לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שושן ויש בו קוץ

EAT ME. DRINK ME. READ ME
לפני 14 שנים. 6 במאי 2010 בשעה 9:48

לא מגרגרת בהנאה.
לא מתלהבת היום, לא מאנשים ולא מלא-אנשים.
לא מקושרת מספיק, לא מוצאת את עצמי באוקיינוס המפחיד הזה. רוצה מאד לחיות בעכשיו, אבל העכשיו מלא באי בהירויות שמסתירות לי את האופק אז אני תמיד מוצאת את עצמי מטפסת על איזו גבעה כדי לראות יותר רחוק. ותמיד כשאני מסתכלת אני רואה דברים רעים.
אני רוצה לחשוב שאני רואה דברים טובים. אני בוודאי אומרת לעצמי כל יום, שאני הולכת לכיוון טוב, שאני לוקחת אחריות על החיים שלי, שמתי את עצמי בלימודים, אני משלמת על הכל מכיסי, אף אחד לא עוזר.
אבל זה לא בהכרח נכון. מה אני עושה בלימודים? אני מוציאה ציוני ביניים, אני לא מוצאת עבודה לאחרי הלימודים, אני זורקת את הזמן לים המאד סופי הזה שהוא החיים שמאחוריי.
כל מה שאני רואה כשאני מסתכלת על הגבעה הוא גבעה. היא לא גבוהה מדי. אבל היא שם, היא מכשול. כשאני מטפסת, ולפעמים מגיעים לי רגעים צלולים כאלה של טיפוס, אני רואה (תלוי בראות באותו יום) את עצמי לא מצליחה למצוא גבר. אני רואה את עצמי לבד, בגילה של אימי. אני רואה את אחיי הקטנים מתחתנים לפניי ואותי נבוכה בחתונתם. אני רואה את עצמי כמי שפורשת מהמירוץ כי מראש ויתרה, כי השחקנים חזקים מדי והתחרות קשה. אני רואה את עצמי באיזו עבודת ביניים שוחקת, חיה בשכירות, בעלבון תמידי.
עלובה, אך לא מעוררת רחמים, חוץ משל עצמי. עלובה כי יכולתי יותר. תמיד אפשר יותר, אבל לא תמיד אפשר להאמין שאפשר.
לא מתלהבת היום.

Uranus - מוכר מאד וכן זה מתסכל, תחושת המוכנות לקראת הכל אבל הטיימינג תמיד מסריח - לא נוח, לא מסתדר, לא משתלב, יותר מדי החלטות ואיתם יותר מדי ויתורים ודחיות ועוד דחיות ועוד עיכובים, אז מחכים כל הזמן לטיימינג המושלם...

אין כזה דבר.

אבל הנה טיפ:
baby steps
לפני 14 שנים
קייסי - חבל שבכל הנוף הזה שנגלה לעיניך את לא מצליחה לראות את האיכויות הייחודיות שלך. את חושבת שכולם ניחנו בכל זה? את צעירה, יפה, חכמה ואמביציונזית. לא שגבר זה הכל בחיים, אבל עוד יהיו רבים מספור שיבחינו בכל זה. ובענייני עבודה ולימודים? עוד תחיי מספיק כדי להרגיש אלף ואחת הרגשות שהן לא הדישדוש הזה שאת מרגישה כעת. וזו הבטחה.
לפני 14 שנים
קייסי - אמביציוזית*
לפני 14 שנים
צארינה - טפו טפו טפו..
מהפה שלך.
לפני 14 שנים
GREEK​(אחר) - קחי נשימה ארוכה ו................


מחר יום חדש!
לפני 14 שנים
Bloody - יעבור לך.
לפני 14 שנים
ריפרף - אפסה :)
}{
רואים לך בפמדום עלובה?
לפני 14 שנים
צארינה - איזה פמדום? אני בכלל סאבית.
אבל ברצינות, מתי?
לפני 14 שנים
Bloody - מוצ"ש אצל דיווה.
לפני 14 שנים
ריפרף - בלאדי באמש'ך אתה סוחב את הסאבית העלובת נפש הזאת ? :)
לפני 14 שנים
צארינה - חח מוצ"ש.. אני אהיה שקועה עד המרפקים בחרא. עשיתי הסבה לאינסטלציה, התואר הוא בדיחה.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י