לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטלה אנאלית

יצא לי לקנות לאחרונה פלאג אנאלי והבנתי שבעצם הרעיון זה לא לשחק איתו יותר מדי אלא להשאיר אותו בחור כמה שיותר ולהרחיב ככה את החור.
אחרי קצת מחשבה החלטתי שכל שבוע אני רוצה לבצע מטלה עם הפלאג ולאתגר את עצמי זה המטלות שחשבתי עליהן בינתיים
אגב אין לי כוונה לבחור במטלות לפי הסדר הספציפי הזה:

1) *לישון לילה שלם עם הפלאג
2) *לצאת לסיבוב בחוץ עם הפלאג מתחת לבגדים
3) *לקנות פלאג יותר גדול ולהכניס אותו
4) *לנסוע איתו באופניים
5) להשיג אחד רוטט(אולי אפילו על שלט רחוק) ולשחק איתו בפומבי
6) *לצאת לראות סרט בקולנוע עם הפלאג בפנים
7) *לרכוש פלאג אנאלי מתנפח להרחבת החור בהדרגה
8) *לנסות פלאג שבקצה השני שלו יש זנב
9) *ללכת איתו לעבודה/לימודים
10) *להכניס קוביות קרח לחור ולסתום אותו עם פלאג

*מה שמסומן כבר עשיתי :)
תודה רבה לכל מי שנתן לי רעיונות בין בפורומים ובין בשיחות פרטיות :)


מה אתם אומרים? אם למישהו יש רעיונות נוספים אשמח לשמוע ולנסות השפלות פומביות עם הפלאג זה משהו שממש מחרמן אותי כי זה ליד אחרים בפומבי אפילו שהם לא יודעים על ההשפלה שלי
לפני 11 שנים. 27 במרץ 2013 בשעה 23:10

קצת באיחור הפעם..  אבל לפי דעתי המטלה המוצלחת ביותר שלי עד עכשיו.

אחרי שקיבלתי רעיון להכניס קוביות קרח לחור ולסתום אותו עם פלאג ממש התחרמנתי וחשבתי על העיתוי המושלם לעשות את זה.. שכל הרעיון שזה יהיה כמה שיותר לא נוח ומשפיל.

תקופת החגים יצרה הזדמנות חד פעמית והחלטתי שאני עושה את זה ממש לפני הסדר עם המשפחה. הכנסתי מראש 2 מגשים(!!!) של קוביות קרח. עשיתי חוקן שהכל יהיה נקי למקרה של תאונה(או יותר נכון להגיד נזילה חח) בהמשך, וכשעה לפני שהיינו צריכים לנסוע התחלתי להכניס אותם אחת אחת. ההחדרה לא הייתה נוחה בכלל וקפא לי לגמרי החור אבל בסופו של דבר הצלחתי להכניס יותר ממגש וחצי לתוך החור :).

אחרי זה הגיע הזמן לסתום את החור עם הפלאג החדש(והגדול) ואחרי כ-10 דקות של ניסיונות להכניס את כולו הוא סוף סוף נכנס וסתם את החור לגמרי. כדי להיות בטוח בכל מקרה שהוא לא יצא במהלך הערב(למרות שזה לא נשמע לי אפשרי בגלל הגודל שלו) הדבקתי אותו עם נייר דבק ושמתי עליי את התחתון הכי צמוד שלי. אחרי כל זה יצאתי עם המשפחה לנסיעה של חצי שעה לקרובים בשביל לעשות את הסדר.

עד שהגענו כבר כל הקוביות נמסו ממזמן והיה לי משהו כמו 300-500 מ"ל של מים בחור לפי דעתי. אני לא ירחיב מה עבר לי בראש במהלך כל הסדר, רק מספיק להגיד שאכלתי הרבה פחות ממה שיכולתי בגלל כל המים והפלאג שבחור שלי. כל הסדר לא הצלחתי לשבת ברוגע בכיסא ועוררתי את חשד המשפחה ששאלו מה קרה, הצלחתי לצאת מזה שאמרתי שכואבת לי הבטן. ובמהלך כל הלילה יצאו לי כמה טיפות מהחור (המזל שעשיתי חוקן לפני והמים יצאו נקיים) והצלחתי להסתיר את זה שהמכנס רטוב.

אחרי יותר מ-4 שעות מאז שיצאנו הגעתי סוף סוף הביתה שאני שמח(וגם די מופתע) שהפלאג החזיק את רוב המים שלא יצאו החוצה. הוצאתי את הפלאג ואת המים שבפנים שיצאו נקיים(מזל שעשיתי חוקן) שכולי עוד חרמן מכל החוויה. כזה סדר עוד לא עשיתי אף פעם :)

מלכתא - יש לך חור ממש גדול...
לפני 11 שנים
נשלט23​(נשלט) - דווקא החור דיי צר... אני משתדל לא לשחק איתו יותר מדי שלא יתרחב יותר מדי :)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י