סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אלף ואחד לילות

לפני שנה. 1 ביוני 2022 בשעה 0:41

בחרתי להיות מים. אנחנו מים, כולנו. העולם רובו עשוי ממים וכולם יודעים שבלי מים אין חיים.

אתה יכול להחזיק אותי ואני אבחר אם להישאר בכף ידך או לזלוג בין אצבעותך כלא הייתי.

אנחנו בוחרות כל יום להיות צורה אחרת, לפעמים אנחנו מרחפות כמו אדים שחולפים עם הרוח, חופשיות ומרגישות את היקום, לפעמים אנחנו נוקשות כמו הקרח, קרות, קשיחות וספק רוצות בזאת ספק לא. אנחנו בוחרות להיות מי שתרצה שאנחנו נהיה.

אנחנו יותר חכמות ממה שאתה חושב, מקווה שלא אתה אם אתה יושב פה. הרוב חושבים. זה לא עוד סיפור על ילדה עם דדי אישיוז שמחפשת איזה סאדיסט שיגרום לה להרגיש טיפה יותר טוב עם עצמה. אני חושבת שרובינו עברנו איזשהו מסע כזה בחיים. יש כאלה שחוו מסע קצר והסתפקו במועט והתעוררו ויש כאלה שהמסע שלהן עדיין לא נגמר והן נשאבו לזה כי הכי קל לא לחשוב ולשים את המח שלך בתחת, וזה לא שיש לי בעיה עם אנאלי, אני פשוט תמיד אעדיף לוותר על המילה פות, מנוש? וג׳יינה? וגינה? שומדבר לא נשמע לי סיפרותי מספיק. אבל כולנו היינו שם, יש שהיו עם הדדי ויש שהיו בלי אבל ללא ספק לכולנו יש אישיוז.

אתם יודעים שממים אפשר גם להיחנק?


אנחנו גם לא צריכות הצלה, ולא צריך שמישהו יאסוף את השברים, כי מים לא שבירים. אביר על הסוס הלבן? אני תמיד אעדיף את הסוס. לא צריך ללכת על קליפות ביצים כי הכל כבר מוצע לפנינו ואנחנו חווינו ועברנו וכן ילדות אך כבר לא ממש. וזה כבר לא הריגוש והאדרנלין והקשירות והאביזרים והגמירות והכיף והצעקות, אחחח הצעקות, והכחולים שלא נותנים לנו לישון בלילה. וזה כבר לא השפיף שניגר ממני, על הגב, על התחת, על הבטן או החזה, על הפנים או בפנים, על המיטה, על השטיח, בחדר מדרגות, בחוף או בפארק. זה עונג בפני עצמו אך זה כבר לא זה, כי בסופו של דבר אחרי הכל נשארים שני אנשים ערומים אחד מול השניה, ועל מה אנחנו חושבים? על מה אתם חושבים?


אפשר לשתות ולהפסיק את הצימאון, לבנתיים, אך מתישהו תהיה צמא שוב ותרצה לשתות.

מים מטהרים את הנפש.

ממליצה לכם ללכת לשחות איפשהו בהקדם :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=vETUpJ88cfA

 

 

 

 

 

 

 

לפני שנה. 31 במאי 2022 בשעה 1:28

האם תמיד נצטרך להתפשר בחיים?

בכל מערכות היחסים תמיד יהיו בעיות, אין דבר כזה מושלם. אבל האם יש משהו רע בלרצות למצוא אותו? 

אני לא נוטה לפנטז על הפרטנרים שאני רוצה שיהיו לי, אני חושבת שהמציאות מכה הרבה יותר חזק על הלחי אחרי שיטוט בנבכי עולם הכמיהה שלנו.

אנחנו אנשים פשוטים שצועדים ממקום למקום עם סוף ידוע מראש ומטרה לא ברורה. ישנוניים, סהרוריים, משחקים באבא ואמא, באחות, בבת זוג, בבעל, בסבתא. כל אחד. משחקים תפקיד בעולם שחולף על פנינו, מולילו, בלי שנבחין.

זה מדליק אותי לדעת שיש עוד מעט מאוד שלא נכחדו באבולוציה שיכולים להבחין בין המציאותי לבין האשלייתי, זה מחרמן לדעת שיש התעוררות אינטלגנטית אי שם אצל מישהו שיכול להכיל את העולם משוגע, אמיתי ופשוט כמו שהוא.

פעם מישהו חכם אמר ׳ everything in the world is about sex, sex is about power׳ 

אני חושבת שכששני אנשים מבינים את המשפט בצורה דומה הם צריכים ללכת לשתות קפה ביחד. אולי יותר מקפה.

