לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני שנתיים. 12 בספטמבר 2021 בשעה 13:17

ספציפית יותר טוב יום חופש באמצע שבוע מאשר בשבת. שבתות נהיות כל כך עמוסות כי כולם יודעים שזה זמן פנוי אז קובעים מיליון תוכניות, וכמובן גם ארוחת שישי, ובין לבין אין באמת את הזמן שצריך לנשום.

 

מה שאני מדמיין עכשיו זה להיות עם מישהי פה, עם אותה עייפות לא מובנת של אחרי שינה טובה, שתניח את כל פלג הגוף העליון שלה עליי בזמן ששנינו על הספה. לתכנן להעביר ככה חצי שעה אבל להיגרר עד שיהיה חושך בחוץ.

יש לי בעיה קשה. הבנות שאני נמשך אליהן, שיש להן אישיות מעניינת, שהן מצחיקות וחכמות, גם נוטות להיות בנות מאוד תוקפניות. שיש להן ארס. שיכולות להפגין המון חום מצד אחד והמון אדישות סוציופתית מהצד השני. ואני לא אוהב את זה. זה עושה לי ממש רע. את מערכת היחסים האחרונה שהייתה לי פירקתי כי הבנתי שהיחס שלה פוגע בי בבריאות בכל מובן שהוא. העדפתי להיות לבד, לא משנה כמה זמן אהיה ככה, מאשר להיות בזוגיות רעה כזאת.

אבל מה אעשה? אמצא את האישה האוהבת, נטולת הציניות, אבל שלא אמשך אליה? אשחק בעצמי את התפקיד של "הגבר" שעושה בדיחות קרש בנסיעות להורים? שיחות סרק במיטה לפני שנלך לישון? מפגש זוגות בו נדבר על איזה פאזלים עשינו ביחד לאחרונה ואיך המחירים ברמת גן עלו אז החלטנו לעבור להרצליה?

מאז ומתמיד הרגשתי חייזר, וכעת בשלב הזה של משחק הכיסאות בו מצופה מכולם "לשבת" אני מרגיש שאין לי אופציה טובה. 

 

בינתיים אני ממשיך לעמוד.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י