אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שם זמני

בהתהוות. עושה ענין .בונה בנין.
לפני 5 שנים. 8 בספטמבר 2018 בשעה 6:44

כתבתי למישהיא משהוא וחשבתי

ששוה לכתוב על זה כאן.

המצב די בקאנטים. די פקאקט.

פה, בטינדר, בקיופיד. באלפה אני בהפסקה יזומה.

https://www.youtube.com/watch?v=o7zTbziFGlw

המצב כל כך גרוע, שאפילו הגבתי להודעת משוב בטינדר , וכתבתי להם, שכמו שהמציאו את הטכנולוגיה המבריקה , שאפילו פאקינג זיון לא יצא לי ממנה, כיוון שכל החסידות היהודיות הכשרות, כותבות בה, לקשר רציני בלבד.( כאילו שיש מקום או אתר, שבו החסידות פותחות את הרגליים כמו בימי אודיגו העליזים.) אודיגו בפני עצמו זקוק לכתיבה בפני עצמה. ז"א, הוא אינו זקוק, אבל יהיה מעניין לקרוא, מה אומרת הרשת על הטכנולוגיה המהפכנית, שהיתה אחת ממכירות ההיטק העצומות הראשונות שיצאו מארץ הקודש. ועשתה עבודה יפה בשנות ה90. לי ולרבים וטובות אחרות.

 וכך כתבתי להם לטינדריסטים: שכמו שהמציאו את החלקת האצבע, סטייל מנגלה, את לימין ואת לשמאל. (זה לא בימים שאתה כל כך יבש, שאפילו את דודה של השכן שלי אפרים, זאת עם הבלי שיניים ועם הרגל מעץ, זאת שנוחרת לי כל לילה, כל הלילה, 2.5 מטרים תיקניים מהחלון שלי, אפילו אותה מחליק ימינה). אז כמו שפיתחתם רעיון פשוט וגאוני, שהביא את בנות ישראל הכשרות, לפתוח פרופיל ( "זאת לא אני, זאת חברה שלי אמרה לי שאני           ח י י ב ת שיהיה לי כרטיס בטינדר), לכתוב בו כלום ושום דבר, מלבד: "לקשר רציני", אני סומך עליכם שתמצאו דרך לתקן את הרעה החולה שהביא עימו טינדר. קצת תגובה ניו אייג'ית. "סומך עליכם", בעיברית, כאילו יש שם מחלקת קריאת תגובות בעיברית, כאילו מעניין אותם באמת להתפתח. אבל האמת? אני בטוח שהם יושבים כדי לחשוב ממרומי טינדריותם, לחשוב איך משכללים את האפליקציה, כדי שלא כל בת ישראל כשרה תגיד: "טינדר זה רק להחלפת מים"( מכיוון שמעלה את זה בפייסבוק, לא יודע, איך מקבלים שם מילים עם האות זין בתוכן). ברור לי שהם עובדים על זה לא מרוב אהבה למין האנושי, אלא ממניעים אמריקאיים קפיטליסטיים. אבל גם לירח הגיעו להבדיל, ממניעים אמריקאיים קפיטליסטים.

ובקיצור.

יבש.

למרות שירד ממש גשם. גם הבוקר וגם אתמול בבוקר. גשם מלא בריח של גשם ראשון. עם להשאיר שלוליות בחצר. עם לרוץ לכביסה ולהוריד אותה.

מה זה יבש?

סהרה.

נכון, הצטרפה עוקבת, שאפילו השקיעה כדי להעלות את מספר העוקבות ל 13. אך אבוי. אחת פרשה. בהודעה נירגשת שהפוסט של 4 בבוקר הזוי , ועל כן היא מבטלת את המנוי . נשארנו על 12 וחצי.

ויבש.

זאת שנעלמה לפני חודש וחצי, כמעט חודשיים, הספיקה מאז לעשות סלאלום באויר ופליק פלאק לקדימה ולאחור, קבל כלוב ועולם, משחקת בי משחקים במשך יומיים. לא תקבל את מה שמגיע לה. כבר יומיים שהיא מתכתבת בחצי כוח. צריכה שאטלפן אליה, רק אחרי תיאום עם המזכירה. אולי היא בדיוק עסוקה, לך תדע, בקיפול כביסה או הכנת ארוחת צהריים לעוללים.

כל השאר? זה אוסף של נשים מאד מוזרות. מה זה מוזרות? כמעט בושה לספר. מה גם שאני יוצא שם מה זה ונילי ומה זה אידיוט.