 

——————-

 

ולפינתינו ׳חיכיתי לזה וזה מה שקרה׳…

אני אפילו לא רוצה לכתוב על זה עלילה יפה כי למה לקשט בפרחים משהו שגם ככה מסריח? הוא לא היה מסריח. היה לו ריח טוב בסך הכל, ריח הירוק שכבר מזמן לא באופנה נדבק אליו והתערבב עם ריח גוף טבעי נעים. אך ריח עובד על חוש אחד בלבד, חוש מאוד חשוב, אך לפנינו יש עוד חושים שחשוב לשים אליהם לב לא פחות, למשל חוש השמיעה.

גברים נכבדים, אין בעיה בזה שאתם מענגים את עצמכם לבד, ותוך כדי רואים פורנו, אך פורנו זאת לא המציאות ולגנוח בשתי אוקטבות יותר נמוך בכוונה ולהגיד ׳אוו בייביי׳׳ כל שתי שניות לא יזכו אותך בפרס הסקס הכי טוב. זה אפילו לא מגרה…אפילו קצת מוריד…די.

בהמשך לבית ספרינו על החושים, חוש המגע. זה שיש לך זין מרשים, כן! מרשים, בהחלט זוכה לאוסקר בולבולים מרשימים שראיתי ב2022 (ראיתי בדיוק אחד חחח סתם) לא אומר שלהיות רובוט מזכה אותך בנקודות, לזוז אחורה וקדימה סתם בלי חיים, בלי תקווה, בלי חלום. גם אם אתה מתגאה שאתה אוהב ׳׳ ללקק׳׳ אז תעשה את זה באהבה, מלקקים באהבה או שלא מלקקים בכלל. אולי אני קצת מגזימה ופשוט היה לך בית ספר רע (זה בלט במיוחד בקטע בו כלכך הופתעת מזה שירדתי לך, הופתעת כאילו זכית במיליון דולר בלוטו ״איך את עושה את זה בלי שיניים?׳׳…זה סוד, מתוק). 

אם אתה אומר שאתה אוהב לנשוך, בכל מקום, בבקשה תנשוך. אל תשאיר אותי פה רטובה ומצפה למשהו שלא יגיע. וכן, נושכים עם השיניים, וכן, עד שרואים את תבנית השיניים שלך עליי.

יש עוד הרבה מה לספר, אבל כשזה עצוב אין אפילו רצון לצחוק על זה. ואומרים שאני בעלת חוש הומור לא רע.

--------


אולי הייתי צריכה שנייה סתם לפרוק למישהו, למישהו שמבין את העולם המשוגע האמיתי והפשוט כמו שהוא.

 

תהנו,

ערב-בוקר נפלא לכל הינשופים :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפני שנה. 13 במאי 2022 בשעה 2:19

אני לא יודעת איך הצתת את הרגש הזה אצלי שוב. הוא היה קבור עמוק עמוק תחת חיים שלא רציתי שיהיו לי וחלומות מהקיץ שכבר שכחתי איך חולמים.

אמנם איני גרושה או אלמנה ואין לי את מי להאשים בצבע האפור שבחרתי לעטוף בו את חיי לאחרונה, אמנם לא מבחירה מודעת, אך זאת עדיין הייתה בחירה, ובסופו של דבר צריך להתמודד גם עם עובדה זו.


לא נדרשו יותר מכמה דקות בשביל להבין שיש פה משהו, ׳חשמל באויר׳ הצעירים קוראים לזה, ׳פרפרים בבטן׳ אחותי אומרת, ואני אומרת שנולד רגש. במקרים שונים נולדים רגשות שונים, בדיוק כמו שאנשים שונים מונעים מדחפים שונים. רגש שבוקע מתוך זרע שהוא אנחנו, זרע שחבוי בתוך כל אחד מאיתנו אך לא כולם מספיק אמיצים בשביל להביא תנאים מתאימים לגידולו. לפעמים בדקות ראשונות של ההיכרות נולדת משיכה אינטלקטואלית, לפעמים משיכה פיזית, לפעמים זאת משיכה מוכרת, לפעמים אחת שזרה לנו. אנחנו חווים ריגוש קל שעובר בכל הגוף, גם אם הוא לא מודע, לפחות אני. אני לא יכולה להגיד איזה בדיוק רגש עלה אצלי אבל אני יודעת שהוא היה על ספקטרום הסקרנות והחשש. 

