שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Mirage

It only seems like...
לפני 8 שנים. 4 בפברואר 2016 בשעה 23:00

אז איכשהויצא שנכנסתי לקשר עם מרת גברת.

ואז יצאתי ממנו.

 

כי לטבול במים בלי ממש לדעת לשחות זה המ... בעייתי. אבל הבאתי מצופים אז לא היה כזה נורא.

סתם, היתה כימיה ממש טובה ברמה החברית, אבל כשולטת היו המון נקודות שפשוט האמון שלי בה נשבר פעם אחר פעם עד שכבר הייתי במקום שידעתי שאכפת לה ממני, ולא רציתי לפגוע בה - אבל נורא התאפקתי לא להתחיל לכוון אותה כי שליטה מלמטה kinda defeats the purpose of this thing, yknow?

 

גם לא יודעת, היא מספרת לי בגאון על הניסיון שלה, שאני בטוחה שזה נכון, אבל פור גודנס סייק וומן. את נשואה, והקשר בינינו הוא נטו לשליטה. אני אפילו לא יכולה להגיד, טוב, בסדר. נשבר האמון בשליטה, אז נשקיע בזוגיות ונבנה את האמון הזה מחדש.

 

כי אין זוגיות.

 

אז עכשיו חזרתי להיות במצברוח ציני ועצבני ולהצטרף לשורות של הנשלטות הפמיניסטיות ששונאות שולטים כי כולם חסרי ביטחון בצורה כזו או אחרת.

 

יש סיכוי לא רע שאני נכנסת לאתר הזה רק כדי לפרוק תסכול.

בעיקר כי גם האתר הזה מתסכל.

 

הנה האתר הכי מוכר בארץ לקינק ובדסמ והוא מקיים בתוכו את אותה מערכת פורומים מאז שנת תרפפו.

יש לכם כסף ממנויים. תשקיעו טיפ טיפונת בממשק שלכם.

dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦} - חוץ מהצ'אט שמתנתק ללא מעט מידי פעם האתר דווקא דיי בסדר. הבעיה היא מי שמאכלס אותו P: (כמובן שיש יוצאים מהכלל).
לפני 8 שנים
Marceline - לא אכפת לי כל כך לגבי האוכלוסייה, בכל אתר יש אנשים שתוכל להתחבר אליהם יותר או פחות. אבל אפילו בפורומים של 'תפוז' הפנימו את שאנשים רוצים לפעמים ליצור פורומי שיחה משל עצמם ומאפשרים את זה. בערך כמו הgroups של פטלייף. ואז גם מאפשרים למי שמקים קבוצה כזו לנהל אותה. ככה שזה מאפשר לשיחות להיות הרבה יותר מכוונות כלפי תחומי עניין.
צ'אט זה אחלה, אבל הוא דורש שתהיה מחובר וזמין כדי ליצור שיחה, וגם אין לך יכולת סינון כל כך. נגיד, אם אני עכשיו רוצה לפתוח קבוצה שבה הסינון הוא לסטודנטים בבדס"מ, או אנשי צבא, משטרה ומדים בבדס"מ (לצורך הדוגמא) ואני רוצה לנצל את הפלטפורמה של האתר הזה - אין לי אפשרות כזו. אני יכולה לפתוח 'דיון' בפורום הכללי - אבל הוא יעלם אחרי כמה זמן כשאנשים אחרים יפתחו דיונים נוספים. חוץ מזה שהרעיון הוא קבוצה שמאפשרת לפתוח בתוכה נושאים לדיון שיותר רלוונטיים לאוכלוסיית יעד ספציפית.
לפני 8 שנים
Marceline - The B Team, אני מראש רשמתי שאני עצבנית וצינית. זו החלטה שלכם לאן לקחת את זה.
Pollux - ועל זה נאמר 'אמן'
לפני 8 שנים
dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦} - חבל שנעלמת לכמעט שבועיים מהאתר. אשמח אם תצרי קשר באופן פרטי. תודה.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י