שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדברת לעצמי

ואליו
לפני 3 שנים. 31 בדצמבר 2020 בשעה 18:46

// במודעה היא ביקשה נשלט גבוה וחזק. היא בחרה כמה שהתאימו בגודלם, שהיו מנומסים, שהנוכחות שלהם נעמה לה ופגשה את כולם בחדר כושר.

// הייתי בטוח שחדר הכושר סגור בסגר אבל שיתפתי פעולה, היא יודעת טוב ממני. היא פתחה את המקום עם מפתח והדליקה את האור. הקשבנו לחוקי התחרות, היא רצתה לבדוק כוח מתפרץ וכוח סטאטי עם משקלים גבוהים. נראה מצחיק מהצד, עשרה נפילים, בגובה 2 מטר כל אחד, מתחרים על לשרת אישה קטנה.

// איזה חמודים הם היו, קרעו את עצמם כדי לקבל יותר ניקוד, התלבטתי אם לתת למנצח פרס כבר שם בחדר הכושר.

// במבחן הסופי הם נדרשו לעמוד עם שק חול של 70 קילו על הכתפיים. כולם היו עייפים מהספרינטים, הטיפוס ושאר התרגילים שהיא דרשה אבל הרימו את השקים ונעמדו יפה בשורה. בשלב זה הניקוד היה צמוד, היו שניים עם ניקוד נמוך שויתרו בחצי שעה הראשונה והלכו הבייתה, השאר עמדו שעות. אחרי שלוש שעות עוד ארבעה עזבו את השק ונשכבו על הרצפה, היא גירשה אותם. היא החליטה לדרבן את הפיינליסטים, הורידה את החצאית והנעליים והתיישבה על הכיסא רגל על רגל. הנותרים נפלו בזה אחר זה, ניסו לזחול אליה והיא בעטה אותם החוצה. האחרון נשאר לעמוד שש שעות, שעה נוספת אחרי שהוא נשאר לבד, מבטו הראה שהוא במקום אחר.

// אני לא מוותר. מבחני ההישרדות שלה הלהיבו אותי להראות לה שאני הכי טוב. הקבלה לשרת תחתיה הפכה לאוורסט שלי.

// הנחישות שלו ריגשה אותי. אחרי שהוא נפל, חיבקתי את ראשו לחיקי ואמרתי "כל הכבוד, אתה שלי עכשיו". לקחתי אותו למקלחון, הוא התיישב בכבדות על הרצפה לידי. זרם שתן טרי הרווה את צימעונו והצמדתי את כוס לפה שלו. עם כל העייפות, הוא עשה עבודה טובה מאוד. אחרי שהייתי מסופקת שטפתי אותו היטב ושלחתי לביתו.

// הוא הפך לסוס ההופעות שלה, היא הייתה קונה לו כרטיס ומביאה אותו על האופנוע שלה שיסחוב אותה בקהל. אף אחד לא נגע בה והיא ראתה את ההופעה ממושב VIP.

// כל פעם שהזמנתי אותו הוא הגיע בריצה, שמח על ההזדמנות להיות שוב קרוב לכוס שלי, גם אם זה רק בעורף. ראיתי מעולה, הוא לא התעייף כלל וגם הרחיק ממני את ההמון שאני לא אוהבת.

// הכוס שלה כל כך חם, זה כמו להחזיק תנור על העורף! אבל אני לא זז, אני הסוס המחונך שלה, אחזיק אותה כמה שצריך. פעם אחת היא באה בלי תחתונים, כל ההופעה הרגשתי רטיבות חמה בעורף. אוףףף..  אתם יודעים איזה קשה להסתיר זיקפה כשמחזיקים מישהי על הכתפיים!? אני מקווה שהיא לא שמה לב, שלא תעניש אותי על התנהגות בלתי הולמת בפומבי.

// ברור ששמתי לב, אנשים התרחקו ממנו. מעכשיו הוא מגיע להופעות בכלובון, שלא יפריע לי ולקהל.

// בפעם אחרת היא הגיעה עם משהו מוצק בתחתונים. הרגשתי את זה מיד לוחץ לי על עמוד השדרה. כאב לי בצוואר, כאב לי בזין, אבל עמדתי איתן כמו הסוס שאני. פתאום זה התחיל לרטוט, איזה כאב ראש נהיה לי... במקביל היא תפסה אותי עם הרגליים. היא לא הוציאה הגה אבל לא יכולתי שלא לתהות אם אנשים שמים לב לרעידות הקטנות שלה או חושבים שזה חלק מריקוד מוזר. עברה חצי הופעה עד שהיא כיבתה, שמחתי שכאב הראש נגמר והייתי עצוב שהיא סיימה את ריקוד האורגזמות. החוויה הזו הייתה בלתי נשכחת.

אני רוצה שוב, אני חייב שוב, מחכה לעוד שיחה ממנה.

// אני אוהבת כאנשים מרוצים ממקומם ולא חורגים מעבר למה שנקבע. הוא סוס טוב.

 

.************

 

בתיכון הסתכלתי בזעזוע מעורב בסקרנות כשהרימו מישהי באוויר. ילדים צעירים רוצים להרגיש חזקים אז הם מרימים את הילדה הכי קלה בכיתה. גם אני קטנה פיזית אבל אחרי פעם אחת, נזפתי בהם והם לא ניסו יותר. אח"כ הסתכלתי באותה צורה על הנשים הצעירות בהופעות שיושבות על כתפיהם של בחורים חסונים כדי לראות טוב יותר. מקבלות תצפית טובה על הבמה ולפעמים מורידות חולצה בשביל תשומת לב. תמיד תהיתי, מה פשר היחסים, מה הוא מקבל מהחוויה המפוקפקת של סחיבת 60 קילו על הגב מי יודע כמה זמן, מה היא נותנת.

פעם אחת עשו לי את זה, הרגשתי לא נעים בשביל הבחור שהתנדב בלי שאבקש. כשראיתי חוסר נוחות ירדתי מיד.

Gia X - איזה פנטזיה מרטיטה!
לפני 3 שנים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - תודה! 😋
לפני 3 שנים
עשהאל​(נשלט) - א. כתוב יפה.
ב. אישית אני אוהב יותר להיות סוס פוני. על ארבע ולא בעמידה. זה יותר ריאלי , ובפעם היחידה שעשינו דבר כזה פומבית לגמרי, זה גם הרים גבות הרבה יותר מסתם לשים מישהי על הכתפיים.
לפני 3 שנים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - א. תודה, קצת מוזר לי למען האמת, מבחינת הכתיבה, אבל זה מה שרצה לצאת.
ב לא הייתה התייחסות להרמת גבות. אני אוהבת מעשים סתמיים שהם בעלי משמעות אחרת למשתתפים.
לפני 3 שנים
Ofan - זה מה שחמוד בעיני, משהו שלא מושך תשומת לב, אבל יכולה להיות לו משמעות עמוקה עבור המשתתפים.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י