different every time you come
From the foam-crested brine
Your skin shining softly in the moonlight
Partly fish, partly porpoise, partly baby sperm whale
Am I yours? Are you mine to play with?
Joking apart - when you're drunk you're terrific when you're drunk
I like you mostly late at night you're quite alright

But I can't understand the different you in the morning
When it's time to play at being human for a while please smile!
You'll be different in the spring, I know
You're a seasonal beast like the starfish that drift in with the tide
So until your blood runs to meet the next full moon
You're madness fits in nicely with my own
Your lunacy fits neatly with my own, my very own

We're not alone

Songwriters
ELLIDGE, ROBERT



Read more: Robert Wyatt - Sea Song Lyrics | MetroLyrics

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י