לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני שנה. 22 באוקטובר 2022 בשעה 22:01

זה מוציא מאנשים את כל היצרים הכי רעים שלהם. אולי זה טוב כי זה בסביבה מבוקרת ובהסכמה. חוץ מהשולטת שפשוט תפסה אותי כשעברתי לידה והביאה לי סטירה. bitch is you crazy אם גבר היה עושה דבר כזה הוא כבר היה בכלא. 

אז כן היום הייתה לי חוויה רעה. נקודות האור היו באמבי ורוני. עצה שלי לשרוד את המבוך הרעיל הזה שנקרא בדס"מ: תזהו מי הם האנשים הטובים באמת ותתחברו אליהם. אין תחליף לאנשים עם לב טוב.

סקרנית מסוקסת - מסתומרת הביאה לך ככה סטירה?
פנית למישהו?
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - לא, אני מכיר אותה ודיברתי איתה והבהרתי לה שזה לא בסדר.
כמו כן אני אף פעם לא הרגשתי ש-DMים ייקחו צד של גבר אם אישה עושה לו משהו לא בהסכמה. פשוט לא אופטימי שזה יקרה
לפני שנה
סקרנית מסוקסת - מצטערת שככה אתה מרגיש ,
האם הרגשת ככה בכל מסיבה?
לפני שנה
One moment​(שולטת) - ממליצה לך לדבר עם מארגנות בנושא. גם אם היא מכירה אותך, אקסית שלך, סישנה אותך בעבר אין לה שום זכות להתנהגות מסוג זה. ומנסיון עבר אישי שלי במסיבה הזאת ספציפית כן לקחו צד של גבר ובמקרה של פעילות ללא הסכמה הרחיקו נשים ממסיבה.
לפני שנה
researcher​(שולטת) - וואו ממש לא בסדר. מצטערת שחווית את זה ככה ולפחות היה נקודות אור בערב
לפני שנה
מלישס​(סדיסטית) - מצטערת שחווית את זה..הזכרת לי סיטואציה דומה שאישה זרה נתנה לי ספאנק בטאבו..א
ישר אמרתי לאבטחה והעיפו אותה באותו רגע. עצה שלי? כשקורה לך מצב כזה..ישר להגיד.תפנה לצוות. לא משנה אם היא אקסית/ חברה ואטאבר..לא מתאים בכלל. ואגב בפמדום כן יקחו את הצד שלך הן מאוד קשובות
לפני שנה
Funshine{❤️Tender} - וואו זה נשמע ממש נוראי, תתלונן עליה שיהיה אסור לה להיכנס יותר
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - היי תודה לכולן על הדאגה. אני לא התלוננתי עליה בזמן אמת. ולא אתלונן כי אנחנו מכירים ודיברתי איתה כשזה קרה והיא התנצלה. אמנם היא אכזבה אותי מאוד אבל אני לא מעוניין להתעמק בזה.
עד כה מאוד נהנתי בפמדומים אבל אני לא אבוא שוב.
לפני שנה
סקרנית מסוקסת - לדעתי חבל שבגלל מישהי כזאת לא תגיע בכלל .
ממליצה לך לבוא עם מישהו שאתה סומך עליו לפעם הבאה .
אל תתן לזה להרוס לך הכל
לפני שנה
Funshine{❤️Tender} - אם לא מחדדים שם את הנהלים גם לנשים, לפני, שקורה משו...
גם אני הייתי מפחדת
לפני שנה
סקרנית מסוקסת - צריך לעלות את זה שם באמת
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - אגיד שלא פניתי ל-DM כשזה קרה אלא סיימתי את האירוע בעצמי.
אני חושב שבאופן כללי צריך לעשות איזשהו שינוי חשיבה, כי כשנשים מגיעות למסיבה שכל כולה פמדום, שבה מהגברים מצופה מידה של ביטול עצמי והתרפסות, אז קל להן יותר להרשות לעצמן כל מיני דברים.
לפני שנה
סקרנית מסוקסת - אני לא חושבת שכל הנשים ככה .
אני אישית לא כזאת ..
ובטוחה שמלא כאלה לא ככה .
