לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטלה אנאלית

יצא לי לקנות לאחרונה פלאג אנאלי והבנתי שבעצם הרעיון זה לא לשחק איתו יותר מדי אלא להשאיר אותו בחור כמה שיותר ולהרחיב ככה את החור.
אחרי קצת מחשבה החלטתי שכל שבוע אני רוצה לבצע מטלה עם הפלאג ולאתגר את עצמי זה המטלות שחשבתי עליהן בינתיים
אגב אין לי כוונה לבחור במטלות לפי הסדר הספציפי הזה:

1) *לישון לילה שלם עם הפלאג
2) *לצאת לסיבוב בחוץ עם הפלאג מתחת לבגדים
3) *לקנות פלאג יותר גדול ולהכניס אותו
4) *לנסוע איתו באופניים
5) להשיג אחד רוטט(אולי אפילו על שלט רחוק) ולשחק איתו בפומבי
6) *לצאת לראות סרט בקולנוע עם הפלאג בפנים
7) *לרכוש פלאג אנאלי מתנפח להרחבת החור בהדרגה
8) *לנסות פלאג שבקצה השני שלו יש זנב
9) *ללכת איתו לעבודה/לימודים
10) *להכניס קוביות קרח לחור ולסתום אותו עם פלאג

*מה שמסומן כבר עשיתי :)
תודה רבה לכל מי שנתן לי רעיונות בין בפורומים ובין בשיחות פרטיות :)


מה אתם אומרים? אם למישהו יש רעיונות נוספים אשמח לשמוע ולנסות השפלות פומביות עם הפלאג זה משהו שממש מחרמן אותי כי זה ליד אחרים בפומבי אפילו שהם לא יודעים על ההשפלה שלי
לפני 11 שנים. 27 במרץ 2013 בשעה 23:10

קצת באיחור הפעם..  אבל לפי דעתי המטלה המוצלחת ביותר שלי עד עכשיו.

אחרי שקיבלתי רעיון להכניס קוביות קרח לחור ולסתום אותו עם פלאג ממש התחרמנתי וחשבתי על העיתוי המושלם לעשות את זה.. שכל הרעיון שזה יהיה כמה שיותר לא נוח ומשפיל.

תקופת החגים יצרה הזדמנות חד פעמית והחלטתי שאני עושה את זה ממש לפני הסדר עם המשפחה. הכנסתי מראש 2 מגשים(!!!) של קוביות קרח. עשיתי חוקן שהכל יהיה נקי למקרה של תאונה(או יותר נכון להגיד נזילה חח) בהמשך, וכשעה לפני שהיינו צריכים לנסוע התחלתי להכניס אותם אחת אחת. ההחדרה לא הייתה נוחה בכלל וקפא לי לגמרי החור אבל בסופו של דבר הצלחתי להכניס יותר ממגש וחצי לתוך החור :).

אחרי זה הגיע הזמן לסתום את החור עם הפלאג החדש(והגדול) ואחרי כ-10 דקות של ניסיונות להכניס את כולו הוא סוף סוף נכנס וסתם את החור לגמרי. כדי להיות בטוח בכל מקרה שהוא לא יצא במהלך הערב(למרות שזה לא נשמע לי אפשרי בגלל הגודל שלו) הדבקתי אותו עם נייר דבק ושמתי עליי את התחתון הכי צמוד שלי. אחרי כל זה יצאתי עם המשפחה לנסיעה של חצי שעה לקרובים בשביל לעשות את הסדר.

עד שהגענו כבר כל הקוביות נמסו ממזמן והיה לי משהו כמו 300-500 מ"ל של מים בחור לפי דעתי. אני לא ירחיב מה עבר לי בראש במהלך כל הסדר, רק מספיק להגיד שאכלתי הרבה פחות ממה שיכולתי בגלל כל המים והפלאג שבחור שלי. כל הסדר לא הצלחתי לשבת ברוגע בכיסא ועוררתי את חשד המשפחה ששאלו מה קרה, הצלחתי לצאת מזה שאמרתי שכואבת לי הבטן. ובמהלך כל הלילה יצאו לי כמה טיפות מהחור (המזל שעשיתי חוקן לפני והמים יצאו נקיים) והצלחתי להסתיר את זה שהמכנס רטוב.

אחרי יותר מ-4 שעות מאז שיצאנו הגעתי סוף סוף הביתה שאני שמח(וגם די מופתע) שהפלאג החזיק את רוב המים שלא יצאו החוצה. הוצאתי את הפלאג ואת המים שבפנים שיצאו נקיים(מזל שעשיתי חוקן) שכולי עוד חרמן מכל החוויה. כזה סדר עוד לא עשיתי אף פעם :)

לפני 11 שנים. 18 במרץ 2013 בשעה 10:41

החלטתי סוף סוף להעלות את הרמה ויצאתי לקנות פלאג אנאלי יותר גדול. שהגעתי לחנות מצאתי כמה סוגים היה אחד בינוני והיה אחד גדול משום מה הגדול עלה פחות(אמרו לי שזה חברה שונה) ועם כמה שהוא נראה מפחיד בהתחלה העדפתי אותו בגלל המחיר.