 

למה חשש? איני יודעת, אמנם אתה גבר לא קטן מימדים כלל אך לא מהכיוון הזה הוא הגיע. הוא תפס אותי במפתיע כי אולי פחדתי מהסקרנות של עצמי. בכל שלב בחיים שלי אחרי הבנה שאולי הדרך הרגילה היא לא בשבילי הגבול נמתח כמו גבינה בטוסט טוב. המכה הבאה תהיה יותר כואבת, והיד שתיתן אותה תהיה יותר גדולה ויותר מתוחכמת. כאלה אנחנו הבנות, לפעמים גם כשאת ילדה טובה, בתוך תוכך את מבינה שאת רוצה להיות ילדה טובה באמת רק במצבים נורא ספציפיים, מצבים שהיית מתביישת לספר לחברים.


הייתי אצלך בבית, עשן של ראשים שהפלת גרם לי לחשוב שאולי אתה לא מספיק בוגר אבל בלעתי את הרוק ואמרתי שאיני יכולה לשפוט אותך, על כל גווניך אינך ילד, ראיתי דבר אחד או שניים ומי אני שמחזיקה את הפייסל ביד השנייה תחשוב על אנשים שמעשנים יותר מידי. 

הכנת ארוחת ערב, ואני בחנתי אותך מכף רגל ועד ראש מהספה שישבתי עליה, את איך שאתה חותך את הירקות, את איך שאתה זז, את איך שאתה נושם. רציתי רק להסתכל עליך. בנאדם זר שמשקיע ומכין לי ארוחת ערב. 

ארוחת ערב שהעדפתי לקבל עם תוספת חלבונים שהייתה חסרה לי מאוד.

 

דיברנו על הרבה דברים, האקסית שלו, האקס שלי, הכל טרי ומבולבל והבנו שלכל אחד יש רגשות שמעורבבים עדיין עם העבר. לא קל להיות בנאדם. כל אחד שתה את הרעל שלו, שתינו מספיק בשביל לא לזכור דברים שדיברנו עליהם לפני רגע, אבל לפחות היה שווה לצחוק על זה. הבנתי שאני המצחיקה בין שנינו וזה נראה שדווקא אהבת שאני לוקחת פיקוד בשיחות. לא נגעת בי בכלל, אך עם הזמן מלשבת בקצוות מרוחקים של הספה הברכיים שלנו נגעו אחת בשנייה. שמתי לב שהתחלת לחייך יותר, לצחוק יותר, אבל עדיין היית איזה אלף קילומטרים מרוחק ממני בהוויה, גברים על מאדים ונשים על צדק-ככה זה הלך?. אולי אני טועה. אולי זאת הייתה ג׳נטלמניות של פעם שקשה לי להאמין שעדיין קיימת, אולי זאת פשוט סתם דייסה שאתה נושא איתך בראש. אולי.


בכל מקרה, במקרה הסתכלתי על השעון וראיתי שכבר מאוחר, אמנם הסקרנו והחומרים בדמי השאירו אותי ערה אך הייתה לי עוד נסיעה הביתה ואני לא מישהי שנשארת לישון אצל אנשים בפגישה הראשונה. זה לא עיקרון מוסרי, זאת רק בדיקה עצמית. ואז עם חיוך שיחרט לי בחלק התמים במחי שאלת אם אתה יכול לנשק אותי. אמרתי לך כן? מלמלתי לך כן? היה שם איזה משהו שלא בדיוק הבנתי כי ברגע שזה קרה, זה קרה. הנשיקה הכתה בי ופרץ של חרמנות עבר בי הלוך ושוב הלוך ושוב ורק חיכה לפירצה לצאת. הייתי מיכל בנזין שרק חיכה לגפרור. התנשקנו ארוכות, היו קצת שליחות ידיים, היו התנשפויות חרמנות, הייתה תשוקה, מלא תשוקה, והתחתונים הרטובים שלי יכולים להעיד על זה.


לצערי בחרתי לחשוב בהגיון בזמן הכי לא מתאים ולדגול במשפט ׳בוא נכיר קצת יותר טוב לפני, למרות שממש ממש באלי שתזיין לי את הצורה׳ שכמובן לא אמרתי בקול רם כי אנחנו שני אנשים מתורבתים ואני לא מכירה אותך ומה תחשוב על הילדה הזאת בכלל אחר כך?. נסעתי הביתה. אך זה לא מה שרציתי שיקרה.


