ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שריטות וזיוני שכל

כותבת בשביל עצמי, כדי לפרוק
לפני שנה. יום שישי, 17 בינואר 2025 בשעה 14:20

כל כך הרבה מחשבות, מתערבבות לי אחת בשנייה. המוח שלי הוא רעש לבן.

ויש בי את הדחף לברוח מהכאב, לברוח מהשיעמום, מחוסר הבהירות.

יש בי את הדחף לנסות למלא את החסר, להעלים את הרגשות הרעים.

אבל לפעמים…

לפעמים אין ברירה אלא רק להיות.

להוריד את הראש, לעבור דרך הכאב כדי לצאת בצד השני שלו.

לעבור את הכאב כדי להתחזק, להבין מי אני ומה אני רוצה שיהיה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י