כשהגעתי הביתה ניסיתי להכניס אותו במשך חצי שעה ולא הצלחתי וכמעט התייאשתי, בסוף החלטתי להכניס את הפלאג הקטן לכמה שעות ואז לנסות שוב. אחרי 2-3 שעות ניסיתי שוב והפלאג הצליח להיכנס. הוא היה כל כך גדול שהייתי בטוח שאני לא יוכל להוציא אותו אחר כך. נשארתי איתו במשך 10 דקות לפני שלא יכולתי יותר והוצאתי אותו. מקווה להצליח להכניס אותו לפרקי זמן יותר ארוכים בהמשך :)

לפני 11 שנים. 10 במרץ 2013 בשעה 23:51

היום החלטתי ללכת לעבודה עם הפלאג, וזה פרק הזמן הארוך ביותר שהשארתי את הפלאג בתוכי אי פעם.

עשיתי היום משמרת כפולה בעבודה מ-9 בבוקר עד 20:00 בערב וכל הזמן ניסיתי להתרכז בעבודה שלי ובלקוחות(אני עובד בחנות בגדים) והמחשבות שלי כל הזמן נדדו לגוף הזר הזה שנמצא בתחת שלי וכל תזוזה שלי רק מגרה אותי יותר. כל הזמן כמעט הייתי על הרגליים וגם שישבתי לנוח זה רק דחף את הפלאג עמוק יותר לתוך החור, עד שהגעתי הביתה חשבתי שאני ישתגע אבל החלטתי שאני נשאר איתו עד מחר בבוקר.

אני ישתדל גם לכתוב בבוקר על המשך החוויה ועל הרגע הנכסף של הוצאת הפלאג והתחושה שאני הכי אוהב והכי פחות אוהב בו זמנית: ההרגשה שהחור פעור ופתוח מכל ההרחבה אבל גם כל כך ריק ורוצה משהו שימלא אותו.

לפני 11 שנים. 4 במרץ 2013 בשעה 22:19

ישנתי אתמול עם הפלאג בחור ואני חייב לציין שהיה קשה להירדם איתו.. הייתי מודע אליו כל הזמן והיה קשה לעצום עיניים כי הגוף היה במצב של גירוי תמידי. לבסוף אחרי שנרדמתי היו לי כמה חלומות מחרמנים. ושקמתי בבוקר כולי מחוייך הלכתי לשירותים להוציא את הפלאג. בחיים לא הרגשתי כזאת ריקנות לקח לי יותר משעה עד שהחור חזר למצב הרגיל שלו שכל הזמן אני מרגיש אותו נפתח מחדש.

 

עוד לא החלטתי מה באלי לעשות שבוע הבא אבל אין ספק שאני הולך לישון עם הפלאג בעוד הזדמנות..

 

אגב כבר מתחילים להיגמר לי הרעיונות. למישהו יש רעיון למטלה בשבילי?

לפני 11 שנים. 24 בפברואר 2013 בשעה 23:53

החלטתי השבוע לנסות לעשות סיבוב עם הפלאג מתחת לבגדים.

מה שהיה אמור להיות סיבוב של 15 דקות התארך ליותר משעה וחצי שהסתובבתי עם חברים שלי בפורים וכל הזמן הפלאג היה בפנים וכל תזוזה מורגשת. הייתי בטוח שזה יהיה קצר אבל כל פעם שניסיתי לחתוך הביתה להוציא את הפלאג זה התעכב. בסוף שהוצאתי סוף סוף את הפלאג התחת שלי הרגיש ריק לכמה דקות טובות והחור היה פתוח לרווחה(האמת ששקלתי להחזיר את הפלאג בחזרה בגלל תחושת הריקנות).

אהבתי במיוחד שבמשך כל הזמן אף אחד חוץ ממני לא ידע על זה, אבל הרגשתי כאילו כולם שמים לב למשהו מוזר, כאילו הם יודעים שאני עם הפלאג בפנים. אהבתי את ההשפלה שבדבר.

עד כאן לשבוע הזה. אני עדיין מחפש רעיונות נוספים למטלות :)

לפני 11 שנים. 18 בפברואר 2013 בשעה 1:55

אני עשיתי היום סיבוב של 20 דקות עם האופניים שהפלאג מוכנס,
וזה בהחלט הייתה משימה קשה, גם מכיוון שיכולתי להרגיש כל דבר בכביש,
ושלא נדבר שרק לשבת על המושב דחף את הפלאג עמוקק פנימה,
אלא גם כל התזוזות של הרגליים גרמו לפלאג לזוז ולגרום לתחושות לא נוחות אבל גם מגרות בו זמנית.
בסה"כ אני ממליץ בחום ואין ספק שאני ינסה את זה שוב