רציתי שכבר תוריד לי את החולצה לפני שעה, שתנשק אותי, שתרצה אותי, שיעמוד לך עליי כי אני רוצה אותך באותה מידה. רציתי שתאחוז בשערי ביד אחת ותפתח את חגורת הג׳ינס שלך ביחד השניה ושתוביל אותי לפתוח פה גדול. רציתי שתשאר לשבת על הספה עם רגליים פשוקות וראש שעון על המשענת כשהג׳ינס והתחתונים שלך מרגישים את הרצפה הקרה. ואני הייתי בין רגלייך על ארבע עושה את עבודתי נאמנה. רציתי לענג אותך, לטעום אותך, לחוש אותך. רציתי לרדת לך ולהרטיב אותך עם הלשון שלי לאורך כולך. רציתי להרגיש אותך וזה מה שהכי סיקרן אותי. היית עוזר לי במלאכתי, מכוון אותי בקצב שנעים לך, אוחז את ראשי בשערי ומניעה אותי פנימה והחוצה.


הייתי רוצה לשבת עלייך לאט, להרגיש את החדירה הראשונה עד קצהה. אותי זה תמיד מרגש החיבור הראשוני עם בנאדם אחר, גם אם זאת אינטרקציה מגוונת, גם אם אני קשורה ותלויה באויר. הייתי רוצה לנוע לאט בהתחלה, להבין מה קורה. להסתכל לך בעיניים, להבין ששינינו פה בבועה שיצרנו. ואז קצת להגביר קצב, לאט לאט, וברגע שהייתי שנייה עוצמת עיניים להתענג עלייך היית מנצל את הרגע והופך אותי.


הייתי רוצה שקודם באמת תראה שאתה ג׳נטלמן, מנשק את עורי החשוף, מתחבר אליי. אבל אז הייתי רוצה להרגיש את ידך על צוורי, נאדקת, חוסמת חמצן יקר מערך להגיע למח, הייתי רוצה אותך דוהר מעליי וסותר לי בזמן שהיית מרשה לי לקחת אויר. אבל סותר לי לא בילדותיות או בבעלות של אגו מנופח, אלא סותר לי מהכוונה של מקומי וסקרנות. סקרנות לתגובה שלי אולי?.


הייתי רוצה שתהפוך אותי שוב כשאני אהיה על ארבע על הספה ואתה תעמוד עמידה זקופה וכך תעשה אותי מאחורה. הייתי רוצה שתתענג מטביעת ידך שהשארת על עורי. מהמחשבה שהכחול שישאר מחר ישאיר לי זיכרון יפה. 

הייתי רוצה שבזמן שאני אהיה פתוחה לפנייך, לחסדייך ולקצבך, אתה תשים רגל אחת על ראשי כאמירה שהיום אני שלך. רק שלך.


הייתי רוצה שתגמור כמו שלא גמרת בחיים שלך, שיצא לך זרע חם ודביק על כולי. את האמת שפחות אכפת אם תרצה שאשתה אותך או שארגיש אותך על גבי. הייתי רוצה לגמור בעצמי, ואם אפשר כמה פעמים. לפעמים זאת בקשה מוגזמת מידי לבקש.


הייתי רוצה שנלך לישון כשראשי נח על החזה שלך.

הייתי רוצה שנתעורר בבוקר, שתעשה לי קפה של ׳גבר גבר׳ כמו שצחקת עליי, בלי סוכר או חלב.

והייתי רוצה לנסוע לביתי הקט להמשיך בענייני.

 

————— 


איך הגעתי לפה שוב? איך רוצים משהו ששכחת שרצית?   

איך ממשיכים מכאן?

התגעגעתי

אולי כדאי להגיד לי ברוכה השבה :) 

 

לפני 7 שנים. 8 בפברואר 2017 בשעה 15:13

משקפיים כהים שבורים על רצפה
עקבים זרוקים בפינה של החדר
מנורה שהאירה נותרה חשוכה
ועכשיו הכל לא בסדר

תחתונים רטובים בתוך פה פעור
חזייה ורודה שתלויה על הדלת
היא כפופה, כשגבה היה קעור
וידיה קשורות בשחור של הסרט 

מאוורר התקרה חורק חרישית
האוויר היה דל וחנוק
ביניהם הייתה משיכה כה טבעית
וכל השאר זכרון מחוק...

