סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רגרסיה

לפני שנה. 24 ביולי 2022 בשעה 22:44

להכניס את הבטן ולכווץ את הלב. שרירים תפוסים. גב זקוף. חזה מתוח. נשימה כבדה. מחשבה קצרה. ארוחת בוקר, צהרים, ערב. 2 ליטר מים, בלי ויטמינצ'יק. מאמן שמונה עבורך את הדדליפט. לפתוח את האאוטלוק ביום א בבוקר. מישהו שמזיין לך את השכל ולא נעים. מישהו שמזיין לך את הצורה ולא נעים. זוגיות. בירוקרטיה. פדיקור. לקלף תפוחי אדמה. תור לרופא. לזכור את הסיסמה לאפליקציה של הבנק. שכר דירה. שעות נוספות. כביסה. חיוך. הורות. לונה פארק בחופש הגדול. להגיד היי וביי. לעשות שיאהבו אותך. לא לשכוח לצנזר. לסדר את השיער. איפוק. לענות לטלפון. להיות יפה. חמלה. געגוע. בחילה. להשקות את העציצים. לא ליפול.

.

לפני שנה. 30 במאי 2022 בשעה 20:58

אם הכל בסדר איך זה שהכל כל כך לא בסדר?

לפני שנתיים. 12 באוקטובר 2021 בשעה 16:08

מכיר שאתה קורא ספר ופתאום קולט שאתה כבר איזה שעתיים על אוטומט וצריך לחזור אחורה ולהזכר מה הדבר האחרון שאתה זוכר?

 

לפני 3 שנים. 5 באוגוסט 2020 בשעה 11:53

https://www.youtube.com/watch?v=OBIVIc3FLOA&feature=share

לפני 3 שנים. 27 ביולי 2020 בשעה 11:44

אולי זה החום הכבד ואולי החיכוך החזק אבל כשהאהבה שלי כלפיך מתחילה לנזול ממני החוצה, כשאני מרגישה שלא נשאר לנו שום דבר מוצק להאחז בו, כשהשכל והלב כבר נקיים ממך כי זלגת דרך הסדקים והשברים אל הריצפה, 

אז אתה בא.

הייתי רוצה לפאר מיומנות עילאית או יכולות כישוף מיוחדות אבל כבר נזלת ואין, אז אתה פשוט בא כמו שאתה מבולבל ואבוד עם דמעות בעיניים ונפש שבורה. בא ככה פצוע ומסכן, בחוסר אונים, ומלקק. הלשון שלך מתעקלת ומתגלגלת ואתה אוסף את האהבה שלי מהריצפה. לא ביסודיות ולא בחן. בחרדה, בלחץ, מנסה לתפוס איפה ומה שאפשר. מה שנשאר, שעוד לא התאדה או חלחל לאדמה, לא התמוסס בחיים עצמם ולא מצא נתיב מילוט וזרם רחוק מדי. אתה תופס-אוסף-מרכז את כל הטיפות במעלה הרגליים לאיזור התחתונים עד שאוזל לך הזמן או שנראה לך שזה מה יש ויותר טוב מזה כבר לא תמצא ומשאיר הכל על מפתן הכוס שלי. אני רואה אותך גם אבל רק כמעט מרגישה, הראש שלי בפגישה אקראית מליל אמש והלב כבר מזמן בשביתה. מרכינה ראש ומגניבה "היי אהבתנו" כמו למכר ותיק שפעם היה אבל אתה כבר לא זוכר עד כמה באמת היה. "מה שלום כולם?" " דברי איתי בהזדמנות". בראש שלי אני חושבת, אוי איך שהזדקנה. 

ואז אני אישה ריקה ועירומה על מיטה (או ספה או שולחן או ריצפה או שירותים של קניון), ואתה איש פחדן ומוצף שרוכן מעלי ושואל יותר מדי שאלות. התחתונים שלי ספוגים באהבה דהויה שכמעט נשכחה, הזין שלך זקור בהיסטריה טיפוסית והעבודה מתחילה.

אני צריך לדחוף אותה פנימה, אתה אומר. זה לא מה שיוצא לך מהפה, אבל זה מה שאני שומעת. בהתחלה לאט. נו, את נזכרת? וקצת יותר מהר, דוחק אותה פנימה בכוח. חזק יותר, עמוק יותר. הגעתי? אני שם? תגידי לי שזה בלב. תגידי. 

ועם כל תנועה שלך פנימה, עם כל תנופה, הראש שלי נחבט בקיר והלב בזרם המתון מדי ואני חושבת ריטואלים. לופ נצחי. יציבות רעועה, אי יציבות קונסטינטנטית. ביטחון. 

לפני 3 שנים. 10 ביולי 2020 בשעה 7:17

לפני 3 שנים. 28 ביוני 2020 בשעה 13:28

הדבר הכי חמוד במקום הזה. 

 

אין מה לעשות עם זה.

כמו ילדה שמנמנה עם קוקיות במחנה ריכוז. 

מעצבנת. 

 

לפני 4 שנים. 3 באוקטובר 2019 בשעה 8:25

אם תאכל הרבה ממתקים תכאב לך הבטן. אתה תתפתל בלילה במיטה, לא תירדם. תחזיק בה. תנשום עמוק אבל הבחילה רק תגבר. אתה תתחרט, עד שיפסיק לכאוב ואז תשקול לאכול שוב הרבה ממתקים. באתי להזהיר אותך- אל תאכל את הממתקים, חמוד. אל תדבר עם זרים. אל תאמין למבוגרים. אל תאכל ממתקים של מבוגרים זרים. אל תהיה זר לממתקים מבוגרים. תזכור, זה חשוב. אל תכנס עם מבוגרים למיטה. אתה לא תירדם, תנשום עמוק והבחילה רק תגבר. הבטן. אל תלך רחוק מדי, אל תחצה כבישים לבד, אל תחצה כבישים רחוקים מדי כדי להגיע למבוגרים ולהזדיין איתם על המיטה עם ממתקים בכיסים כי אז תכאב לך הבטן. אל תמיס את השוקולד במיקרוגל ותמרח אותו על הקירות. אל תמרח את השוקולד על הבטן. אל תמרח שוקולד על מבוגרים, הם בדיוק התקלחו. אל תאכל יותר מדי ממתקים זה לא מתאים לך, התאווה. אל תלך רחוק מדי שלא אדאג. אל תדאיג את המבוגרים. אל תשכח את הכדור כי כולם במגרש מחכים, הם מתבגרים וזה ענין של זמן עד שתכאב לך הבטן כי תאכל את כל הממתקים במגרש עם מבוגרים עם כדורים אחד אחרי השני והכל יתלכלך בשוקולד. תהיה זהיר ילד, עכשיו לך לשחק.

לפני 4 שנים. 25 בספטמבר 2019 בשעה 15:57

זה סיפור מתוק על בריחה מהחיים, על בריחה מהבריחה מהחיים אל החיים ועל בריחה מהבריחה מהבריחה מהחיים אל הבריחה מהחיים. יש כאן איפשהו גם "וחוזר חלילה". וזה אפילו לא הסיפור שלי. 

לפני 4 שנים. 5 בספטמבר 2019 בשעה 22:41