לצערי גם שולטים וגם שולטות יש כאלה שטובים יותר ופחות טובים .
וכן צריך להדגיש בכל מסיבה שאזור לגעת בלי אישור
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - חלילה ברור לי שהרוב לא ככה. אבל כן יש פה איזשהי אווירה שיכולה לתת לגיטימציה לאלו שהם/הן כן. יאמר לזכות הפמדום שזה כן בחוקים שלהם. אבל בסיטואציות כאלה כשזה לא בנאדם זר זה לא נעים לפנות ל-DM. באופן כללי מעניין אותי כמה גברים מרגישים בנוח להתלונן במסיבות
לפני שנה
סקרנית מסוקסת - לא נעים מת מזמן .
תמיד קודם הביטחון האישי שלך זין על אחרים
לפני שנה
One moment​(שולטת) - אתה לא אמור להרגיש לא בנוח להתלונן בגלל שאתם מכירים. ולא אמור לא לבוא למסיבה בגלל שחלאת אדם מבקרת שם.
חשבת אולי שיש גם נשלטים אחרים שאיתם היא מתנהגת באותה צורה וכדאי למנוע את זה אפילו לא ברמה אישית אלה ברמה כללית כדי שתהיה אווירה בטוחה לכולם.
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - ממה שאני מכיר זה היה אירוע חד פעמי וכנראה שהיא בהרגישה בנוח לעשות את זה בגלל ההיכרות בינינו. זה לא באמת תירוץ אבל אני לא חושב שהיא סכנה לציבור
לפני שנה
מלישס​(סדיסטית) - זה לא קשור לפמדום. יש אנשים שפשוט חושבים שמסיבת בידיסמ זה אומר שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים. כבר ראיתי כמה נשים במסיבות שהטרידו נשים אחרות כולל מה שקרה לי בטאבו. אישה החליטה שאם אני לבושה בלייטקס אפשר לתת לי ספאנק סתם ככה..לא כולם לצערי מודעים להתנהגות המצופה במסיבות ולכן במצבים כאלו צריך לערב אבטחה ודיאמים. בשביל זה הם קיימים . ברגע שאתה מעיר , אתה בעצם עוצר את ההתנהגות הלא מקובלת הזאת. לך תדע אם האישה שסטרה לך , לא עשתה זאת לגברים נוספים. אגב, גם בסינתיקס בזמן שנשלט נישק לי את הנעל אישה מסוימת החליטה שהיא יכולה לדחוף את הרגל שלה בלי לשאול ובלי כלום. כמובן שעצרתי אותה והסברתי לה שזה לא עובד ככה.. לצערנו לא כולם מודעים. יש גם הרבה אנשים שהם תחת השפעה ועושים דברים אידיוטים..חשוב תמיד לערב אבטחה. אל תוותר על מסיבה בגללה..אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו . ואני מקווה שאתה מרגיש קצת יותר טוב. חיבוק..
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - תודה שחלקת
אני כנראה לא אבוא שוב, אבל זה כבר לא בגללה.
לפני שנה
טלי35​(שולטת) - מלישס אני ממש מצטערת לשמוע שזה מה שחווית! אין לזה הצדקה!
לפני שנה
vanvan duchess​(שולטת) - חלאת אדם אני לא. תודה חמודה.
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - על הסתירה אני אגיב בפרטי. היה כיף לראותך ואני שמחה שאני מוגדרת כאנשים טובים ❤️
לפני שנה
vanvan duchess​(שולטת) - נתקלתי עכשיו בפוסט שלך.
א. מתנצלת שפגעתי בך, זו בטח לא הייתה הכוונה.
ב. יש הקשר לדברים. אנחנו ידידים, אני במסיבת פמדום, חבריי הנשלטים שם שמכירים אותי היו שמחים לסטירה כמחווה חברית. לא בעטתי לך הביצים ללא רשות ולא זכור לי שסטרתי לך בקטע רע אלא בחיוך ונועם כיאה לנורמות מסויימות בעולם הפמדום. לך זה לא התאים, סבבה, התנצלתי ולא יחזור על עצמו.
