בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 6 שנים. 16 באפריל 2018 בשעה 19:12

הייתי הרבה יותר מדי קטן כשגיליתי את האוננות. כנראה שפשוט ידיי הסקרניות התחילו להתעסק בכל דבר אפשרי ואז גיליתי שכשמתעסקים באזור בין הרגליים קורה משהו שאז קלטתי ככיף. לא היה אפשר לעצור אותי. מכונת אוננות הייתי, בגיל מאוד צעיר. היו צריכים להסביר לי שמה שאני עושה זה לא נהוג בציבור. הייתי צריך לגלות לבדי שיש קשר בין הדבר הזה שמבוגרים עושים ("סקס") לבין שיטת העשה-זאת-בעצמך שחשבתי שהמצאתי לבדי.

האוננות היא כוח העל שלי. מערכות יחסים יכולות להיות דבר נורא קשה ומסובך. אוננות לא. להכיר נשים זה מבוך שבו אתה צריך למלא דרישות שאינך מודע להן תוך כדי סיכון ללעג ועוינות. אוננות לא. סקס אמיתי זה דיאלוג, ומתוך הדיאלוג פשרה בין שני אנשים. אוננות לא. 

כשהייתי יותר קטן הייתי דחוי על ידי בנות. היום למזלי אני נראה יותר טוב, אבל למדתי לקח מאוד חשוב אז. באיזשהי נקודה אחרי שראיתי את הקראש שלי בתיכון יוצאת עם כל אחד חוץ ממני וכשקיבלתי סירובים פומביים על ימין ועל שמאל הבנתי שאולי, יש סיכוי, שאסיים את כל הסיפור הזה לבד. ובשביל זה אני צריך לזכור את כוח האוננות.

מאפיין, אך לא מדד, של מערכות היחסים המוצלחות שלי הוא שבהן האישה שיצאתי איתה הייתה פתוחה בנוגע להרגלי האוננות שלה, אוננה יחסית הרבה, וידעה טוב מאוד איך לגרום לעצמה לגמור. אני, האמת, למדתי להעריץ את זה באישה. אף אחת לא צריכה להיות תלויה בי ואני לא צריך להיות תלוי באף אחת, בסופו של יום שנינו יודעים איך לגרום לעצמנו לגמור. אחרי שמכירים בכך, אפשר להתחיל לשחק ביחד.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י