ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שושן ויש בו קוץ

EAT ME. DRINK ME. READ ME
לפני 14 שנים. 30 במאי 2009 בשעה 18:25

עיני הרואות שעבר כמעט חודש וחצי מאז הפוסט האחרון, וסופת רעמים ברקע בתוספת תחילת תקופת המבחנים והעזיבה המהוללת של השותפות הקודחות במוח שלי, עבודה זמנית שמשלמת חשבונות ועבודה עתידית שתשלם בתקווה את כל שכר הדירה לשנה הבאה, חברות הן לא חברות, נשים הן עם חלש וטיפש שמסוגל לזנוח ידידות נפש בעבור התעללות רגשית ואחר כך עוד יש להן החוצפה לבוא ולבכות על מפתן דלתי, הפוסטמות.
התחלתי לאכול נכון שוב, ואני מגלה שזה קשה יותר מחוץ לבית. המטבח לא מטבח, הקומקום מקצר והנמלים מוצאות כל פירור סורר.
מפעם לפעם מהבהב אבי במבוכתו, הילד הקטן והמטופש הזה. אמי לעומת זאת, מראה סימנים של התאוששות, אולי סופסוף התבגרה אל ישות חכמה יותר, אוהבת ומכילה יותר. אולי כל זאת לא לי כלל, אלא לאהובה, אך זה משמח אותי לא פחות.
נכון, הצבעתי שמאל קיצוני, אבל אני פשוט שונאת ערבים. תגידו מה שתגידו. וערבים משכילים אפילו עוד יותר.

TRUEBITCH - אני לא מסכימה איתך לגבי נשים- הן יכולות להיות חברות נפלאות- את כנראה נתפסת על הנשים הלא נכונות להתחבר איתן או שאין לך איתן חיבור. גברים יכולים להיות גרועים באותה מידה ואולי אפילו יותר. רוב הנשים יותר מורכבות בדרך חשיבה שלהן. צר לי שככה את מרגישה.
לפני 14 שנים
צארינה - מותק טוב לשמוע ממך!
מה אומר, יכול להיות שנתפסתי על אישה-טעות. אבל בכל זאת אני בדיעה שגם החברה הטובה ביותר תזנח אותך לטובת גבר שיודע לגרום לה לגמור ממש ממש חזק, וכשהוא ישבור לה את הלב או איזו עצם היא תיזכר בך פתאום ותבוא לבכות לך. זה אולי מנסיון אישי ואולי ראיתי יותר מדי סרטים.
לפני 14 שנים
TRUEBITCH - אני לא מסכימה. יש לי חברות של 10 שנים ולא נטשנו אחת את השניה. אחת נשואה ואנחנו שומרות על קשר טוב וכשאפשר אנחנו נפגשות. אז אולי הניסיון שלך עצוב או שראית יותר מדי סרטים:)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י