ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני שנתיים. יום שישי, 13 בדצמבר 2024 בשעה 11:13

לפעמים זה קשה להיות נחמדה לעצמי. להכיל את עצמי, להיות אמפטית.

לפעמים זה קשה להיות נאמנה לעצמי, במיוחד לחלקים שאני לא אוהבת.

לפעמים זה קשה לקבל את מה שיש, לשמוח בזה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י