אחת, לא חשוב מאיזו עדה, עשתה לי בית ספר. הצליחה להוביל אותי לדייט שלישי(!!!!), בלי זיון (!!!!), הזמינה את עצמה לביסטרו בו אני נהנה מהשעה השמחה אחת לשבועיים שלושה, יענו דייט רביעי(!!!!), כדי להסביר לי שיש לה מחר יום ארוך, וחוץ מזה, יש לה משהו לא פטור מהעבר, וגם היא מוצפת.

כשהסברתי לה איך מקרקעים הצפה, היא התעקשה, שהיא לא, כל עוד היא לא שיחררה את ההוא (שמנענע אותה, אתם אומרים?).

תגידי לי בבקשה: האם באת להפריע לי בשעה השמחה, כדי להציע לי שנהיה ידידים? אני לא זוכר שהיתה לה בעיה בדיקציה. לא דובר על יזיזים.

ז"א, אני לא ממש זוכר, מתי המיטה (מטאפורה, חברות, מטאפורה), חיכתה לדייט שלישי. וכמובן שיש המשפט שאם לא היה סקס ב 3ישי, לא יהיה בכלל. ולכל הנאוות והרכות שלא נכנסות למיטה בפגישה ראשונה, אני מזכיר שהרומנים הארוכים ביותר שלי, התחילו במיטה או על אדן החלון, על הפגוש של המכונית כבר בעיצומו של הראשון. רק שזה היה מזמן. כל כך מזמן, שאפילו שקלתי לשלם לנערה עובדת. טוב לא נערה. אבל לך תמצא זונה נאה בגיל עובר את 32. פעם קראתי כאן מישהי שאמרה דבר כ"כ נכון. עדיף להתחיל במיטה. זה כ"כ חשוב, שבשביל מה לבזבז זמן של סרט ומקדונלד (מטאפורי) , בשביל לגלות שהיא לא יודעת/אוהבת/ מתלהבת למצוץ , ולא עושה אנאלי. (ועל זה אני כועס עליכם כלוביסטים/יות. שדרגתם לי את הסטנדרטים ואת ההעדפות. )

אז מכאן צצה לה השאלה:

מה עלי לעשות , מה לשנות בפרופיל שלי, כדי שאישה שמסקרנת אותי כמוך, תענה?

להוריד את הגיל?

לכתוב שמעריכים אותי ב6-14 שנים פחות מגילי?

לשלם לטינדר מנוי כדי שאוכל להופיע חסר גיל שם?

להתחיל להיות גס רוח בפניה?

לשנות פרופיל ולהתפלצן בו?

לשלוח דיק פיקס כמו שמתעבות אילו שאני קורא אותן?

{אם זה היה פייסבוק, הייתי מתייג כאן את חבריי הוירטואלים, כדי שיגיבו.

עד שאלמד איך לעשות את זה, אדפוק להם בדלת, ואבקש את התייחסותם.}

בריטני? צ'יטה? דום ארוס גיסינו? לייזר חביב הקהל?

 

 

שירו של שפשף
מאיר בנאי
מילים: יאיר ניצני
לחן: מאיר בנאי

מה אני, אני רק בן אדם
אני חי ועובד כמו כולם
ורואה עתיד וחושב תמיד
שהכוונה נותנת אמונה.

לא מבין מה קורה וחושב
מי שומע את מה שבלב
ורואה עתיד וחושב תמיד
שהכוונה נותנת אמונה.

ואם רק נסתכל אם לא נבהל
ונראה לעולם שביחד כולם
אז יחד כן ללכת יחד
כן ללכת יחד אל האור
יחד זה הזמן ביחד
ואיתך ביחד לאהוב.

אין לי פחד ויש לי תחושה
שהדרך תהיה לי קשה
אני רואה עתיד אני חושב תמיד
שהכוונה נותנת אמונה
אני רואה עתיד אני חושב תמיד
שהכוונה נותנת אמונה.

ואם רק נסתכל אם לא נבהל
ונראה לעולם שביחד כולם
אז יחד כן כולם ביחד
כן ללכת יחד אל האור
יחד זה הזמן שיחד
ואיתך ביחד לאהוב.

מה אני, אני רק בן אדם
אני חי ועובד כמו כולם
אני רואה עתיד אני חושב תמיד
שהכוונה נותנת אמונה.

isu​(אחרת) - שיפור ענק💋😜
לפני 5 שנים
דור 2​(אחר) - תודה רבה איסו יקירה. ברוכה הבאה בצל בלוגי המט ליפול.
לפני 5 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - הטיפ היחידי שאני יכול לתת לך גיסיינו זה שתנסה כמה שאתה יכול להיות הגירסה הכי טובה של עצמך. ומי שלא טוב לו שידפדף. כי בכל מקרה לא תצליח להיות משהו אחר. ואז זה יבוא
לפני 5 שנים
דור 2​(אחר) - תודה לך ידידי. ושנה מלאה בכל טוב
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י