לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מדברת לעצמי

ואליו
לפני שנתיים. 28 בינואר 2022 בשעה 21:51

סיגל צפתה בערוץ מזג האוויר ביראת קודש, התעדכנה בתחזיות מפרסומי השירותים המטאורולוגים השונים והשוותה ביניהן כדי לקבל את התחזית המדוייקת ביותר ליום. "זה לא מספיק מדוייק" היא אמרה לעצמה וניסתה לחשוב על פתרון טוב יותר.

****

כל כך קשה לשרת מלכה שיש לה את כל מה שהיא רוצה! היא עצמאית כל כך ולא מוכנה לקחת. בררר! אני כל כך רוצה לראות את החיוך שלה כשהיא מרוצה ממני, זה בוער בי.

****

"אין חשמל! אני לא יכולה לבדוק את התחזית לא בטלויזיה ולא באינטרנט!" היא התלוננה בפני דורון,  עצבנית על סף בכי, עם כל תלונה ההצלפות נהיו חזקות יותר. אחרי שהוא קרס מהכאב והיא קרסה עליו בוכה מייאוש, הם התחבקו והוא אמר לה "הלוואי שהייתי יכול לעזור יותר מלבד לספוג את הרגשות שלך". 

****

"בוקר טוב לצופים בערוץ התחזית ביוטיוב, אני שמחה להציג את הדור החדש והמדוייק ביותר בדיווח מזג האוויר!

דורון פה.. נו תחייך לצופים, אל תהיה כל כך מבוהל. דורון פה משמש כגלאי מזג אוויר. שלוש פעמים ביום תוכלו לראות אותו עומד רבע שעה על הגג, סופר עננים ומספר לנו על תנועתם, מודד טמפרטורה עם עור גופו, סופג משקעים ע"י שיער גופו (משקלו נבדק לפני ואחרי המדידה), מודד את הלחץ האטמוספרי בבדיקת רמת כיווץ אשכיו ואת מהירות הרוח ע"י זווית נידנוד בולבולו. תוצאות המדידות והתחזית יפורסמו באתר שלי - "התחזית של סיגל". באתר תוכלו גם לרכוש ספלים, חולצות וסווטשרטים עם קריקטורות של הגלאי ברגעים הכי מביכים."

עשהאל​(נשלט) - זה מאוד נעים בגוף להיות מועיל לשולטת שלך. ועוד כשהגוף שלך הוא הסיסמוגרף, אז בכלל. ועוד בנושא חשוב כמו מזג אוויר, אז בכלל בכלל.
לפני שנתיים
סוקובוס​(שולטת){האיש שלי} - הוא גם מייצר לה הכנסה על חשבון השפלה פומבית, אז בכלל בכלל בכלל.
לפני שנתיים
עשהאל​(נשלט) - זה סוג של סרסור בעצם. יאם.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י