לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 4 שנים. 23 באוגוסט 2019 בשעה 9:12

מצד אחד מאורגן נפלא, כל הליך ההרשמה, התור, החלל בפנים ולמעלה, הכל מצוין ושאפו ענק למארגנים.

אבל, כמו בפעם הקודמת שהייתי בה, אפס פמדום, נטו מיילדום, ולא גם מהסוג המרגש (ספנקים פה ושם). לא היה פליי בכלל בקומת ה"מסיבה" ולמעלה זה היה נטו זיונים. כאילו קומת ה"סשנים" הייתה אזור הזוגות, מה שאומר שלא באמת עניין את אף אחד שם סשנים. עכשיו, ברור שזה כיף לאנשים ובטוח שרוב מי שבא נהנה אבל אני התאכזבתי כי באתי עם סט ציפיות אחר למסיבת בדס"מ.

 

העניין הגדול הוא הקהל. האיוונט של המסיבה כבר מכניס אותך למוד ומדבר על שחרור מיני וחלל שבו הכל מותר, בתנאי שזה בטוח, שפוי ובהסכמה. כמו כן זיהיתי לא מעט פרצופים מוכרים מהקהילה. עם זאת, זה פשוט לא הרגיש בנוח להיכנס שם לסשן. פגשתי 3 נשים ממש נחמדות אתמול (ואחת סוציופאטית, בלי הגזמה) ומה שהיה משותף לכולן זה שכולן "לא בקטע ובאו רק להסתכל". זה שכלעצמו זה לא בעיה. גם הפעם הראשונה שלי הייתה על תקן מתבונן. אבל זה רק חיזק את התחושה שלי שאני לא בדיוק במסיבת בדס"מ. 

 

במסיבות הבדס"מ הכי טובות שהייתי בהן הרגשתי שכולם באו כדי להיות מי שהם ולהנות עם אנשים בעלי עניין דומה מבלי להיחשף לשיפוטיות ולנורמות שקיימות בחוץ (אני אציין לטובה את המסיבה של ניצ ודורה בשבת שעל אף שהייתה מצומצמת, כללה אך ורק אנשים שבאמת אוהבים בדסמ).

 

עכשיו בגלל שכפי שציינתי קודם המסיבה מאורגנת למופת, כולל המון תשומת לב לביטחון ונוחות, אני ממש לא מתכוון לפסול את המסיבה הזאת ויש לי רק תשבוחות למארגנים. אני כן חושב שיש דברים שניתן לשפר אם רוצים שזה יקבל גוון יותר בדסמי: לצמצם את הריקודים והמוזיקה בקצת, להפוך את רחבת הריקודים לרחבה שרובה מוקדשת לפליי בלי סקס ולהשאיר את הקומה למעלה כמתחם מין לזוגות.

 

כמובן שאין לי מושג אם זה כיוון שיותר מעניין את המארגנים מהכיוון הנוכחי של הליין. ומבחינת רווחים אין לדעת אם זה יבוא יותר או פחות אנשים. אישית, כל מסיבה שתוקדש יותר לבדס"מ ופחות לסווינגרס/ריקודים אני אגיע אליה בוודאות. נקווה שיהיו עוד דברים כאלה בזמן הקרוב.

miss tali​(שולטת) - לדעתי כל המסיבות האלו נהרסות ברגע שנכנסים ונילים סקרנים שרק באו לראות.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י