בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני 5 שנים. יום ראשון, 15 באוגוסט 2021 בשעה 21:44

אני שונאת עימותים. אני שונאת להיכנס למגננה, לחפש את ההסבר שיצליח לשכנע.

מזכירה לעצמי שזה בסדר להיות אסרטיבית, שזה בסדר להציב גבולות. בשליטה, וגם בחיים האמיתיים.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י