ג. לך להתלונן לDM אם אתה מרגיש מותקף ומרחב לא בטוח, זה באמת חשוב. גם אם אתה מכיר את אותו אדם, למרות שבעיני זה עניין של מה קרה והאם זה מצריך את זה. אם הרגשת שזה הצריך את זה אז חשוב שתעשה את זה.
ד. שלא תעז לא לבוא בגללי, זה פתוח לכולם אם כי אני חייבת להודות שאין לי מושג למה אתה מגיע לשם כל פעם אם אתה לא נשלט... גם היותך לא נשלט הוא לא בדיוק מרחב בטוח עבור שולטות ונשלטים. ועם זאת אני בטח לא הסיבה שבגללה אתה לא צריך להגיע.
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - קודם כל זה מראה המון בגרות שאת מסוגלת להודות פה בעצמך ולהתנצל למרות שלא נקבתי בשם שלך (וגם לא הייתי נוקב כי האירוע לא מצדיק את זה בעיניי). כתבתי גם לפני, לא הרגשתי שזה מצריך DM כי אנחנו מכירים ואני יודע מה הייתה הכוונה שלך. כוונות בצד אולי את חשבת שזה "בקטע טוב", אבל אני ממש לא רציתי את זה, אמרתי לך להפסיק וזה לא הפסיק אחרי הפעם הראשונה שאמרתי לא, אלא רק אחרי הפעם השלישית. לא הרגשתי לא בטוח, פשוט באמת לא היה לי מושג מה לעשות עם הסיטואציה הזו. כמו שאף פעם אין לי מושג מה עושים כשמישהי מרביצה לך ללא הסכמה, כי זה מאוד שונה מגבר שם העניינים מאוד ברורים. אין מה לעשות בחברה שאנחנו חיים בה זה עדיין תחום מאוד אפור ולא ברור. אז עשיתי מה שאני יודע. כתבתי.
לפמדומים הבאים אני לא אבוא מסיבותיי, לא בגללך.
אבל באמת כל הכבוד על לקיחת האחריות. זה לא מובן מאליו.
לפני שנה
vanvan duchess​(שולטת) - לא זכור לי שאמרת לי שלוש פעמים להפסיק. מרגיש לי שדברים יצאו לחלוטין מפרופורציה אבל סבבה, נפגעת, מכבדת את מה שהרגשת.
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - תודה
לפני שנה
One moment​(שולטת) - מתנצלת אם נפגעת ממילה "חלאה". אבל גם אם את חברה שלו וסישנת אותו בעבר זה לא נותן לך שום זכות לתת לו סטירת שלום "בקטע טוב" ובכלל לגעת בו בלי לשאל קודם אם מותר לך.
גם אם נשלטים אחרים "שמחים" לכזה יחס.
לצערי מכירה עוד נשלטים שאחרי אותו מקרה (סטירה אקראית מאקסית) הפסיקו לבוא לפמדום.
לא יודעת למה את מנסה להוריד בן אדם במשפטים "אתה בכלל לא נשלט, מה יש לך לעשות שם", לא את אמורה להחליט האם הוא נשלט או לא וזאת החלטה האישית שלו.
לפני שנה
vanvan duchess​(שולטת) - בהחלט החלטה אישית שלו. הוא החליט שהוא נשלט, הוא אומר את זה בפה מלא. לא אני הגדרתי אותו.
לפני שנה
vanvan duchess​(שולטת) - הוא החליט שהוא **לא** נשלט
לפני שנה
Funshine{❤️Tender} - את יודעת שאני מחבבת אותך אבל נשמע גם שהיית שיכורה במסיבה מהבלוג שלך ולכן אולי שיקול הדעת שלך נפגע פה.
לא אמור לקרות מגע באדם אחר ללא אישור מלא שלו לאקט ולסיטואציה,
ובטח שלא תחת השפעת אלכוהול
לפני שנה
N e l l a​(אחרת) - לא הבנתי את התירוץ :"אנחנו ידידים, אני במסיבת פמדום, חבריי הנשלטים שם שמכירים אותי היו שמחים לסטירה כמחווה חברית"

