ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שושן ויש בו קוץ

EAT ME. DRINK ME. READ ME
לפני 14 שנים. 28 בינואר 2010 בשעה 14:25

זה מתחיל בחבורה של אנשים שאני מסתובבת איתה, ומחליטים ללכת לאכול חומוס באיזה מסעדה ערבית (לא ברור לי למה כי זה אף פעם לא קורה במציאות). בדרך למסעדה הבחורה שנוהגת (זה היה וואן רעוע) לוקחת פניות ממש גרועות, נכנסת לנתיב הנגדי, עוברת באדומים, ואני שיושבת מאחורה אומרת לה שתעצור בצד מיד ותיתן לי להחליף אותה. (הפסיכולוגים יתמוגגו מהחלום עד רגע זה, אבל יש טוויסט בעלילה) היא עוצרת ואני עולה על ההגה. מסתבר שאני לא נהגת טובה יותר, מפרססת במקומות אסורים, במהירות מופרזת, פונה בפניות שאסור, וכמה רגעים לאחר מכן מזהה ניידת מאחורי. מהניידת יוצאת שוטרת בלונדינית מדי עם תסרוקת שנות השלושים, כולל כובע עם נוצה, ונוזפת בי, אני ממציאה תירוצים לא הגיוניים והיא משחררת אותי.
מגיעים למסעדה, כנראה אוכלים אבל בקטע הזה אני נבלעת למסדרונות המוסד האקדמי שלי, שם אני נכנסת לאחת הכיתות. כל הסטודנטים מביטים בי ואני מזהה כמה פרצופים מכאן, בדסמיים וגותים. אני מתיישבת, המרצה שואלת איזו שאלה ואני עונה עליה לא נכון כנראה כיוון שהיא שולחת אותי ל"חדר עונש" מיד אח"כ.
אני מלווה ע"י אחד התלמידים לחדר העונש. מוטלת על המיטה במרכזו. כמו חלומות רבים אחרים, החדר נראה כמו חדרו של האקס המיתולוגי מכיתה י', ואני מביטה בקיר ורואה שם בחור דבוק אליו בקורי עכביש, מביט בי באימה. הוא עף לכיווני, ואני מתגוננת ומעיפה בעיטה לעברו, הוא עף מעוצמת הבעיטה לכיוון הדלת ונופל משותק על הרצפה.
אחרי שאני נרגעת, אני מזהה תנועה למרגלות המיטה, ומציצה. אני מגלה שם אישה יפהיפיה שחרחורת בעירום חלקי, יש לה עיניים כחולות ושדיים לבנים ורכים והכי יפים שראיתי מימיי. אנחנו מתחילות לקשקש ואני שואלת לגילה, היא אומרת 41 ואני נדהמת כי היא נראית יותר צעירה ממני. ואז אני מזמינה אותה לעלות למיטה, והיא נענית להזמנה ובידה מחזיקה ויברטור אדום ואני ברקיע השביעי. אני לא מבינה איך יכלו לקרוא לחדר "חדר עונש"..
היא מזיינת אותי עם הכלי בידיה וכך נגמר החלום.

pluto hades - ועל זה נאמר: החלום, דומה לפסיכוזה, בכך ששניהם יכולים לבטא משאלה. ;-)
נשמע מעניין, עשית לי חשק להצטרף. :-)
לפני 14 שנים
זיפים​(שולט) - מעניין, מסקרן ומגרה.
לפני 14 שנים
צארינה - אם רק החלומות שלי היו מציאות..
לפני 14 שנים
קייסי - יצירתית:)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י