לפני שנה. יום שלישי, 21 בינואר 2025 בשעה 5:00
בוקר, מתארגנת לי בכיף (אוקיי, שקר. מתארגנת לי במרמור, כי בוקר היה אנטישמי).
מבקשת מסירי שתשמיע פלייליסט עם שירים לבוקר.
מפעילה את ״בוקר חדש״ של מופע הארנבות. שזה אחלה שיר, כן? פשוט לא ממש עונה לקטגוריה של שירים שמחים להתעורר איתם
״מה שלא הורג אומרים שמחזק
אבל בכל פעם שאת הולכת משהו בי שוב מת
מה שלא הורג אותך אומרים שמחזק
אבל הפעם משהו בי מת״

