אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 11 חודשים. 28 במאי 2023 בשעה 11:18

את התקיפה הראשונה (ובתקווה האחרונה) שחוויתי, חוויתי ממישהי שהכרתי פה. ונזכרתי בזה עכשיו כשמישהי התחילה לדבר איתי בצ'אט, הבהרתי לה שאנחנו לא מחפשים אותו דבר, ואז התחילה להגיד לי שאני משפיל אותה ואני איש רע. הרגשתי שאנחנו מתנהלים ביקום מקביל. דיברתי אליה בנימוס ואמרתי שאני לא מעוניין והיא אומרת לי שאני איש רע ומשפיל.

יכול להיות שהיא סתם טרול שמתחילה שיחות עם אנשים ואומרת להם שהם משפילים אותה כשהם אומרים לה לא. ואני בסך הכל שירתתי איזה צורך שלה באינטרקציה הזו. יכול להיות שהיא באמת בנאדם רגיש. אבל כך או כך זה מטרגר.

 

בכלוב הכרתי פה ושם אנשים ממש נחמדים. אבל גם יש פה אנשים שמעוניינים לפגוע באמת, לא כבדס"מ. ואני לא יודע איך להתגונן מפניהם.

hasday​(נשלט){כן מחפש} - חושב שבלי קשר לאתר הזה בכל מקום יש כאלה
לפני 11 חודשים
Slick​(סדיסט) - יש בכל מקום אבל לדעתי כאן יש סיכון יותר גדול להיחשף לאנשים מהסוג הזה
לפני 11 חודשים
Adonai Elah Elahin - זו אחת מהסיבות למה אני לא נפגשת כאן עם אנשים. יש כאן כאלו מסוכנים / דוחים מדי שזה לא שווה את זה.
בכל מקרה, אל תיקח כאן אנשים כאלה ברצינות, היא לא מכירה אותך, שתגיד מה שבא לה. מה אכפת לך מה מישהי שאין לה מושג קלוש מי אתה אומרת לך?! במקומך הייתי מתעלמת או כותבת "חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח". כי אנשים כאלה הם פשוט בדיחה. פשוט לא להתייחס. לא שווים יחס. אין טעם לקחת כלום באופן אישי אלא אם מדובר בחבר קרוב או משהו כזה. אין למילים של מישהו אחר משמעות בכלל.
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י