בגלל כל הנתונים האלו מותר לך להביא סתם ככה סטירה??
איזה כיף פעם הבאה במסיבת מיילדום כל השולטים שם יוכלו לתת לכל הנשלטות שם בתור שלום סטירה.

כי כל הנשלטות היו " שמחות לזה "
וכי הם במסיבת מיילדום.
לפני שנה
Queen of Heaven​(שולטת) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנה
Queen of Heaven​(שולטת) - לומר שמישהי סטרה לך קצת מצייר תמונה שונה ממה שקרה, אנשים באמת חושבים שזו סטירה רצינית ולא מגע חברי הומרי מעט בין מכרים. אני לא שואלת את מכריי אם מותר לומר להם שלום למרות שאם אומר ככה שלום לזר זו הטרדה.
בנוסף אמרת שאתה לא נשלט ושמעתי זאת במו אוזניי אז למה אתה בכלל מגיע לשם? אני אישית באתי לדווח עלייך שאתה נמצא במסיבה לנשלטים ונשלטות ושולטות אך לא עונה על אף אחת מההגדרות לטענתך, רק שכבר הלכת.
ומה אתה מגזים על כזה דבר אף אחד לא ישב בכלא!
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - וואלה גם אם את לא מסכימה עם הנוכחות שלו, זאת האשמת קורבן לא יפה בכלל. הוא אמר שהוא הרגיש שזה נעשה באלימות ובצורה לא נעימה מי את שתגידי לו שזה לא נעשה ככה?
לפני שנה
Slick​(סדיסט) - זה לא היה מגע חברי. את לא מכירה אותי. מה שכתבת פה מכוער מאוד.
ממש לא "הסתננתי" למסיבה. זה היה ידוע במאה אחוז מי אני. ואני בא למסיבה הזאת עוד מהפעם הראשונה שהיא נערכה בצד השני של הרחוב עוד כשהגדרתי את עצמי כנשלט. וגם אם הייתי שולט, או ונילי, או כל דבר אחר שאפשר לדמיין זה לא מצדיק כלום. אני לא יודע בשם מי בדיוק החלטת לתקוף אותי כי זאת שעשתה את זה בעצמה לקחה אחריות על המעשים שלה, אז נותר לי רק להסיק שמה שאת כותבת פה מעיד הרבהההה יותר עליך מאשר עליי או עליה.
לפני שנה
סקרנית מסוקסת - וואו איכס על התגובה המגעילה הזאת !
הבנאדם אומר שהוא נפגע ואם אישה הייתה רושמת את זה ? לא משנה מה ההגדרה הגדרות זה בולשיט ואולי הוא רצה לחוות ולהסתקרן מהצד השני? את לא יודעת מה עובר לבנאדם בראש..
איכס איכס איכס תתביישי לך
לפני שנה
DiBella - את אישה פשוט מגעילה ולא מאחלת לאף נשלט להתקרב אליך.

מה שאת עושה כאן זאת האשמת קורבן מוחלטת.
אגב אני לא מגדירה את עצמי כשולטת או כנשלטת נטו מהמקום שלכל אחד זווית שונה לעולם השליטה.

את לא תקבעי עבור מישהו אחר אם סטירה היא לגיטימית ובטח שלא תביישי אותו על כך שזה קרה לו.
מזעזעת.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י