 

מצאתי את מה שחיפשתי, ואיבדתי אותו שוב

לפני 7 שנים. 6 בספטמבר 2016 בשעה 21:51

הוא קשר אותי אל המיטה והזיז אותי לתחתית המיטה כך שהראש נופל למטה, בעודי שוכבת על הגב, רואה את העולם הפוך, הוא התקרב. מכנסיו ותחתוניו שפולים על הרצפה אי שם בקצה החדר, והוא הגיע עם מלוא הציוד. בהתחלה הוא ליטף לי קצת את השער ואז הכניס את איברו ישר לפי. האינסטינקט הראשוני היה להוציא כמה שיותר רוק, שיהיה חלק יותר, שהוא יהנה יותר. והתחלתי את עבודתי, מוצצת אותו כמו שהשנים לימדו אותי, כי אין חכם כבעל נסיון. אך אז הבנתי שאין זאת הייתה תכניתו המקורית. והוא התחיל לזיין אותי, בפה. לזיין בקצב עולה. בהתחלה בתור משחק, אחר כך קצת יותר מהר ואז הרגשתי את כל זקפתו בתוך גרוני, מהר יותר ויותר. דמעות הצטברו לי בעיינים מתחושת המחנק, רפלקסים של הקאה התחילו לצוץ, רציתי לעצור אותו אך הייתי קשורה. והוא מצידו, רק זיין לי את הפה. לאחר דקה ארוכה הוא הפסיק, רואה שאני בוכה. הוא התכופף אליי, מחה את דמעותיי ושאל אם אני בסדר בפנים מודאגות. "אלה דמעות של אושר" אמרתי אחרי מחנק קל, וחייכתי חיוך שועלי. והוא ראה בזה כסימן להמשיך.

לפני 8 שנים. 12 בספטמבר 2015 בשעה 13:52

כאשר אני מדלגת בזמן

השניות והשעות עוברות להן בלי להרגיש, והערב מגיע

אני עושה צעד וחוצה מהלבן אל השחור

הצד שבו אתה נעלה יותר

"תבקש לנשק את עפר רגלייך, 
אך לא אוכל לעשות כך, 
כי אני הוא עפר רגלייך, 
ואיך אוכל לנשק לעצמי?"

במקום הזה, בזמן הזה, אני רוצה שתהרוס אותי מבפנים

שתמוטט כל חומה וחומה שבניתי במהלך חיי

אני רוצה שמולך יהיה לי האומץ לעמוד חשופה, שמולך יהיה לי האומץ להיות חסרת אונים.

אני יודעת מה עומד מאחורי כל זה

מאחורי כל חומה וחומה כאשר האחת יותר גבוהה מהשנייה

מאחורי כל מגדל שמירה כאשר האחד יותר גדול מהשני

מאחורי כל פרש ופרש המגן עליי כאשר האחד יותר חזק מהשני

אבל בחיי היומיום איני צריכה להתמודד עם זה.

אני רוצה שתכאיב לי, בכל דרך אשר תהיה נכונה לך.

אני רוצה שתפרק אותי לרסיסים קטנים של עצמי, למליוני גרגרי חול של עצמי.

אני רוצה להגיע לשפל העמוק ולמדרגה הכי נמוכה שקיימת.

לשכוח את עצמי ואת המציאות הסובבת אותי ולהרגיש רק את הכאב שאחווה

אתה תהיה כל עולמי ואני אהיה שבורה ואתמסר אליך לחלוטין.

אתה תשאל שאלות שאף פעם לא העזתי לענות עליהם תשובות אמיתיות וכנות,

אתה תלחץ על כל תקודות התורפה שלי, על כל הכאבים והפחדים שלי

ואני אבכה דמעות גדולות ושקטות, אבל דמעות שונות מדמעות שבכיתי עד עצם היום הזה

ואתה תתענג על כל טיפה מלוחה שתרד במורד לחיי.

אני יודעת שבהתחלה אני אתנגד לתהליך אבל אני גם יודעת שלא תשאיר לי ברירה.

ובסופו של דבר אני אגיע לנקודה הרצויה.

אופוריה.

ואז אני אבנה את עצמי מחדש, מהעפר של עצמי, ואתה תעזור לי.

אנחנו נלך לישון

ובבוקר אני אעשה צעד מהשחור ללבן

ותהיה לי חזות קשוחה כמו תמיד אבל אתה תדע ואני אדע

אני אדע שעמוק בפנים, בגרעין שלי, במהות שלי אני השתנתי. אני שונה.

וכך אני אחיה בהרמוניה עם עצמי

עם השחור ועם הלבן.

וכך אני אחיה בהרמוניה איתך

 

נמאס לי להילחם

----------

מחזירה את הנושן על פני השטח
חשבתי שאוכל להשכיח את רצונותי ותשוקותי ולכן גם עזבתי מכאן
אך מתברר שמשהו שהוא חלק ממך אף פעם לא ישכח
ולכן חזרתי, התגעגעתי