בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Tough love Magic

כאן אני אנסה לתאר את הצורך במה שנקרא "אהבה קשוחה" גם מנקודת מבט אישית וגם להביא מקורות, אמנם יותר מהכיוון שלי, אבל העיקרון נכון גם לשולט נשלט/ת לזדום וגיידום ושאר ירקות:)
לפני שנה. 31 ביולי 2022 בשעה 15:20

על הברכיים, ראש לרצפה טוסיק למעלה, מתחתי. שאוכל להניח עליך את הרגליים בזמן הדיון וההחלטה בסקייפ עם "קובעי המדיניות" .

ששש.. לא להוציא הגה, ממילא אין לך כאן דעה, חוצמזה שלא כדאי שידעו שאתה עדיין כאן, ציוותה בהחלטיות שהזכירה לי מכ"ית קשוחה מהטירונות. 

מלבד הרגליים שלה הרגשתי את העיניים שלה, שכבר לא ניסו להסתיר מבט של טורף שטוף זימה, כשהוא כבר יודע שהטרף נתון לחסדיו.

עירום לחלוטין, הבגדים והפלאפון סגורים בארון, מסתבר שהיא נעלה ולקחה את המפתח, נתון לגחמותיה של איזו משוגעת שקוראת לעצמה "בתיה". חמודה, לא אומר שלא הייתי שוכב איתה אם הייתי פוגש אותה במועדון, אבל לא הייתי יוצא מגידרי. באה לשחק אחרי העבודה, עם ג'ינס וטישרט פשוטים, בקושי מאופרת, בלי תכשיטים, מלבד איזו טבעת גדולה בשביל המזל. לפחות ככה חשבתי.

WTF?

How low can a human being go?

 

כולה רציתי משחק סטריפ פוקר כליל, אבל עם קצת ריגוש, ואולי לתפוס זיון על הדרך, באחד מהמרתפים בפרברי תל אביב, לא פלילי אבל גם לא מתנהל לפי החוקים הרגילים, לא ליד בתי מגורים, מפעל ישן שנסגר, ובינתיים אולתר למרתף משחקים.

פסגות ההשפלה

הגעתי לשיא חדש של שפל. ואני עוד חשבתי שהימורים על כסף זה מסוכן.. כנראה הייתי תמים מידי. ואני עוד רגיל להרפתקאות וסיכונים, אבל בדרך כלל כשיש לי יכולת תמרון ודרך יציאה.

 

לא שמתי עין דווקא עליה, בסיבובים הראשונים היו עוד משתתפות, והפסדתי בכוונה פעמיים, כי רציתי שהן יראו את הגזרה העליונה, כדי לעשות להן חשק. 

כן, לטשו עיניים והתגרו ורמזו, אבל הן לא באו לשחק ברצינות, והיו שיכורות, אז פרשו די מהר.

גברת בתיה, מידי פעם הסתכלה עלי במבט חודר, שהפשיט אותי מבפנים, ולמרות שכולנו ישבנו מסביב ופיזית היא יותר נמוכה ממני, המבט שלה הרגיש כמו מישהי שמסתכלת מלמעלה על הנתינים שלה ושוקלת מה לעשות בהם. במהלך המשחק לא ייחסתי לזה חשיבות, חשבתי עוד טקטיקה של פוקר פייס.

___

מוחפץ

היא מניחה עלי בגסות את הרגליים, על התחת ועל הראש, מנענת אותן כמו מחוגי השעון מצד לצד. כמו שמשתמשים בכל הדום לאחר יום עבודה כשהרגליים רוצות לנוח.

יש לי הרגשה שכבר יש לה ניסיון עם הדום אנושי, כי היא עושה את זה כל כך בטבעיות. היא דחפה לי גרביים לפה כדי שלא אשמיע קול.

טוב, אם כבר נקלעתי לכאן, לפחות ננסה להרגע, ממילא אני לא יכול לעשות כלום, וכן הרגליים שלה בכל זאת נעימות למגע. אולי זו החוויה האחרונה בחיי, לך תדע עם מי באמת הסתבכתי, אז למה להתנגד. בכלל, שמתי לב שטון הדיבור הדומיננטי שלה הפך אותה בעיני אפילו ליותר סקסית, מוזר.

טוב נו, בקרוב בטח אצא מזה. 

____

השיחה הסתיימה, היא מורידה ממני את הרגליים ושמה אותן צמוד לפרצוף שלי - תחלוץ לי את הסנדלים! תוך כדי שאני שולח את הידיים לסנדלים שלה ולראשונה רואה ומריח את הרגליים שלה מקרוב, אני לחוץ לדעת מה נסגר. אז פלטתי "נו.. יש גזר דין?" או משהו בסגנון, ואז בום! פיצוץ לתחת, אאוצ'. נראה לי שעכשיו הבנתי למה הטבעת.. נשאר לי סימן בצורת הטבעת שלה.

הרשיתי לך לדבר?! 

חוצמזה מה נראה לך, שלא אעדכן אותך ? הרי אתה צריך לקבל הוראות להמשך..

 

אוי לי ואבוי לי, חשבתי. על איזה המשך היא מדברת? !

מקום של משוגעים, לא כדאי לעצבן אותה בינתיים אשתף פעולה, לפחות עד שאצא מכאן עם בגדיי

בינתיים כבר לא ברור לי אם אני יותר מתרגש או מפחד.

 

Puppy jo​(נשלט) - איפה ההמשךךךך :)
לפני שנה
deep blue eyes​(נשלט){FLR } - נפל עלי חולי לכמה ימים.. ההמשך מתבשל, יומ/יים זה מגיע 🙏😉
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י