צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 3 שנים. 13 ביוני 2020 בשעה 22:23

היא שלא היה לי עניין. ידעתי את זה מראש גם. אנחנו לא על אותו גל. לא אשמתך באמת, אבל כנראה שהייתי צריך לבטל מראש או לפחות להשתדל יותר ולא להיראות סובל. אני יודע שאני הייתי מתעצבן על מי שהייתה עושה לי דבר כזה.

אני מדבר חופשי על נשים שמסננות ומבריזות אבל איפה אני? האמת שאני הולך לדייטים אלה תחת התירוץ של "אני נותן צ'אנס" אבל האמת היא שאני מקווה שזה יוביל לסקס חד פעמי. ואני אוכל להתוודות מול מישהי על פטיש הנעליים שלי והיא תזרום על זה. והיא תרכב עליי. ונתרסק. ובבוקר נאכל משהו קטן וניפרד לדרכנו, ניפגש שוב כשנרצה את זה ורק את זה. 

ואני מנסה להגיד את זה מראש, אבל יש גבול לכמה בוטה אני מרגיש שאני יכול להיות בשיחה עם מישהי שעוד לא פגשתי. אז אני מבהיר שהדייט הראשון הוא רק להיכרות ומשם נראה אם יש משיכה. בעוד שאני אולי מצליח לשקר לעצמי ש"היי אולי אני אופתע" ויהיה חיבור, בדרך כלל תחושת הבטן שלי נכונה. אין חיבור. אני אפילו לא מציע סקס, אני רק מנסה להגיע הביתה כמה שיותר מהר.

אבל אני האנוכי שחושב רק על עצמו מתקשה עם המחשבה שלא אשכב עם מישהי עד שאמצא את האחת. הוא רעב לפורקן, ברמה שהוא מעיר אותי בלילה. אבל אני הטוב שמנסה להתייחס לכולם כפי שהוא רוצה שיתייחסו אליו, צועק עליו ומסביר לו שאין מה לבזבז את הזמן. סטוצים לא באים מהאוויר ולמה להשקיע כל כך הרבה אנרגיה בלהשיג משהו שלא תהיה מרוצה ממנו? הרבה יותר עדיף להשקיע את האנרגיה הזאת בלמצוא אחת ויחידה שאוכל להנות איתה גם בלילה וביום שאחרי. וכשמצחצחים שיניים. וכשנוסעים להורים. וכשמחכים בתור.

מקווה שגם את תמצאי כזה. ושלא תבזבזי עוד זמן עליי וכמותיי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י