אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 10 חודשים. 8 ביוני 2023 בשעה 13:14

שנים שחשבתי שיש רק את הכלוב וזהו. שאין קהילה אינטרנטית אחרת בישראל לבדס"מיים. ואז שתי בנות מהממות במסיבה סיפרו לי שהן בכלל לא בכלוב אלא בקבוצות פייסבוק.

אחרי המון חששות מלחשוף את עצמי, הצטרפתי לקבוצה. ומצד אחד היה בזה משהו מאוד מרגש סופסוף לדבר בפלטפורמה ונילית על בדס"מ, אבל מצד שני כמה דברים מאוד מפריעים לי:

1) חלק ניכר מהאנשים שם בפרופילי פייק. מרגיש לי חוסר סימטריה. אני שם בכם אמון ומפרסם בפרופיל שלי. אבל אתם מתחבאים. זאת קבוצה סגורה, או שיש אמון או שאין בכלל.

2) יש חובה לבקש רשות לפנות בפרטי. אני בטוח שמלא נשים יחלקו עליי על הסעיף הזה אבל הוא מטומטם ברמות בעיניי. הסיבה הראשונה היא שזה משפיל להתחיל עם מישהי בדיון פומבי מול כולם, בטח אם היא לא מעוניינת. ובסוף זה לא שהפרטי של אף יוזר הוא תיבת הדואר שלהם בבית, זה ליטרלי עמוד אחר באותה אפליקציה!! הדבר היחיד שפרטי שם זה שלא כל העולם רואה את הפניה שלך. ואני מצטער בסוף אני רואה בקבוצות כפלטפורמה שיכולה לעזור להרבה אנשים להכיר אנשים כמוהם וחבל שזה מתבזבז.

3) הגוון של הקבוצה. פה זה כבר משהו שאני מבין שאי אפשר לשלוט בו. אבל בקבוצה יש גוון מאוד אחיד: שולטים, נשלטות, מעט שולטות פה ושם, קומץ זעיר של נשלטים שמעזים להזדהות בשמם. ואין מה לדבר על כך שהכל מאוד הטרו. שוב הכל מאוד מובן למה זה ככה, גם בקהילת השוליים שלנו יש מיינסטרים, אבל זה כן מבעס שזה ככה, ואני חושב שזה נובע חלקית מהחוסר אמון שיש לאנשים מהשוליים של הבדס"מ שלא ישפטו אותם אם הם יחשפו יותר מעצמם.

דאדי הגשמת פנטזיות​(שולט) - מה שם הקבוצה?
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י