לפני 5 שנים. יום ראשון, 15 באוגוסט 2021 בשעה 21:44
אני שונאת עימותים. אני שונאת להיכנס למגננה, לחפש את ההסבר שיצליח לשכנע.
מזכירה לעצמי שזה בסדר להיות אסרטיבית, שזה בסדר להציב גבולות. בשליטה, וגם בחיים האמיתיים.
אני שונאת עימותים. אני שונאת להיכנס למגננה, לחפש את ההסבר שיצליח לשכנע.
מזכירה לעצמי שזה בסדר להיות אסרטיבית, שזה בסדר להציב גבולות. בשליטה, וגם בחיים האמיתיים.