לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שושן ויש בו קוץ

EAT ME. DRINK ME. READ ME
לפני 13 שנים. 17 ביוני 2010 בשעה 12:21

אישה מטורפת. איזו אישה מטורפת!!! ההיא שהיתה אמורה ל"השכיר" לי את הדירה החליטה שהיא פתאום חולה והעסקה שלנו לא תצא לפועל. אני די בטוחה שפשוט נתנו לה הצעה טובה יותר ולמרות שהסכמנו בע"פ היא מתעלמת מזה.
האמת, פחות כאב ראש בשבילי. עדיף לי, אני סטודנטית ואין דבר יותר נוח מלקום בבוקר ואת כל הזמן הפנוי להקדיש רק להתארגנות, במקום לנסיעות ארוכות באוטובוס.
אז קצת יקר.
אז מישהו רושם כל פעם שיש לי אורח.
אז יש רעש.
לפחות זה לא לבד, ותמיד יש את הדירה של המרוקאי שלי.. שדרך אגב, נעים לי איתו עד מאד. סופסוף קצת פריצות דרך תקשורתיות, קצת הצצה למה שהוא מרגיש, לזה שאכפת לו. והנשיקות איתו הפכו להיות הדבר הכי טוב שקרה לי השנה. (ולא התחלתי אפילו על העובדה שהוא הפך אותי בחזרה לבחורה המולטי אורגזמית שהייתי פעם. שנים, 4 אם להיות מדויקת, לא הצלחתי לגמור ככה). הגעתי למסקנה שיש פער אקוטי בין סקס עם מישהו שאני חולקת איתו אינטימיות וסך מסוים של רגשות, לבין כל סקס אחר. כל העניין הזה שהיה לי, שלא הצלחתי לגמור מהג'י ספוט כבר תקופה, ומולטי לגמור- תקופה ארוכה עוד יותר, היה בגלל שפשוט לא הייתי מחוברת לבחורים ההם. לא נפתחתי אליהם, והייתי לחוצה כל כך לגמור שפשוט שכחתי לנשום, תרתי משמע. הסוד הוא בנשימה נכונה- כשאני נושמת ולא עוצרת את האויר בריאות, פשוט נשימות עמוקות ומהירות, זה פשוט שוטף אותי בגלים ואפשר לגמור ככה שעה ברצף.

עד כאן היו 60 דקות עם ד"ר רות... :)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י